Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö kukaan millä sais

Vierailija
23.12.2011 |

valkosipulijauheen maun tasoitettua kermaviilissä? Tein sellasta kermaviili-valkosipulijauhe-viinirypälehässäkkää ja tuli liikaa valkosipulia :/

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehoisko tohonkin, keitetty peruna sinne muutamaks tunnis, imiskö itteensä valkosipulin makua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi