Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TRUPLIEN perjantaikuulumiset***

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katselin.

meidän lapset on ollu 4kk:

1)synt 11/96 3180g/49cm

ja 4kk6720g/63cm

2)synt02/98 3680g/51cm

ja 4kk 6210g/62,5cm

3)synt 10/99 4055g/49cm

ja 4kk 6980g/63,5cm

4)synt 10/01 3820g/51cm

ja 4kk7370g/65,3cm

5)synt 08/04 3780g/51,5cm

ja 4kk 8010g/65,5cm

aikast paljon eroa tytöillä ja pojilla.

ja nyt kaikki on siroja,muttei niin pitkiä.aika tasaisesti menee pituudet -1 käyrillä ja painot lähes-2 .

mutta enhän minäkään ole koolla pilattu 158cm/47kg että mitä sitten vois lapsilta muuta odottaa.

vauvoina ovat kyllä olleet ihan kiitettävästi vauvanpyöreitä!

piipaa!

mä haluaisin itsekkin tietää mikä perhana mua pisti.

ampiainen on ollut se eka ajatus,mutta nämä oireet ja kaikki!!!???

on mua ampiainen ennenkin pistänyt.

ehkä ne on myrkyllisempiä tuolla suomen ulkopuolella=)

ja toisaalta tämä paheneminen johtuu siitä että siihen pistokseen on nyt pääsyt joku pöpö!

mä kysyin lääkäriltä että onko mahdollista että se mikä mua sitten pistikin olis siirtänyt jonkun taudin munhun.hän sanoi ettei ole mahdollista.mutta tarkkaan tutki.silmänpohjat ja kaikki refleksejä myöden.en tiedä oikeen mitä sitten epäili.

mutta ellei tää oireilu lakkaa mä kyllä toivoisin että ottaisivat jonku verikokeen,jos sellaista on,josta tulisi ilmi edes jotain....

olisi niin kiva tietää.

mä nukuin taas kuin horkassa,tiedon rajamailla.pari tuntia tossa päivällä.

mutta kyllä sen täytyy olla toi lääke joka tän hoipertelevan olon tekee.

tai jos se oli tsetse-kärpänen=)

mä en vaan ymmärrä,jos tää jatkuu näin,miten jaksan päiviä pyörittää??

onneksi mieskin on nyt sairaslomalla,enhän mä muuten nukkua sais=)

omaa ja lasten ).( vain taas.

moi!L

Vierailija
22/34 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Eetu oli 7380gr ja 67 cm (syntyessään 4470/54) Tuo esikoinen oli oikee jätti kans ;) se painoi 4kk:n iässä 9770gr ja oli 70cm pitkä. Syntyessään se oli 4010/54. No,isukki onkin semmonen 191cm:n hujoppi ja itte taas oon tämmönen " nyrkillä tapettava" :DDD jotain 160 cm... Kai nuo lapset pian porhaltaa äireen ohi...

Piipaa: se on sitten sovittu *lyö kättä päälle* :D

Huomenissa sitten saadaan kuulla Axe:n plussauksesta,täytyy jossain välis käydä se kurkkaamas, muutoin hyvät viikonloput!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoin niin kovasti sulle sitä plussaa. Mutta kun täti ei ole vielä tullut niin mahdollisuuksia on...

takaisin ruoanlaittoon...

Vierailija
24/34 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Axe,oikein on paha olla sun puolesta! Mut kuten Emmasanna sanoi,niin jos ei oo tätiä näkyny,niin viel on toivoa!!! Peukutetaan sen plussan puolesta vielä bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd db db

bd x miljardi

Vierailija
25/34 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lantion ketkutukset käyntiin - että muuttuis vielä iloiseksi plussaksi :)

Me käytiin kaupassa ja tänne piti ekaks rynnätä ;) Karkkipussin kera..

Vierailija
26/34 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minja oli 1-vuotiaana 9kg ja 73cm - eli saman kokonen kun esikoises 4kk ;D

Vierailija
27/34 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin pahoillani: mutta jos tätiä ei oo näkyvissä niin toivotaan että plussaksi viel muuttuu!! Voi höh... ei voi olla totta... täytyy olla viallinen testi... ihan varmasti!!!!

Täällä pidetään peukkuja vielä sulle!!!

Vierailija
28/34 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurja nega,mutta samaa sanon minäkin,

niin kauan kun ei tätiä,on toivoa!!!!!

***halaus***

L

Vierailija
29/34 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axe: Eikä!!!!! Mä en usko, enne kuin se täti punainen ilmottautuu. Sais kyllä nyt pysyy ja kaukana susta!

miitsulle kovasti voimia huomiseen päivään!

Täällä kaamee kiire. Ei oo muuten ehtinyt edes ajattelmaan pahoinvointia. Joten ehkä liika itsensä tarkkailu provosoi noita oireita. Ainakin mulla.

Öitä nyt kaikille. Tunti vielä ja mäkin häippäsen nukkumaan.

Vierailija
30/34 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on ollut ensimmäistä kertaa todella kurja negan jälkeen! Itkenyt olen melkein koko illan :( Eihän maailma tähän kaadu, mutta vaikuttaa paljon ens vuoden suunnitelmiin.. Hö.

Kummallista on kun oireita on ollut ihan selkeästi. Enää en usko niihin kyllä yhtään!

Viimeksikin mulla tuli plussa kyllä aika myöhään (16-18vrk oletetusta oviksesta). Nyt pitäs olla 16. vrk. Mieskin lohdutteli mua, että " voihan olla, ettei sitä hormonia ole tarpeeksi ja testi näyttää vielä siksi negatiivista. Ehkä sun kannattaa viikon päästä testata uudelleen..? Huomaatko, että olen oppinut raskaustermistöä?" *hymyilee surumielisesti*

Mutta silti :(

Harjoittelussa on mennyt hyvin! Ja netti temppuili uudestaan, mutta mies formatoi koneen, kai täällä oli taas viruksia. Soneran verkossakin oli vikaa.

[b]Johelle:[/b] Se Eeva oli mun ohjaaja!! :) Mukava tyyppi! Osasi asiansa! Siellä oli kyllä th:t jotka piti äitiysneuvolaa tosi mukavia! Sun pitää sit sanoa multa niille terveisiä KUN asioit siellä;)

[b]Marieela:[/b] Onnittelut ihanasta ultrakokemuksesta! Mäkin taidan seuraavaksi käydä " sun" gynellä:)

Mun vanhemmat tulle yöksi, joten se on moi!

A kp30/1 000 0000

Vierailija
31/34 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Tyttö marsulle nimi hakusessa!![/b]

Tuo Herra siis on [b]Otto[/b] ja tytönkin nimi pitäis olla saman tyyppinen. Ei välttämättä kaks tavunen mutta joku joka sointuu Oton kanssa, niin ja ihan ihmisnimi :) (kun Ottokin on) Ois kiva joku sellanen Martta tyyppinen tjsp. ytimekäs suomalainen nimi.

Mulla ei raksuta aivot yhtään ;) Eikä tässä vielä oo kiire - mut ens viikkoon mennessä ois hyvä olla nimi tiedossa.. Pliiis vinkkejä!?

[b]Axelle[/b] vielä voimahalaus!!

Vierailija
32/34 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

AXE:

pahoittelut negasta ja ihan totta, niin kauan kun täti pysyy poissa, on toivoa! Mullakin säännöllisestä kierrosta huolimatta oli vielä 27/27 puhdas nega. (((lohduttaa)))

NEKKU:

Eiks oton pariks sopis ORVOKKI ;D

Mitäs muuta..

LASTEN KOOSTA..

Mä en muista yhtään nean neuvolamittoja, mut 1,5v neuvolassa oli 13kg ja 85cm :D

OMA NAPA:

Tuli poljettua kuntopyörää 35minsaa ja 500 kcal suurinpiirtein meni. Sit olin päivällä yhden kaverin seurana äippäpolilla, hällä siis jo yliaikaa menossa suht kiitettävästi ja kivaa oli. Voi että ihan sydän sykähti kun näki ultrakuvassa pikkuisen... tai ei se pikkuine enää ollu ;) tai oli mut kuiteski :D

Mä ihmettelen aina miten jotkut ihmiset on niin hehkeitä raskaana ollessa, sellasia säteileviä. Sitten iskee aina vauvakuume itselle ja mä aina turpoon muodottomaksi ja olen vähemmän hehkeä... :O Miks mä en voi näyttää odottaessa hyvälle vai onko se vaan että tyttölapset vie äitinsä kauneuden ;)

LASTEN KOMMELLUKSISTA tuli vielä mieleen.

meidän Nea on tosiaan tapaturma magneetti ja on mm. tippunut meidän jenkkisängystä, seisonut tuolilla ja tuoli luisti alta niin että tippui ja löi leukansa pöytään, päätä on kolhinut lukemattomia kertoja pöydän kulmiin jne... ja on vielä hengissä.. :D Toistaiseksi.

Niin ja kerran meinannu tukehtuakin tomaattiin.

meillä molemmat tytöt vihdoin nukkuu, >Nea nukahti ihan ihmisten aikoihin, vauva juuri äsken.

Flunssa teki sen että maitoa nousee nyt todella huonosti ja vauva on päättänyt syödä 200ml kerralla jopa! laskin että maitoa menee reilusti litra vuorokaudessa! Onkohan tuo edes normaalia???klyllä maitoa siis ihan suht hyvin tulee mutta tuo syö niin mahdottoman paljon sitä! Nyt söi ennen kuin nukahti niin 2 tunnin sisään 250ml tavaraa, väänsi sinapit ja kun olin vaipan vaihtanut niin veti hirsiä jo oikopäätä.

Pikkuinen on myös nyt 2 päivää hymyillyt kokoajan :D siis ja mä olen nauranut ihan kippurassa: ette usko miten hauskalle se hymy näyttää kun se leviää halkion ansiosta todella leveäksi :D On todella suloinen ja samalla tosi hupaisa näky :D

meillä pamahti jääkaappi kotona hajalle ja kävin tänään sit siellä (olen raumalla ollut ja edelleen) niin siellä oli koko kaappi HOMEESSA!!!!!!!!!!!!!! YYYYÖÖÖÖÖÖK!! Oli aika homma siivota se..

Mut nyt toi pikkunen heräs taas ja narisee ruokaa :O

olen synnyttänyt SYÖPÖN..

T:Neiti kera mukuloiden

Vierailija
33/34 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mut sähän olit niin hehkee ja kaunis raskaana - oikeesti!!

Ainakin se kuva sähkärissä - oliko viikkoja jotain 39+(?) Vaikka kaulasta ja ranteista huomas et on turvotusta pikkasen kertyny - ni siitä huolimatta olit musta tosi kaunis odottaja :D Ja niistä keskiraskaus ajoista puhumattakaan!! Mammamalliks ois pitäny sut passittaa!

Meillä pimahti digiboxi - enkä nää BB:tä *aarrggh* (viikkoon en oo kattonu, miten mä sunnuntaina nään äänestyksen!)

Vierailija
34/34 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" pikkasen" turvoitusta :D heh :D No hyvä et joku on tuota mieltä :D Olo oli kyl vähemmän hehkee *saa puistatuksia kun muistelee viime metrejä odotusajasta*