Lue keskustelun säännöt.
Tietääkö kukaan millä sais
23.12.2011 |
valkosipulijauheen maun tasoitettua kermaviilissä? Tein sellasta kermaviili-valkosipulijauhe-viinirypälehässäkkää ja tuli liikaa valkosipulia :/
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tehoisko tohonkin, keitetty peruna sinne muutamaks tunnis, imiskö itteensä valkosipulin makua