Mitä sinä perheenäiti olet toivonut itsellesi joululahjaksi?
Kommentit (31)
Mutta itse ostin itselleni lököhousut ja käsirasvan, ja sanoin miehelle että olis kiva jos se viittis ne paketoida niin saisin minäkin sitten jotain avata. Saa nähdä viittiikö/muistaako... :/
Ei ole kysytty eikä tullut mieleen toivoa.
Tiedän saavani kuitenkin äidiltäni kirjan, ja se on hyvä juttu. Tosin saan sen vasta joulupäivänä.
Mies ostaa jotain. Voi olla ihan mitä vaan.
vaikka mitä, en edes muista mutta tiedän että jotain mieluista saan :-). Suvulta toivon saavani hierontalahjakortin, mutta tuskin tulee. Ei niin haittaa kun mieheltä tulee aina semmoinen lahja mistä pidän.
toivon omaa tyttölasta. Mitään muuta en tarvitse, kaikki muu minulla jo on! Ihana perhe.
siis itselleni että edes sen tunnin sais nukkua pidempään ilam nettä tarv itsisi nousta aamupalaa laittamaan
keväälle pidennettyä viikonloppua johonkin eurooppalaiseen suurkaupunkiin. Uskon toiveen toteutuvan. Lisäksi toivon aina salaa jotain ylläriä, siis jotain mitä en ole ääneen sanonut, mutta mies minut tuntien toteuttaa.:)
Minä toivoin lahjakorttia kylpylään, vain minulle itselleni. Pääsisin vaikka vaan yhdeksi yöksi omien ajatuksieni äärelle, päivittämään pääni sisällön ja resetoimaan ylikierroksilla käyvän mieleni.
Ja sen saankin, kun kävin itse ostamassa ja pistin pakettiin. :)
Jotakin tulossa, koska lähettipalvelun auto kävi.
että uskon toiveen toteutuvan ;) lisäksi kuulemma joku ylläri on tulossa :))