Kolmas pyörä -blogin kirjoittajan kasvokuva!
http://i39.tinypic.com/55l47n.jpg
Siinä olisi tuon avioliittojen särkijän oma kuva! Tunnistaako kukaan?
http://salatturakkaus.blogspot.com/
Kommentit (51)
taitaapi olla muokattu. Mutta en tiedä varmaksi. Vain itse blogin pitäjä tietää.
ENSINNÄKIN kuva on täysin fiktiota, muokattu kuva.(lue : http://demi.fi/keskustelut/1114059/kolmas-pyora-blogin-kuvan-muija-on-l…. ja TOISEKSEEN tuon keskustelun mukaan tämän kuvan tytön nimi olisi johanna ( joskaa siihenkään ei voi luottaa) eikä karoliina niinkuin täällä on väitetty.. vitsin daijut!:D elkää sepustako omaanne hmph: ( blogin kirjoittaja taasen voikin olla karoliina nimeltään.
Kuva ei todellakaan ole bloginkirjoittajan kuva! -_-' Ihan vain tiedoksi ;)
tämä kirjoittaja ei esitä mitään todisteita siitä, että kyseinen naama kuuluu kyseisen blogin kirjoittajalle. Toisekseen, ketä kiinnostaa.
Älä tärise "candy"
Blogista:
PS: Netissä kiertää kuva, jossa on muka mun kasvot, mutta valitettavasti joudun toteamaan, ettei kuvassa esiintyvä naikkonen ole minä :(
Jos olet kuvan tyttö, ota muhun yhteyttä - mulla on kuvan muokkaajan ja levittelijöiden nimimerkit ja tiedot tallessa jos haluat pistää asian eteenpäin.
Aika paska juttu nimittäin liittää täysin syytön ihminen tähän mukaan ja levitellä sellasta paskaa ympäri nettiä.
Luulenpa että toi sun kommentti ei hämää ketään ;)
Muistaakseni Vantaan 61 bussissa.
Ei helvetti mä tiedän tuon kuvan tytön!! Nimi alkaa K:lla! Ei voi olla totta!!
Ei tee mitään laitonta.
Todella nätti nuori nainen, joka kelpaisi kelle tahansa ukkomiehelle, mennen tullen.
Auton luovuttaminen alaikäiselle, vaikkakin suljetulla radalla. (onko tää ees laitonta?)
Alkoholin tarjoaminen alaikäiselle.
Onko muuta? Kiinnostaako poliisia?
Seksisuhde Candyyn alkaen tämän ollessa 15-vuotias, ja hmm kun tyyppi on ite ollut 32v. niin se on ollut laitonta silloin - ja on edelleenkin, sillä jos 20 vuotta täyttänyt henkilö on seksisuhteessa alle 18-vuotiaan kanssa on kyseessä rikos... Ja Candylla on 18-vuotis syntymäpäivä vasta loka- tai marraskuussa. ;)
Jes, vihdoinkin !
Tunnistaako joku?
Mutta erikoinen kommentti.
Mieheni petti minua aikoinaan 19 vuotiaan tytön kanssa. Olin itse silloin 25v.
Ei, en voi sanoa, etteikö tyttökin tiennyt tehneensä väärin. Niin teki miehenikin.
Ja ei, kysymys parisuhteissa ei ole siitä, että pitäisi pukeutua verkkosukkiin ja puunata itseään ja pelätä, että mies vaihtaa nuorempaan. Ei, elämä ei ole sitä, että yrittää kynsin hampain pitää kiinni miehestä.
Minusta kumpikin oli paskiaisia. Miehen lemppasin ulos. Hän pani aikansa sitä tyttöä ja petti sitäkin. Asiasta on 25 vuotta aikaa ja se, mitä tiedän ex-miehestäni, hän on taas kerran naimisissa ja pettää nykyistä vaimoaankin.
Ja minä...hmm..pukeudun ajoittain verkkareihin, mutta nykyisen mieheni kanssa meillä on aikuinen suhde. Ei mikään "yritän miellyttää miestäni, ettei minusta tule kanttura ja ettei se vaihda minua nuorempaan"-suhde. Olemme eläneet yhdessä läpi miehen syövän, lapsen sairaudet, työttömyydet yms. ja suhde on kestänyt....vaikka pukeudunkin joskus verkkareihin.
Teillä on ihmeellinen käsitys parisuhteista.