Lapsi saa näköjään vain 7 lahjaa :(
Ikinä ei ole ollut näin vähän. Toivelahjakin jäi tulematta.
Kommentit (35)
Joillakin on niin köyhä joulu, ettei ole varaa mihinkään... :'(
Ikinä ei ole ollut näin vähän. Toivelahjakin jäi tulematta.
Meillä minä ostan jokaiselle tuon 7 lahjaa yleensä. Mutta koska meitä on paljon, lahjavuori on aina ihan käsittämätön.
Meillä lapsi saa kaksi lahjaa. Ei olla totutettu kaikenmaailman krääsäään, osaa arvostaa ja tykkää noista. Mieluummin ostan lapselle vain muutaman lelun, joilla jaksaa leikkiä pidemmän aikaa, kuin toistakymmentä pakettia, joista osaa ei ole edes kiinnostnut avaamaan.
Meidän lapset saa kumpikin 6 pakettia mutta musta tuntuu koko ajan että siinä on liikaa. Mutta kun olen pitkän ajan kuluessa noita hankkinut niin en muistanut edes kaikkia mitä oli kaapissa...
Meillä saa varmaan myös tuon verran suunnilleen ja ihan on sopiva määrä. Lapset on 12 ja 13 vuotiaat. Tuskin pettyvät. Saavat kyllä kaiken mitä ovat toivoneet ja pari lahjaa ylikin. Toiveita oli tosi vähän.
Yhdessä paketissa on 2 hiuspinniä, yhdessä on kirja, yhdessä sormus (halpa), yhdessä muistikirja, yhdessä herätyskello, yhdessä cd ja yhdessä cd-soitin. Kaikki toivelahjat (4 kpl) jäivät välille. Ärsyttää oikeasti paljon.
Yhdessä paketissa on 2 hiuspinniä, yhdessä on kirja, yhdessä sormus (halpa), yhdessä muistikirja, yhdessä herätyskello, yhdessä cd ja yhdessä cd-soitin. Kaikki toivelahjat (4 kpl) jäivät välille. Ärsyttää oikeasti paljon.
kaks hiuspinniä, mitä ne nyt on ?
mitä olisi toivonut ??mene ja osta kun jos ei kerran ole rahasta kiinni !!!
maailmssa ei voi saada aina kaikkea. minusta aika paljon lahjoja..
Miksi valitat? Olisit huolehtinut itse tärkeimmistä toiveista.
se toivelahja ja muutama muu lahja. Yksinkertaista!
Saavat meidän pojat varmaan saman verran, mutta kun kummatkin saa isoja lego paketteja, pleikkarin, pelejä ja paljon filmejä ja muuta.
Hintaa poikien lahjoille tulee aivan liikaa.
Saavat meidän pojat varmaan saman verran, mutta kun kummatkin saa isoja lego paketteja, pleikkarin, pelejä ja paljon filmejä ja muuta.
Hintaa poikien lahjoille tulee aivan liikaa.
maltillista linjaa lasten lahjoissa mutta tänä vuonna lähti lapasesta: n. 30 lahjaa, kaikki vielä hyviä ja toivottuja, kummallekin yksi kalliimpi lahja. Saas nähdä miten muksut reagoi... kiva odotella pukin tuloa ;-)
Iso suku ja kaikilta lahja kaikille tekee parisen kymmentä lahjaa per nenä. Sitten vielä kun läheisille (omalle perheelle) hankkii useamman, niin kyllähän niitä pakettaja on n.30 per lapsi.
Ei meillä joulu pilalla olis, jos sais vain 7 lahjaa, mutta onnellinen olen tästä. Vastaavasti sitten lapset laittaa omia vanhoja lelujaan yms paketteihin ja viedään pelastusarmeijan joulupadalle ennen joulua. Oppivat, että omasta yltäkylläisyydestään pitää jakaa