Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tähän on tultu. Miehen exä ollut vuosia vaikea, tosi vaikea
13.01.2012 |
Kaikesta koko ajan sanomista ja huomauttamista, mikään ei koskaan hyvin. On käyttänyt törkeitäkin keinoja esim. aiheettomia lastensuojeluilmoituksia tapaamisista.
Nyt huomaan, että se alkaa heijastumaan ajatuksiini lasta kohtaan. Huomaan, että lapsiviikonloput ahdistavat ja ovat erittäin raskaita henkisesti.
Toissapäivänä, ensimmäistä kertaa, sain itseni kiinni ajatuksesta, kunpa lapsi ei tulisikaan.
Lapsen kanssa ei ole mitään ongelmia mutta hänen äitinsä toimintaa ei vain tahdo jaksaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa