Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni saa lapsen:)

Vierailija
21.12.2011 |

Minut on todettu lapsettomaksi 10 vuotta sitten.

Sanoin miehelleni että ymmärrän jos haluaa erota ja tehdä lapsia jonkun sellaisen kanssa joka voi niitä saada.

Meillä meni hetken aikaa huonosti ja mies kävi vieraissa (nainen tiesi että mies on varattu) Nyt nainen sitten ilmoitti että on raskaana 4. kuulla

Mies ei kuitenkaan halua erota minusta ja itsellä taas on helpottunut olo että mies saa sen minkä halusikin, yhden lapsen. Ja itsekkin olen tottunut ja iloissani äitipuolen roolista ja tunteet miestäni kohtaan nousseet taas pintaan. (Tämä johtunee syvällisistä keskusteleuista erotakko vaiko eikö erota sivusuhteen vuoksi)

Mutta mitä tapahtuikaan, toinen nainen veti herneet nenään kun mies ei eronnutkaan minusta ja uhoaa ettei anna lasta meille. Siinähän pian näkee että ei voi olla antamatta lasta meille koska mieheni on lapsen isä, tästä mennään vaikka oikeuteen.

mielipiteitä?

Kommentit (133)

Vierailija
1/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä näitä joku jaksaa yrittää....

Vierailija
2/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehesi yrittää saada tapaamisoikeuden lapseen.

Menee aikaa ennen kuin isyystutkimukset valmistuvat. Vauva-aikana tuskin saatte lasta kotiinne, minä en ainakaan äitinä suostuisi siihen. Imetys häiriintyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehesi yrittää saada tapaamisoikeuden lapseen.

Menee aikaa ennen kuin isyystutkimukset valmistuvat. Vauva-aikana tuskin saatte lasta kotiinne, minä en ainakaan äitinä suostuisi siihen. Imetys häiriintyisi.

Äitipuolta susta ei valitettavasti tule koskaan, ellei miehesi jossain vaiheessa adoptoi lastaan ja ryhdy/joudu ainoaksi huoltajaksi.

Vierailija
4/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jotain terapiaa suosittelen maholle ap.lle.

Vierailija
5/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ymmärrän että vauva aikana lapsi ei ihan hirvesti voi vittää aikaa meillä mutta taaperona jo sitten. Vauva aikana voidaan käydä vaikka tunnin lenkillä.

Vierailija
6/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies käy sitten monta krt vkossa auttamassa äitiä ja vauvan luona. Sinä pääset kuvioon mukaan paljon myöhemmin.

Vierailija
7/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan nainen saa vapaasti tuoda vauvan meille jos haluaa itse levätä (asuu lähellä) lisäksi mies ja minä ostamme vauvalle vaatteita, sitterin yms. tarpeellista. Mies maksaa myös hyvät elarit.

Alku kuukausina en tietysti näe vauvaa muuta kuin silloin tällöin mutta mitä ennemmän kasvaa sitä useammin haluaisimme häntä luoksemme.

Toivottavasti nainen vaan saa järkeä päähänsä ja ymmärtää ettei voi valita saako lapsi isän vai ei.

ap

Vierailija
8/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menee äidin ja lapsen luo. Äiti ei tuo vauvaa mihinkään jos ei tahdo! Soitapa lastenvalvojalle tai lakimiehelles. Ja mene sinne terapiaan.

Vierailija
9/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kiva jos alkujaan surullinen tilanne kääntyisi kaikkien onneksi, eikä vähiten lapsen, mikäli asiat menisi hyvin.

Mutta teidän etunne olisi nyt ensisijassa yrittää pysyä hyvissä väleissä lapsen äidin kanssa. Ei ehkä kannata uhkailla oikeudella heti alkuunsa. Valitettavasti lapsen isän oikeudet on ainakin näin alkuvaiheessa vielä kovin heikot, ja niiden virallisuuksienkin myötä tulleet oikeudet on valitettavan heikoissa kantimissa, mikäli äiti saa päähänsä vastustaa. Nimim. tämä on nähty ennenkin, jopa tapauksessa jossa isä on sen lapsen saanut tunnustaa, äiti tahallaan estää tapaamiset, sakkorangaistuksista yms. huolimatta. Joten koittakaapa nyt vain saada aikuisina ihmisinä asiat kuntoon. Sinä ja miehesi olette tässä altavastaajina, ja sekin lie mahdollista että a) mitään raskautta ei ole olemassakaan ja b) ette saa edes tietoa syntymästä ja varsinkin että c) äiti ei suostu isyyden vahvistamiseen.

Vierailija
10/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi ei saa tavata lastaa hahhaa

Vierailija
11/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme siis ole uhkailleet oikeudella lapsen äitiä vaan olemme keskinäisesti sopineet että asia viedään oikeuteen jos nainen ei suostu vapaaehtoisesti isyyttä myöntämään. Olemme jo ottaneet yhteyttä lakimieheen

Ihan varmana tiedetään että nainen on raskaana, näytti miehelle paperit ja kertoi ihan avoimesti että pitkitti kertomista että kriittiset 3kk ovat ohi, tämä siis silloin kun luuli että mieheni valitsee hänet.

ap

Vierailija
12/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isyyden selvittämistä! Miksi puhut läpiä päähäsi???

aarrgg mitä idiootteja täällä pyörii ja sitten viitti vielä levittää tuota tyhmyyttään.

Vierailija
13/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, enemminkin sinä noin mahtavilla "perusteluilla"..

ap

Vierailija
14/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti, ettet ole kokenut vauva-aikaa.

Sympatiat toki sinullekin, mies loukkasi sinua pahasti.

vaikka provohan tämä on.

Sen sijaan nainen saa vapaasti tuoda vauvan meille jos haluaa itse levätä (asuu lähellä) lisäksi mies ja minä ostamme vauvalle vaatteita, sitterin yms. tarpeellista. Mies maksaa myös hyvät elarit.

Alku kuukausina en tietysti näe vauvaa muuta kuin silloin tällöin mutta mitä ennemmän kasvaa sitä useammin haluaisimme häntä luoksemme.

Toivottavasti nainen vaan saa järkeä päähänsä ja ymmärtää ettei voi valita saako lapsi isän vai ei.

ap

Vierailija
15/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ymmärrä lainkaan äidin sidettä vauvaan.

Vierailija
16/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin äiti on tuonut kolmesti 2kk vauvan minulle lenkkikaveriksi kun olen itse tarjoutunut lasta kärryttelemään (n.1h). Tänä aikan hän itse ottaa päikkärit.

Kaipaisin hieman perusteluja noihin teidän sanomisiin

ap

Vierailija
17/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan kääntyisi sellaiseksi tapaukseksi, jossa varastaa toisen lapsen.

Vierailija
18/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplla ja miehellä on vakavia parisuhdeongelmia ja ap katkeran vihainen sekä toiselle naiselle että miehellensä. Kosto on suloista, mutta vauva on joutumassa tässä uhrilampaaksi.

Voi kun aikuiset ihmiset hoitaisivat ongelmansa kuntoon.

Vierailija
19/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavuutta tekemään!! Yäk!

Vierailija
20/133 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplla ja miehellä on vakavia parisuhdeongelmia ja ap katkeran vihainen sekä toiselle naiselle että miehellensä. Kosto on suloista, mutta vauva on joutumassa tässä uhrilampaaksi.

Voi kun aikuiset ihmiset hoitaisivat ongelmansa kuntoon.

En minä ole todellakaan kenellekkään katkeran vihainen.. mistä niin päättelit vai keksitkö päästäsi??

Enkä myöskään ole kostamassa kenellekkään millä minä edes kostaisin???

Ja miten niin vauva on joutumassa uhrilampaaksi..????? Siksikö että isä haluaa olla läsnä lapsen elämässä??

Ootko sä ihan täysin pimee ämmä?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä