Onkohan palstan kautta syntynyt pareja?
Täällähän on niin monenlaista hiipparia. On nuoria sinkkuja, on eronneita, on salarakkaita, julkkiksiakin. Ja onpahan vuosien mittaan postitettu aika paljastavia kuviakin. Vaan onkohan syntynyt paljon pareja?
Toisinana kun näkee 40-vuotiaan miehen ja 20-vuotiaan naisen lööpeissä, miettii josko kohtasivat Ikean sijaan Vauva-palstalla.
Tai jos 35-vuotias puumanainen on yhtäkkiä kimpassa 25-vuotiaan kundin kanssa, niin miettii onkohan suhde syntynyt Vehkeet esiin-ketjun pohjalta jne.
Kommentit (7)
Seksipalsta pullollaan. Ja jopa AV:n vehkeet esiin -ketju pullollaan HK:n sinisiä.
Muutamaa varsin syvällistä ketjua olen itsekin jäänyt kirjoittamaan ja joku yksittäinen nainen on siinä kanssani keskustellut. En ole kuitenkaan yhteystietoja laittanut, mutta muuten olisi hyvinkin voinut jotain yhteydenpitoa muualla.
On ihmisiä joita näkemättä tietää jo muutamasta viestistä, olisiko mielekästä vaikka tavata.
"tapasimme" palstalla joskus vuonna 2002. Tapailimme esikoisten syntymän merkeissä ja meillä synkkasi. Ystävyys on kestänyt monenlaisia aikoja elämässä ja parisuhteissa. Tapaamme nykyään harvoin mutta sielunkumppaneita olemme edelleen.
On täällä useiden ketjujen perusteella ainakin maailman epätoivoisimmat sinkkunaiset joilla biologinen kello käy hurjana, ja epätoivoisimmat yksinhuoltajamammat jotka ovat käymässä sekopäiseksi siitä että niillä ei ole aikuista seuraa vaan pelkäsä ne lapset.
Toisaalta täällä on myös ne kaikkein pahimmat ronkelikot, jotka etsivät varakasta akateemista miestä jolle raha on kuitenkin sivuseikka ja joka keskustelee eloisasti tunteista, käsilaukuista ja korkokengistä kuin heidän tyttöbestiksensä, mutta ottaa ne yllättäen keittiön pöydällä miehekkäästi kuin testosteronille dunkkaava juuri rasvamontusta tai raksalta tullut duunari ja on seksin päälle vielä valmis hieromaan jalkoja n. 13 tuntia lausuen samalla itse kirjoittamiaan julkaisukelpoisia ja vähintäänkin Finlandia-palkinnon arvoisia sonetteja rakkaudestaan puolisoaan kohtaan.
varakasta akateemista miestä jolle raha on kuitenkin sivuseikka ja joka keskustelee eloisasti tunteista, käsilaukuista ja korkokengistä kuin heidän tyttöbestiksensä, mutta ottaa ne yllättäen keittiön pöydällä miehekkäästi kuin testosteronille dunkkaava juuri rasvamontusta tai raksalta tullut duunari ja on seksin päälle vielä valmis hieromaan jalkoja n. 13 tuntia lausuen samalla itse kirjoittamiaan julkaisukelpoisia ja vähintäänkin Finlandia-palkinnon arvoisia sonetteja rakkaudestaan puolisoaan kohtaan.
Heh, mun mies ei hiero 13 tuntia, mutta 15min kyllä, eikä hänen runonsa luultavasti Finlandiapalkintoa saisi, mutta muuten täyttää ylläolevat kriteerit. XD
Teoriassa siitä olisi voinut tulla vaikka mitä, mutta käytännössä ei kuitenkaan.
Nykyisestä en tiedä, ellei sitten naispareja. Ei täällä taida paljon miehet pyöriä.