Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä sain mieheltä paistinpannun ja

Vierailija
25.12.2011 |

Laila Hirvsaaren romaanin. Voiko enää enempää pieleen mennä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paistinpannu on hyvä ja laadukas, eikä halpis niin sehän on hyvä lahja! Ja Laila on hyvä kirjailija!

Vierailija
2/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joka arvostan kunnon astioita, olisin ollut ihan innoissani kunnon paistinpannusta. Ostin myös pojalleni kunnon paistinpannun ja seuraavaksi on vuorossa kunnon veitset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko miehesi tykännyt? Mitä annoit miehellesi?



Ei muakaan sykähdytä Laila Hirvisaari, joten sympatiseeraan sua AP kovasti.j

Vierailija
4/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mieheltä vaimolle?

Vierailija
5/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat sulle! =)

Vierailija
6/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelle Henry Lloydin paidan ja Fred Perryn neuleen sekä miehen lempparinamuja. Mies itse toivoi jotain siistiä paitaa.



Lapsellista tai, niin kyllä olen pettynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistinpannu on yhtä hyvä lahja ku paita.

Miksi ihmiset valittaa lahjoista??? "Kamalaa sain kirjan ja pannun lahjaksi". Hyviä lahjoja molemmat!

Ostin miehelle Henry Lloydin paidan ja Fred Perryn neuleen sekä miehen lempparinamuja. Mies itse toivoi jotain siistiä paitaa. Lapsellista tai, niin kyllä olen pettynyt.

Vierailija
8/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein jo parisuhteen alkuaikoina etukäteen selväksi että mitkään munankeittimet ei oo lahjoja..minusta ei juuri rakkautta tai arvostusta juuri herätä jos mies ei todellakaan parempaa keksi naiselleen kuin joku paistinpannu. vaikka olisi 3000€ hintainen ja kuinka hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä joku vihje...

Vierailija
10/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en taas saanut miesystävältäni mitään. Siis yhtään mitään..



Mies on kyllä todella huomaavainen ja ajattelevainen ja osallistuu kotitöihin, mutta joulu meni häneltä jotenkin "ohi". Hän ei oikein osallistunut joulusiivalmisteluihin (tämän ymmärsin, sillä hän oli sairaana ennen joulua ja todella väsynyt työpäivien jälkeen), mutta täytyy myöntää, että hieman petyin siitä, etten saanut edes sitä paistinpannua.. Itse ostin miehelle hänen toivomiaan (pienehköjä ja hyödyllisiä) lahjoja, ja lisäksi olin aikeissa ostaa meille vielä yhteisen lomamatkan. Lomamatkaa en voinut ostaa ennakkoon, sillä miehen lomien järjestäminen ei ole aina ihan helppoa ja lomien kyseleminen olisi pilannut yllätyksen.. mutta kun huomasin, että mieheltä ei tullut lahjan lahjaa, päätin jättää lomamatkan ostamatta.



Miehesi on kuitenkin yrittänyt ostaa sinulle lahjoja, vaikka toteutus sitten hieman pieleen menikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan kamala lahja! Kyllähän tuollaiset arkipäiväiset kotitarpeet ostetaan ihan normikauppareissulla silloin kun niille on tarve, eikä ruveta mitään joululahjoja niistä tekemään! Vähän sama kun antais pienen vauvan äidille vaippoja tms lahjaksi..

Vierailija
12/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paistinpannut olis pitäny heittää jo aikaa sitten roskiin, en vaan ole muistanut ostaa uutta. Tykkään Hirvisaaresta. Ei asuta miesystävän kanssa yhdessä, joten tuo paistinpannu on ehkä vähän henkilökohtaisempi kuin miehensän kanssa yhdessä asuvalle. En sitten lopulta saanut mieheltä mitään, mutta se oli kyllä etukäteen tiedossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ollut tyytyväinen :). Olen himoruuanlaittaja ja tykkään uusista, hyvistä välineistä. Luen myös mielelläni Laila Hirvisaarta!

Vierailija
14/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taannoin pohjanmaalla pääsi muuan hevosmies hengestään, kun emännälle sattui paistinpannu käsiin.

Arvaan, ettei mies ole hevosmiehiä. Ilmeisesti olettaa / odottaa sinun olevan perinteistä vaimotyyppiä, joka kokkaa ja lukee näitä perinteisiä naistenromaaneja. Eikä miehesi itse lue paljon, siksi osti sellaisen kirjan "jonka kaikki muutkin" enempää asiaa ajattelematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mielelläni esim. espressokeittimen, induktiolieden, lahjakortin keittiöliikkeeseen tai kokkikurssille. Mutta paistinpannu on maailman arkisin asia eikä sellaista anneta kenellekään joululahjaksi.

Vierailija
16/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska suuttui kesken joulun ja otti paketit kuusen alta pois.

Vierailija
17/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin saanut timanttipannun. Mulle kyllä kelpaa keittiöjutukin, mutta niiden pitää olla laadukkaita.



Itse sain mieheltä kirjoja (joka itse valitsin), sitten tuli yllärinä punaviiniä ja torkkupeitto. Tyytyväinen olen.

Vierailija
18/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä ei paistinpannu ole. Sillähän paistetaan ruuat myös sille ukolle ja lapsille. Siinä ei ole minkäänlaista romantiikkaa, joten ei kuulu pukinkonttiin. Se todellakin ostetaan jostain cittarista kauppareissulla, jos tarve.



Myös kirjan antaminen toiselle on riskaabelia, ellei ole varma tämän mausta tai kuullut toivetta. Jos mulle ois hirvisaaren kirja tullut, niin ens viikolla ois divarissa jälleenmyynnissä, koskemattomana ;)

Vierailija
19/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä ikimaailmassa uskaltais ostaa mulle MINKÄÄNLAISTA kodinhoitoon liittyvää välinettä miksikään lahjaksi.

Jos sen tekisi, olisi meiltä esim. paistinpannu juuri mennyt rikki tms. ja vitsinä ostaisi ja pannun pohjaan olisi teipattu esim. liput luksusristeilylle tai etelänmatkalle. Tai joku ihana seksilelu tms. Ja pannulla paiistaisi sitten aamulla minulle aamupalaa :)

Vierailija
20/32 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä ei paistinpannu ole. Sillähän paistetaan ruuat myös sille ukolle ja lapsille. Siinä ei ole minkäänlaista romantiikkaa, joten ei kuulu pukinkonttiin. Se todellakin ostetaan jostain cittarista kauppareissulla, jos tarve.

Myös kirjan antaminen toiselle on riskaabelia, ellei ole varma tämän mausta tai kuullut toivetta. Jos mulle ois hirvisaaren kirja tullut, niin ens viikolla ois divarissa jälleenmyynnissä, koskemattomana ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme