Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei! Olen lapsiaikuinen.

Vierailija
13.01.2012 |

Internetissä käyttäydyn kuin viisivuotias saadakseni tahtoni läpi. Jos minua syytetään huonosta käytöksestä, sanon että varmasti en ollut tuhma ja että varmasti Biaudet sanotaan Bidee. Vaikka hyvin tiedän ettei se ole totta. Mutta kun olen henkisesti viisivuotias, niin siinä on mielestäni jotain järkeä.

Jos eteeni pläräytetään vuosikymmenten korkean tason kansainvälinen kokemus, vertaan sitä kerhotoimintakokemukseeni. Olenhan lapsi, joten logiikan ja fysiikan lakien ei tarvi toimia.

Lasken sen varaan että muut pysyvät aikuisina ja sitten kun eivät pysy, saan itkupotkuraivarin ja huudan että epistäääääää, mix mua aina sorretaan?!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa...

Vierailija
2/2 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman mitään pohdintoja niiden suhteesta todellisuuteen. Se nyt vaan on niin kaikista päinvastaisista todisteista huolimatta. En oikeastaan en edes kuuntele niitä vastaväitteitä tai perusteluja, elän sellaisessa omassa kuplassa jossa Asiat On Niin Kuin Ne On ja aikuiset höpöttää jotain yhdentekevää rationaalista perustelua. Ja sitten kun ne lopettaa, hoen taas sitä 5-vuotiaan totuuttani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä