Mies maksoi kuusesta 60e, paljonko teillä maksanut?
Kommentit (40)
Halvemmat oli loppuneet, eikä jaksanut enää ajella paikasta toiseen, tuo on pihta.
Minusta liian kallis, mutta enpä ollut itse edestakas ajelemassa, joten pidin suuni kiinni, kerrankin ;)
Toisella kauppiaalla olisi ollut halvempia mutta valitettavasti syyn näki ensisilmäyksellä.
Aina voi lohduttautua ettei niin kallis kuin työkaverin viime vuotinen "ilmainen" kuusi. Mainosti etukäteen miten käy varkaissa koska ei rupea hirveää hintaa maksamaan. Oikeus tapahtui ja oli jäänyt kiinni.
metsähallitukselta ostamalla luvalla kuusen.Oli kivaa kuulemma.Hinta oli alle 10e
Hki. Kuusen korkeus 2,50 m. Tuuhea kuin mikä.
mutta Espoossa meillä jo useamman vuoden n. 2.5 metrisestä kuusesta joutunut pulittamaan 70e. Huomenna vasta haetaan, mutta tuohon summaan on taas varauduttu.
onnex meillä on niin ihana ystävä joka kaatoi omasta metsästä kuusen(otti meidän pojat siihen touhuun mukaan)ja kuljetti sen meille 50km.joululahjaksi.ja onkin tosi tuuhee ja hyvännäkönen kuusi kattoon asti.
Eikä edes ole mikään ruippana kuusi!
ja 2,4m korkee ja 2 levee täydellisen supertuuhea kuusi
2m korkea ja uskomattoman tuuhea. Oli kiva kun sai itse valita ja pussittaa kuusen :)
Aiemmin otti niitä aina valtion mailta, koska kyseessä on asianomistajarikos ja valtiolta harvoin kukaan alkaa jäljittämään näitä kuusien viejiä.
Nykyään on saanut omat kuusikasvustot mökille. Karsii ja muotoilee niitä, ja joka vuosi on ottaa heille, meille ja siskon perheelle aivan ihanan tasainen peruskuusi.
Aiemmin otti niitä aina valtion mailta, koska kyseessä on asianomistajarikos ja valtiolta harvoin kukaan alkaa jäljittämään näitä kuusien viejiä.
Nykyään on saanut omat kuusikasvustot mökille. Karsii ja muotoilee niitä, ja joka vuosi on ottaa heille, meille ja siskon perheelle aivan ihanan tasainen peruskuusi.
uskomattoman upea tuollainen Pihta.
Yhtään kuusta en enää koskaan osta kotiin, jos Pihtaa on vain tarjolla, ellei hinta pompsahda lähelle satasta.
Kotona on 2,5 m korkea ale-kuusi Bauhausista 20 eurolla. Ihan kelpo kuusi. Mökille haetaan huomenna tai aattoaamuna kuusi omasta metsästä.
Meillä on korkeimillaan maksanut kuusi 60 e Hgin kantakaupungin kuusimyyjältä. Se oli kyllä komea ja hienoin kuusi, mikä meillä on ikinä ollut. Eli kyllä ne kalliimmat on monesti parempiakin (tosin se onkin eri juttu, että onko ne niin paljon parempia, että tuollainen hinta kannattaa maksaa). Kantsii muuten näiltä yksittäisiltä kuusimyyjiltä tinkiä alennusta, itse olen aina jonkin verran saanut hintaa tingattua alemmas :)
vai asutteko jossain helsingin keskustassa.
Meillä maksoi 30e, ihan on kaunis.
Isovanhemmilla maksoi 15 e kotiinkuljetuksella, tuli joku kuusikauppias siihen pihaan niitä myymään :o
Mies tarjos 30 euron kuusesta 20 € ja toi sen.
on tuuhea ja nätti kuusi,oikeestaan kaunein mitä meillä on ikinä ollut.