Mä sain mieheltä paistinpannun ja
Laila Hirvsaaren romaanin. Voiko enää enempää pieleen mennä?
Kommentit (32)
jos ruetaan jo paketteihin pistämään niin minä kyllä seuraavana vuonna laittaisin wc-paperista lähtien
Tottahan se on - jos ei oo tarpeeks pannu niin tulee paketista pannu! Ei tuon selkeemmin voi vihjaista.
Nyt ap pannu kuumaksi vaan.
joululahjaksi mieheltään kottikärryt toivotuksella: "työntäyteistä uutta vuotta!" Olisitko aloittaja tyytyväisempi tähän vaihtoehtoon? :D
tietokoneen virtalähteen, emolevyn ja prosessorin. Tulivat todella tarpeeseen, itselläni ei olisi ollut varaa noihin eli olisi jäänyt tietokone osittain uusimatta. Ei mikään romanttinen lahja, mutta korut, kosmetiikat ja alusvaatteet ostan itse kun tarve tulee. Joulun romantiikka tulee meillä läheisyydestä ja toistemme hellimisestä.
Makuja on monia niinkuin tässäkin ketjussa on huomattu.
Eikä siinä lahjassa ollut mun kohdalla ainakaan mitään vikaa.
Mitä ne henkilökohtaisemmat lahjat ovat, joita lahjojen joidenkin mielestä pitäisi olla? Minä en käytä koruja enkä hajusteita. Alusvaatteet pitää sovittaa, muuten menee rahat hukkaan. Vaatteet mä haluan kyllä tasan valita itse.
En mä keksi mitä ne muka-kivemmat henkilökohtaisemmat lahjat olisi. Tuo paistinpannu oli oikein hyvä lahja - kunnon valurautainen pannu.
Kolme viikkoa viime joulun jälkeen mies jäi kiinni suhteesta työkaveriin, jonka kanssa oli jo joulun aikaan.
Paistinpannu oli varmaan tarkoitettu osoittamaan mulle paikkani.
Tiedän myös miehen, joka antoi vaimolleen lahjaksi joulukinkun. Rakastajatar, samassa työpaikassa oleva, sai erittäin suuren kukkakorin. Kaikki tylpaikalla tiesivät, sillä mies itse rehennellen kertoi, kinkustakin.
Minä sain pari kk sitten synttärilahjaksi patakintaat...
Sama kun antais miehelle vaikka puutarhasakset tai lumikolan..
Minä sain pari kk sitten synttärilahjaksi patakintaat...
Sama kun antais miehelle vaikka puutarhasakset tai lumikolan..
Mä ostin täksi jouluksi vaimolle Swiss Diamondin pannun ja sähkövatkaimen. Ei halua mitään ylimääräistä.
Täytyy kyllä keksiä jokin henkilökohtaisempikin viellä.
Minusta paistinpannu ei ole mikään joululahja, ellei ole kyseessä jokin kallis erikoispannu ruuanlaittoa innokkaasti harrastavalle.
Kirjat ovat hyviä lahjoja sinänsä, mutta en itsekään lue Hirvisaaren romaaneja. Pitää tuntea henkilön maku, kun ostaa kirjalahjan.
ja ap:kin palasi kertomaan kurjat tapahtumat.
Silti pitää ohiksena lisätä, että mun mies on joskus ihan pyytänyt paistunpannua lahjaksi :).
Paistinpannu on kamala lahja! Olisiko miehesi tykännyt?
Kokkausvälineitä, rakastan leipoa ja laittaa ruokaa. Jos niistä on iloa muillekin, ei haittaa. Itse ostin miehelle navigaattorin, ja kenties siitä on iloa minullekin. Himmentääkö se lahjan arvoa? Mä kirjoitin lapulle asioita, mitä haluaisin/tarvitsisin. Mies osti niitä minulle, tyyliin kosmetiikkaa ( kallimpaa kun itse raskisin ostaa), korvikset ja uuden huivin ja hanskat. Olin tyytyväinen. Viime vuonna sain espressokoneen,