Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kun opet kilvan mollaa saamiaan lahjoja

Vierailija
21.12.2011 |

niin täytyy sanoa että lapseni luokanopen käytös hieman järkytti minua:



Olimme kaikki (oppilaat ja vanhemmat) kokoontuneet luokkahuoneeseen ja lapset veivät kirkassilmäisinä lahjojansa opelle.

Opettaja ei edes ottanut niitä itse vastaan lapselta vaan osoitti edessä olevaa pöytää ja sanoi: joo, kiitos, vie se tonne.

Istui pöytänsä takana eikä ottanut sen kummempaa kontaktia lapsiin kiittääkseen tms.



Olin kieltämättä aika pöyristynyt tuollaisesta käytöksestä! Kyseessä ekaluokkalaiset.



Mitä mieltä te muut tällaisesta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en veisi sille maikalle lahjan lahjaa enää.

Vierailija
2/5 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika oli muistaakseni kutosella ja vanhempiakin oli toivotettu tervetulleeksi todistustenjakoon. Samalla tavalla sormelka osoitti "vie tuonne pöydälle".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjojen saamisesta, jotta ne jotka eivät lahjuksia tuo, eivät suotta tuntisi oloaan vaivautuneiksi.

Vierailija
4/5 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyseessä ekaluokkalaiset, niin johan ne ovat huuli pyöreänä moisesta.

Voin vaan kuvitella kuinka ne kysyy kotona juhlan jälkeen että miks ope oli tyly?



Johan niille lapsillekin opetetaan parempia tapoja...

Vierailija
5/5 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kiittänyt jokaista lasta henkilökohtaisesti ja halannut päälle. Jokaisen antamasta lahjasta olen myös keksinyt jotain hyvää sanottavaa. Tietenkään en tee tätä niin suureleisesti, että muille lapsille tulisi paha mieli.