Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä sain mieheltä paistinpannun ja

Vierailija
25.12.2011 |

Laila Hirvsaaren romaanin. Voiko enää enempää pieleen mennä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkausvälineitä, rakastan leipoa ja laittaa ruokaa. Jos niistä on iloa muillekin, ei haittaa. Itse ostin miehelle navigaattorin, ja kenties siitä on iloa minullekin. Himmentääkö se lahjan arvoa? Mä kirjoitin lapulle asioita, mitä haluaisin/tarvitsisin. Mies osti niitä minulle, tyyliin kosmetiikkaa ( kallimpaa kun itse raskisin ostaa), korvikset ja uuden huivin ja hanskat. Olin tyytyväinen. Viime vuonna sain espressokoneen,

Vierailija
22/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ruetaan jo paketteihin pistämään niin minä kyllä seuraavana vuonna laittaisin wc-paperista lähtien

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on - jos ei oo tarpeeks pannu niin tulee paketista pannu! Ei tuon selkeemmin voi vihjaista.



Nyt ap pannu kuumaksi vaan.

Vierailija
24/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joululahjaksi mieheltään kottikärryt toivotuksella: "työntäyteistä uutta vuotta!" Olisitko aloittaja tyytyväisempi tähän vaihtoehtoon? :D

Vierailija
25/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietokoneen virtalähteen, emolevyn ja prosessorin. Tulivat todella tarpeeseen, itselläni ei olisi ollut varaa noihin eli olisi jäänyt tietokone osittain uusimatta. Ei mikään romanttinen lahja, mutta korut, kosmetiikat ja alusvaatteet ostan itse kun tarve tulee. Joulun romantiikka tulee meillä läheisyydestä ja toistemme hellimisestä.

Makuja on monia niinkuin tässäkin ketjussa on huomattu.

Vierailija
26/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siinä lahjassa ollut mun kohdalla ainakaan mitään vikaa.



Mitä ne henkilökohtaisemmat lahjat ovat, joita lahjojen joidenkin mielestä pitäisi olla? Minä en käytä koruja enkä hajusteita. Alusvaatteet pitää sovittaa, muuten menee rahat hukkaan. Vaatteet mä haluan kyllä tasan valita itse.



En mä keksi mitä ne muka-kivemmat henkilökohtaisemmat lahjat olisi. Tuo paistinpannu oli oikein hyvä lahja - kunnon valurautainen pannu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/32 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa viime joulun jälkeen mies jäi kiinni suhteesta työkaveriin, jonka kanssa oli jo joulun aikaan.



Paistinpannu oli varmaan tarkoitettu osoittamaan mulle paikkani.



Vierailija
28/32 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös miehen, joka antoi vaimolleen lahjaksi joulukinkun. Rakastajatar, samassa työpaikassa oleva, sai erittäin suuren kukkakorin. Kaikki tylpaikalla tiesivät, sillä mies itse rehennellen kertoi, kinkustakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/32 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain pari kk sitten synttärilahjaksi patakintaat...

Sama kun antais miehelle vaikka puutarhasakset tai lumikolan..

Vierailija
30/32 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain pari kk sitten synttärilahjaksi patakintaat...

Sama kun antais miehelle vaikka puutarhasakset tai lumikolan..

Mä ostin täksi jouluksi vaimolle Swiss Diamondin pannun ja sähkövatkaimen. Ei halua mitään ylimääräistä.

Täytyy kyllä keksiä jokin henkilökohtaisempikin viellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/32 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta paistinpannu ei ole mikään joululahja, ellei ole kyseessä jokin kallis erikoispannu ruuanlaittoa innokkaasti harrastavalle.



Kirjat ovat hyviä lahjoja sinänsä, mutta en itsekään lue Hirvisaaren romaaneja. Pitää tuntea henkilön maku, kun ostaa kirjalahjan.

Vierailija
32/32 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap:kin palasi kertomaan kurjat tapahtumat.

Silti pitää ohiksena lisätä, että mun mies on joskus ihan pyytänyt paistunpannua lahjaksi :).

Paistinpannu on kamala lahja! Olisiko miehesi tykännyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme