pahoinvoinnin loppumisesta
Osaattekohan yhtään sanoa, pitäisikö huolestua, kun pahoinvointi alkaa olla ohi ja viikkoja vasta 9? Pari viikkoa sitten se oli pahimmillaan, ja nyt on monta päivää ollut " ihan liian hyvä olo" . Ymmärsin, että pahoinvointi kestäisi vielä muutaman viikon. Muita huolestuttavia oireita minulla ei ole ollut, ei vuotoa eikä kipuja.
Toivottavasti joku osaa auttaa...
hepsis
Kommentit (5)
Moi!
Hyvä jos se on ihan normaalia, olin jo ihan masentunut aiheesta...
... kuten edellinen kirjoittaja totesi, pahoinvoinnin voimakkuus voi vaihdella raskauden kuluessa tai jopa loppua noilla viikoilla. Kuopusta odottaessani alun huonovointisuus loppui kuin seinään noin viikolla 6-7, oli pari viikkoa poissa ja yltyi todella karseaksi etovuudeksi noin viikoilla 8-12. Esikoisesta pahoinvointia ei ollut juuri lainkaan ja se vähäinenkin hävisi noilla sinun viikoillasi noin 9-10. Naisen elimistö tottuu raskaushormonin määrään eri lailla, näin minulle lääkäri joskus lyhykäisyydessään asian selitti.
oli vain lievää kuvotusta aamupäivisin ja sitä kesti muutaman viikon loppuen viikkoon 9 tai 10 mennessä. Mitään muitakaan vaivoja ei ole ollut vaan olo on ollut hyvä ja aikalailla normaali ja nyt menossa jo rv 18. Itsekin olin huolissani vähäisistä oireista mutta uskon nyt että olen vain päässyt vähällä ja olen siitä tyytyväinen!
Mulla helpotti pahoinvointi tuossa rv8-9 paikkeilla, eikä ole palannut, siitä se alkoi pikkuniljaa vaimeta ja vaimeta. Neuvolassa sanottiin, että pahoinvointi raskausaikana on niin yksilöllistä. Ne yleistykset on tosiaankin yleistyksiä, eikä päde läheskään kaikkiin. :)
-miki
rv 16+2
Hei,
Odotan kaksosia alkumetreillä ja mullakin pahoinvointi loppui kutakuinkin kun 9 viikkoa oli tullut täyteen. ehdin jo riemastua, mutta viikon kuluttua lievä kuvotusolo on palannut. Eli kai se voi myös tulla ja mennä ennen kuin lopullisesti loppuu. Älä ole huolissasi. Olen ymmärtänyt, että jos ei ole vuotoja, ei ole hätääkään:)
Nauti hyvästä olostasi!