Mauttomuuden huippu: lasten kuvista tehdyt joulukortit!
YÖK!!!! hyihyihyi! en tiedä mikä niissä on mutta ne on vaan etovia!
Kommentit (18)
Mikä sinua oikein vaivaa? Kateus?
Jouluhan on lasten aikaa, joten on ihan jees jos joulukorteissa on lasten kuvia.
Mieti nyt vähän asiaa.
kuvia. Etenkin niiden, jotka asuvat kauempana ja joita emme tapaa usein.
etta et kehtaa lahettaa kuvia niista ;-)
Ilmoitin yllapitoon tasta aloituksesta. Kaiva joku vanha aloitus esiin, niita on ollut ainakin 5 kuukauden sisalla....
Sellaisia keskinkertaisia junttiotoksia. En tykkää.
näin se menee. Sinappikoneen kuvaa joka paikassa ja sinappikone sitä ja sinappikone tätä..ja ne koiraihmiset. Karvapallon kuva joka paikassa, ruma, paskanen turkki jne. ja on NIIN ihana että...
Kyllä mä vaan enemmän katson niitä valokuvia kuin mitään sanomattomia paiokuvia.
että lähetän niille, joiden tiedän tykkäävän lasten tonttukuvasta, niin kortin välissä sen kuvan. Eli isovanhemmat, kummit ja muutamat muut sukulaiset. Näin kenenkään kuka ei halua katsella lastemme kuvaa niin ei tarvitse.
Yritä välttää katsomasta koko korttia, kun huomaat, että siinä on jonkun kuva.
Mun mielestä ne on paljon kivempiä kuin samat tontut, pukit ja kynttilät joka vuosi.
tänä jouluna vähemmän kuin yleensä.
Minäkin inhosin tonttulapsia esittäviä kortteja niin kauan kuin olin itse lapseton, katkera vanhapiika. Sitten löysin miehen, tein lapsen ja lähetin lapsikortteja jouluna kaikille sukulaisille ja tutuille. Se on klassikko, ottakaa rennosti! :D
Mutta jokainen tavallaan. Yhtä paljon ärsyttää jotkut kristilliset joulukorttiaiheet. Yhtä lailla heitän kaikki kortit joulupyhien jälkeen roskiin, joten who cares?
että lähetän niille, joiden tiedän tykkäävän lasten tonttukuvasta, niin kortin välissä sen kuvan. Eli isovanhemmat, kummit ja muutamat muut sukulaiset. Näin kenenkään kuka ei halua katsella lastemme kuvaa niin ei tarvitse.
Voi kun kaikki olisivat näin huomaavaisia! Itsekin pyrin aina ajattelemaan vastaanottajan ilahduttamista, en omaa tarvetta esitellä meidän sinappikonetta joka käänteessä. Tosin koskaanhan ei voi kuitenkaan kaikkia miellyttää.
Minäkin inhosin tonttulapsia esittäviä kortteja niin kauan kuin olin itse lapseton, katkera vanhapiika. Sitten löysin miehen, tein lapsen ja lähetin lapsikortteja jouluna kaikille sukulaisille ja tutuille. Se on klassikko, ottakaa rennosti! :D
Aijai kun silmä lepää, kun joku tekee täydellisen vastauksen!
näin se menee. Sinappikoneen kuvaa joka paikassa ja sinappikone sitä ja sinappikone tätä..ja ne koiraihmiset. Karvapallon kuva joka paikassa, ruma, paskanen turkki jne. ja on NIIN ihana että...
Tiäksä että nyt mä vasta tajusin että ihan oikeasti jotkut ei tykkää niistä lapsikorteista vaikka itse tykkäänkin! Kun nimittäin mä itse en noita elukkakuvia käsitä lainkaan, musta ei ole mitään kaunista koiran tuijottavissa silmissä, etenkin jos salama vielä heijastuu niistä... Yh.
Kiitos kun valaisit mua!
lapsista tehdyistä joulupostimerkeistä.
Taitavat olla harvinaisia vielä?
Olet varmaan päteväkin tyylipoliisi. Oikeasti, olisi kiva nähdä sinut ap, perheesi, kotisi ja joulukorttisi, että voitais määritellä onko sulla hyvä maku ja tyyliä...
Minusta taas lapsikuvat, lemmikkikuvat tai ihan mitkä vaan persoonalliset kortit on ihana saada, eikä niissä tiimarin korteissakaan mitään vikaa ole!
Iloista joulua kaikille!
Tuttujen lapsien kuvat ovat paljon mielenkiintoisempia kuin tavanomaiset joulukorit, jopa huonoimmillaankin. Ja jos kuvaaja omaa visuaalista tai jopa taiteellista silmää, niin lopputulos voi olla nautittava.