citydeal huijasi joululahjan!! :(
tilasin junaradan pojalle.. ja ei ole tullut vaikka tilasin sen 9.12 (piti tilata viim. 11.12 että ehtii jouluksi)..
nyt vasta huomasin ehdot:
"Ehdot
Lahjakortti on voimassa 13.12.2011-21.12.2011
Voit tilata tuotteen http://lunastadiili.fi/fi/fi/1969985/step1. Tarkista, että osoitetietosi ovat oikein
Syötä lahjakortin koodi sille varattuun kenttään
Tilaus tehtävä viimeistään 11.12 jotta toimitus ehtii jouluksi
Toimituskulut sisältyvät hintaan."
eli se lahjakortti ei ollut voimassa sillon, silkkaa huijausta!!! :( mitä nyt teen ku ei joululahjaa tule eikä ole varaa ostaa muutakaan pojalle? :(((((
Kommentit (35)
Jos tää on totta...tyhmästä päästä kärsii koko ruumis
ne on jälkikäteen muuttanu ne päivämäärät! oikeesit :O :O :O
Vai mitä tää nyt tarkoittaa? Toivon poikasi puolesta, että saat lahjan!
soita asiakaspalveluun ja vaadi joko rahat takaisin tai se maksamasi lelu pikapuoliin teille. Sinnä on pakko olla joku virhe tai väärinkäsitys, kyllä sinä ainakin rahat saat takaisin. Tosi ikävä juttu :(
Jos rahalla, saat sen jouluksi. Jos lahjakortilla, niin et kai kuluttanut siihen rahoja?
Millähän kuvittelet että niitä lahjakortteja voi ostaa jos ei rahalla?
ihan ilmaiseksi. Siksi en ymmärrä, mikä juttu tuo on, että lahjakortti muka kelpaisi koodina, vaikka se ei ole vielä voimassa. Ei ole ainakaan minulla koskaan onnistunut. Se järjestelmä kun varmistaa, että koodi OK.
Citydeal on ihan toimiva "palvelu" ja jos on huomauttamista suomalaisista palveluista tai tuotteista mitä sitä kautta on ostanut, toimivat kyllä välittäjänä ostajan ja myyjän välilllä ja ainakin minä olen saanut hyvitykseksi myös ylimääräistä saldoa citydealin tilille.
Mutta nyt viime aikoina on ollut siellä näitä "diilejä" joissa tilataan jotain suoraan nettipalvelusta, ja niissä näyttää olevan häikkää. Ei ehkä kannata lähteä mukaan. En myöskään ostaisi sitä kautta mitään kallista luksusviikkoa kaukomaan hotellista, koska jos se ei sitten toteudukaan on todella heikoilla neuvottelmaan palautuksista tms.
tilasin junaradan pojalle.. ja ei ole tullut vaikka tilasin sen 9.12 (piti tilata viim. 11.12 että ehtii jouluksi)..
nyt vasta huomasin ehdot:"Ehdot
Lahjakortti on voimassa 13.12.2011-21.12.2011
Voit tilata tuotteen <a href="http://lunastadiili.fi/fi/fi/1969985/step1." alt="http://lunastadiili.fi/fi/fi/1969985/step1.">http://lunastadiili.fi/fi/fi/1969985/step1.</a> Tarkista, että osoitetietosi ovat oikein
Syötä lahjakortin koodi sille varattuun kenttään
Tilaus tehtävä viimeistään 11.12 jotta toimitus ehtii jouluksi
Toimituskulut sisältyvät hintaan."eli se lahjakortti ei ollut voimassa sillon, silkkaa huijausta!!! :( mitä nyt teen ku ei joululahjaa tule eikä ole varaa ostaa muutakaan pojalle? :(((((
Et lukenut kaupan ehtoja huolellisesti.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Jos rahalla, saat sen jouluksi. Jos lahjakortilla, niin et kai kuluttanut siihen rahoja?
Millähän kuvittelet että niitä lahjakortteja voi ostaa jos ei rahalla?
ihan ilmaiseksi. Siksi en ymmärrä, mikä juttu tuo on, että lahjakortti muka kelpaisi koodina, vaikka se ei ole vielä voimassa. Ei ole ainakaan minulla koskaan onnistunut. Se järjestelmä kun varmistaa, että koodi OK.
Ne on vain nimeltään lahjakortteja, oikeasti asiakas ostaa tuotteen tai palvelun sitä tarjoavalta firmalta CityDealin kautta ja saa sitten koodin, jonka lopulta käyttää asioidessaan esimerkiksi kampaamosta tai ravintolassa tai nettikaupassa kuten tässä tapauksessa.
Citydeal:
Tilasin selain kautta joululahjaksi:
3kpl herätysvaloja aurinkotukulta 29.11.
2 kpl sähkötupakoita kansantikulta.
Tavaroita ei ole kuulunut eikä näkynyt.
Lähetin kyselyjä spostitse johon vastattiin kaiken olevan kunnossa.
Edelleen tilanne sama paitsi nyt ei enää vastata puheluihin ei sposteihini.
Nyt vaadin rahojani takaisin citydealilta. Aion ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan joulun jälkeen.
Suoraa ja törkeää kusetusta!
En hirveästi ihmettele, jos eivät ole osanneet vastata selain kautta tehty Kansantikku osto kyselyyn.
Puistatus.
Minulla ei ole ollut ongelmia (ainakaan vielä koskaan) CityDealin kanssa, olen ostanut liikuntalahjakortteja, kampaamokäyntejä, hierontaa, kylpyläloman, jalkahoitoja jne. Mutta kaikki ostokset on siis käytännössä olleet palveluita. Ja hyviä paikkoja ovat olleet esim nuo kosmetologipaikat, ei mitään valittamista. Osa sellaisia yrityksiä, joissa kävisin/olen käynyt muutenkin.
Mutta olen kyllä katsellut kun on niitä nettikauppojen tarjouksia, että ne eivät ole kauppoina vaikuttaneet luotettavilta (siis juuri nuo tavaratilaukset). Joten en ole niitä koskaan ostanut. Kerran harkitsin mutta ennen tilausta googlailin sitten sitä verkkokauppaa ja törmäsin valituksiin puuttuvista toimituksista. Joten jätin tilaamatta.
CityDealin kanssa niillä ei kyllä sikäli ole mitään tekemistä, muu kuin se, että tarjoavat sitä kautta palveluitaan.
Kävin juuri tekemässä rikosilmoituksen, koska minäkin menin lankaan ja ostin tabletin Aurinkotukulta. Sama firma myy nyt samaa tuotetta Kansantukun nimellä ja näytti ostajia piisanneen...Citydeal "asiakaspalveluun" soittamiseen minulla ei ole varaa, näytti olevan niin kallista...
Jep joo, itsellä sama juttu. O
Soitin eilen kuluttajaneuvontaan, josta kertoivat seuraavat asiat jotka olisi hyvä ottaa huomioon.
- Vaikka Citydeal toimii välikätenä ja sanoo itsensä irti kaikesta vastuusta, se ei silti poista Aurinkotukun vastuuta vaan kaikki vastuu lankeaa alkuperäisen tuotteen myyjälle välittäjästä huolimatta.
- Tietokoneen käynnistämistä ei lasketa käyttöönotoksi, vaan laitteeseen tutustumiseksi. Ja jos käynnistyksen ja lyhyehkön tutustumisen yhteydessä huomaa ettei haluakaan pitää tuotetta, pätee sama 14 päivän palautusoikeus huolimatta siitä oliko tuote viallinen vai ei. Eli vaikka ihan ilman syytäkin on kuluttajalla siis oikeus palauttaa avaamaton tai sitä vastaava (eli tutustuttu) tuote 14 päivän sisään.
- Aurinkotukku on velvollinen korvaamaan ostajalle tuotteesta maksetun hinnan, vaikka maksu olisikin suoritettu Citydealille lahjakortin muodossa.
- Riittää, että palautuksesta on ilmoitettu sähköpostilla asiakaspalveluun sen 14 päivän kuluessa. Eli vaikkei sieltä vastausta siinä ajassa kuuluisikaan, on kuluttaja toiminut ihan oikein ja tuotteen palautus rahallista hyvitystä vastaan täytyy sallia.
- Sanoivat minulle vielä, että jos ei pariinkaan viikkoon ala kuulua mitään niin sitten uudestaan yhteyttä kuluttajaneuvontaan ja alkavat sitten heidän puoleltaan ottaa yhteyttä Aurinkotukkuun .
Kuulemma kuluttajaneuvontaan on tullut vasta "joitakin" yhteydenottoja Aurinkotukkuun liittyen joten kaikki joita Aurinkotukku on huijannut, olkaapa yhteydessä kuluttajaneuvontaan (p. 071 873 1901 ) ja tehkää asianne selväksi.
Sanaa kiertämään!
Eipä ole tännekään tullut kyseistä junarataa. Soitin citydealiin, mutta he siirsivät vastuun eteenpäin ruotsalaiselle kuljetusfirmalle. Soitinpa sitten sinne (+46363333443), josta ei yllättäen enää saanut kuin vastaajan kiinni. Ehkäpä sen radan sitten jo ensi jouluksi saisi.
sellasen radio-ohjattavan ilmapallokalan, tai kaksi. Vain toinen tuli. Mutta ei kai sillä city dealin kanssa tekemistä ole, vaan sen firman josta ostit. Mun kalani tuli jostain Kiinasta)Hong Kongista?) Mihin lie toinen uinut.
on vaikuttanut alustapitäen niin suurelta kusetukselta, että oksat pois. Milloin ihmiset opitte, että se mikä näyttää liian hyvältä ollakseen totta ...
Voitte täydentää kotiläksynä lauseen itse.
Mutta ei kai sillä city dealin kanssa tekemistä ole, vaan sen firman josta ostit. Mun kalani tuli jostain Kiinasta)Hong Kongista?) Mihin lie toinen uinut.
sillä sikäli CD:n kanssa tekemistä, että käytännössä liki kaikki CD:n kautta itseään markkinoivat firmat on ihan yhtä epäluotettavia kuin CD itsekin.
Citydeal:
Tilasin selain kautta joululahjaksi:
3kpl herätysvaloja aurinkotukulta 29.11.
2 kpl sähkötupakoita kansantikulta.
Tavaroita ei ole kuulunut eikä näkynyt.
Lähetin kyselyjä spostitse johon vastattiin kaiken olevan kunnossa.
Edelleen tilanne sama paitsi nyt ei enää vastata puheluihin ei sposteihini.
Nyt vaadin rahojani takaisin citydealilta. Aion ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan joulun jälkeen.
Suoraa ja törkeää kusetusta!
ne on jälkikäteen muuttanu ne päivämäärät! oikeesit :O :O :O