Kolmas pyörä -blogin kirjoittajan kasvokuva!
http://i39.tinypic.com/55l47n.jpg
Siinä olisi tuon avioliittojen särkijän oma kuva! Tunnistaako kukaan?
http://salatturakkaus.blogspot.com/
Kommentit (51)
jättää blogin tyttö rauhaan? Hän on vasta lapsi!
en oikeen usko, että toi on sen omakuva... Siis miks se riskeerais KAIKEN kun ois laittanut kuvan nettiin? Toi selvästikin kulkaa muokattu :) uskokaa mua vaan. Musta tuntuu pahalta ton kuvan tytön takia... Ei musta ois kivaa, että mun kuvaa käytettäis tommosessa ja väitetään et oisin kolmanen pyörän kirjotta. Ja ne jotka tunnistaa tytön kuvasta vois sanoa sille, että sun kuvaa on käytetty tommoseen. Varmaankin jostain Googlesta viety, eli joku rikkoo tekijänoikeus lakia.
Ja kaikki äidit jotka täällä tekee (tai muualla) tarviiko teidän pilata avioliitoanne epäilessä sitä, että TEIDÄN miehhene olisi muka tämän Candyn kanssa? Ettekö voi vain rauhoittua, olla lastenne kanssa, miettisi"no nyt se mun mies lähti ostaa ruokaa, se on ollut jo viisi minuutia liian kauvan, ikkkkkk se on ehkä sen Candyn kaa!" vaan unohdatte sen? Nauttisitte avioliitostanne ettekä pilaisi sitä? Jos aiheutatte riidan tuommoisesta asiasta niin huh huh, häpeisitte (ellet nyt ole se "Mikon" vaimo). Ei teidän tarvi miestänne epäillä. Rauhoituisitte vaan, sillä tommonen epäily aiheuttaa jossain vaiheessa eron, ja syy tuntuu mun korvaan ihan typerältä...
T: Minulla on eronneet vanhemmat...
Sanoisinko, että tämähän on ihan paskajuttu.
Minä googletin äsken "Kolmas pyörä" ja ekana ilmestyi mun blogi. Miksi? Näyttääks se siltä vain mun omalta koneelta?
Sitten oli tämmöinen teksti:
Ahahahahhhahahahh!!! Mä en voi vieläkään lakata nauramasta! :D Tekis vaan mieli kertoa kaikille kavereilleni äskeisistä tapahtumista ja ...
Ja sit se näytti siltä kuin toi teksti olisi tullut mun blogista. Mutta ei todellakaan ole, vaikka olen kyllä maininnut nuo "salarakasblogit" blogissani.
Ja miten tämä sitten toimii, että sain tietää, että en pääse lukemaan kolmaspyörä-blogia, koska en ole kutsuttujen listalla? Pitäisi antaa joku toinen meiliosoite, että lukeminen onnistuisi.
Greetings,
Attorney Gorman
Case: "Viiltäjä Jack"
Auton luovuttaminen alaikäiselle, vaikkakin suljetulla radalla. (onko tää ees laitonta?)
Alkoholin tarjoaminen alaikäiselle.
Onko muuta? Kiinnostaako poliisia?
Hankkikaa läskit yh-mammat oma elämä!! Käykää lastenne kanssa pihalla ja hommatkaa kavereita, älkääkä istuko 23/7 koneella kyttäämässä toisten asioita!
Kiitos :)
mitä hiton väliä sen tyttösen naamalla oikeesti on? Miksi salapoliisit koittaa selvittää kuka se on ja kuka Mikko on? Kyllä tollaset jää kiinni, ennemmin tai myöhemmin. Niin se vaan menee. Ja tyttö oppii kantapäänkautta, että ukkomiehiin ei kannata sekaantua kun mies valitsee vaimonsa....niinhän ne aina tekee.
No mutta tota ulkonäköä ja Mikon ulkonäköä ei kannata arvailla kun se likka on niin ovela, että hämää kaikkia. Päivämäärät työmatkoille on luultavasti muutettu ja ties vaikka työmatka oliskin sukulaismatkoja. Kuvatkin laitettu hämäykseksi, että kukaan ei vaan arvaa oikeaa henkilöä.
Ei tee mitään laitonta.
Todella nätti nuori nainen, joka kelpaisi kelle tahansa ukkomiehelle, mennen tullen.
mut sillä onkin rima aika korkeella:)
Ei tee mitään laitonta. Todella nätti nuori nainen, joka kelpaisi kelle tahansa ukkomiehelle, mennen tullen.
Ei tee mitään laitonta. Todella nätti nuori nainen, joka kelpaisi kelle tahansa ukkomiehelle, mennen tullen.
näen sen ihan peiliinkin katsomalla :D
Kyllä se kuulkaas vaan taitaa olla niin, että kaikki suhteet, joissa mies on nimeltä Mikko, kriisiytyivät uuden vuoden kunniaksi ja Mikot joutuivat koville ja muijat tivasivat, että ootkos säkin tehnyt mikot???
Näin ollen kukaan mikko-niminen mies ei enää uskaltanut tehdä yhtään mitään 1.1.2012 lähtien vaan tytisevät koloissaan, missä lienevätkään!
On se kuulkaa aikamoista, jos teinityttöjen pikkupillut pyörittää tätä Suomenmaata...
Ehkä tässä oli siis oikea paikka laittaa The End ja lopettaa tuo juttu! Ehkäpä tuo Mikkosi ei ollutkaan oikealta nimeltään edes Mikko ja kaikki mitä se sinulle itsestään kertoi oli pelkkää kusetusta! Mutta karmeeta oli kyllä olla mies nimeltä Mikko nyt uutena vuotena ja vielä jotain 35-v. Sellaisella meni kyllä elämä sekasin kun koko suomenkielinen maailma seurasi tätä blogia!
Jospa laittaisit tänne yhden foton siitä sun Mikostasi, niin tiedettäisiin kuka mies se oikein oli. Jotkut niistä on asunnottomiakin ja kiertää yhden naisen bunkasta toisen luokse milloin minkäkin selityksen kanssa...juu kävin Lapissa metsästämässä ja tässä sulle vähän poronlihaa... mutta sehän on ostettu marketin pakasteesta tosta nurkan takaa...
Olihan se kiva, että blogisi ilmestyi, mutta kirjoita nyt joku toinen Love Story. Lue vaikka joku kirja jostain onnettomasta rakkaudesta, josta saat vettä myllyyn ja tee siitä sitten joku oma versio tänne blogina ja elä sitä stoorya sit ihan täysillä, sitäkin!!!
Ja onnea matkaan!
No just.
Tosirakkaus on tosirakkautta, sillä minkälaiseks vuosien kuluessa ja lasten saatua muuttuu, ei pitäisi olla minkäänlaista vaikutusta rakkauteen, eikä tatvis pelätä että mies lähtee teinipillun mukaan.
Mä olen kanssa nyt täytä ko. Blogia seurannut ja olen alusta asti ollut sitä mieltä, että tämä tyttö ei tee mitään väärää! Jos aikuinen mies, jolla on lapsia ja joka on naimisissa, sekaantuu alaikäiseen lapseen, on vika mun mielestä aivan jossain muualla kun tytössä. Likka parka ei vaan ymmärrä että häntä käytetään hyväksi. Nätti tyttö on, jos edes esiintyy kuvassa. Minkä takia te elämäänne kyllästyneet kotiäidit jaksatte täälä haukkua ja mollata, jos se nyt sattuisi olemaan teidän mielenne, niin te olette itse omalla käytöksellänne ukkonne tähän tilanteeseen Ajaneet! Ei se tarkoita, että kun ollaan naimisissa ja on lapsia niin voi lopettaa omasta ulkonäöstä huolehtimisen, ei teidänkään miehenne ikuisesti katso kotona makaavaa läskeihin uppoavaa kantturaa, jos parempaakin on tarjolla! Ja kun täällä niin kovasti tästä asiasta vaahtoatte, niin mitä voimme tästä päätellä?! Ehkä olis tosiaan Aika katsoa sinne peiliin ja todeta, että ei oo ulkonäkö enää sama kuin 10 vuotta sitten! Myös minä olen äiti ja voin kertoa, että pienellä vaivalla saa itsensä näyttämään hyvältä eikä siltä sohvaan kiinni kasvaneelta kantturalta. Heittäkää ne verkkahousut roskiin ja ostakaa itsellenne uusia vaatteita niin ei tarvi pelätä, että mies vaihtaa teidät puolta nuorempaan!!!
Juu, kaikkihan salasuhdetta vastaan olevat ovat läskejä kantturoita yms. :) Varmaan vielä kateellisia kuten Candy sanoi?
Itseään kunnioittava ihminen ei hyppää varatun sänkyyn ja vielä usko kaikkea mitä hän sanoo?
Miksi ihmeessä se mies puhuisi totta Candylle, kun kerran on todistanut osaavansa valehdella? :)
Minä olen myös äiti, jopa kolmen lapsen, en ole sohvaan jämähtänyt läski. 172/58. En pukeudu verkkareihin tms.
Ja siltikin olen sitä mieltä, että jos tämä nuori nainen kunnioittaisi itseään yhtään, ei suostuisi toiseksi naiseksi. Syy on kyllä tässä "Mikossa", mutta jos Candy itseään arvostaisi, ei suostuisi salasuhteeseen varatun miehen kanssa.
Ja vielä sanoo että heillä on oikea suhde. Mitä oikeaa on siinä että mies määrää milloin saa nähdä ja milloin saa soittaa yms. Siinä ei ole mitään tavoiteltavaa.
Ja btw, nainen voi laittaa ja laittaa, arki ei siitä muutu. Tämäkin "Mikko" voi olla vain arkeen kyllästynyt mies, joka etsii pientä jännitystä elämäänsä yms. Ei välttämättä edes muuta halua! Kotona odottaa arki vaimon ja lasten kanssa, varastetut pienet hetket sitten jännitystä lisäämässä tämän neidin kanssa.
Saathan sinäkin laittaa itseäsi vaikka millä mitalla, mutta jos et jännitystä tuo elämääsi, mies voi hakea sitä muualta. Joten, ei taida ulkonäkö ja vaatetus riittää siihen että sinäkään saisit pidettyä miehen näppiesi ulottuvissa ;)
Hah! Luin tuon uusimman tekstin ja naurattaa. Oli lapsiraukka niin onnessaan nallesta, että oikein suloista ;)
Tyttäreni ystävä.. En tiedä onko kuvan tyttö blogin pitäjä, mutta tuo Karoliina aka Karkki aka Candy toimii kyllä..:o voivoi tyttöä, jos on sama likka niin kamalan ujo on livenä.
jos oisit yhtään lukenut blogia tajuaisit että Candyn käyttämä nimi "mikko" on fiktiivinen.. kuten todenäköisesti koko blogikin.