Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon miehenne pitävät yhteyttä sisaruksiinsa?

Vierailija
21.12.2011 |

Miehelläni on yksi sisko, johon piti ehkä noin kerran puolessa vuodessa yhteyttä suhteemme alkuaikoina. Jossain vaiheessa huomattiin, että sisko ei pidä meihin mitään yhteyttä, ei siis edes soita koskaan. Miehenikään ei ole nyt enää sitten soitellut siskolleen ja siskosta ei ole kuulunut varmaan kahteen vuoteen mitään. Ihan hyvissä väleissä minusta ovat, kun vaikka jossain sukujuhlissa törmätään.

Tuntuu oudolta kuitenkin, että kun ei sisarukseen pidetä mitään yhteyttä. Onko tämä normaalia nykyaikana? Itselläni ei ole sisaruksia, niin en osaa verrata.

Jaksaako jotkut muut vaan sinnikkäästi pitää yksipuolisesti yhteyttä?

Voisiko siskon lapsettomuudella (emme tiedä, että onko itse haluttua vai ihan biologista lapsettomuutta) olla vaikutusta siihen, ettei halua pitää yhteyttä lapsiperheeseen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstareita lähettelevät useammin. Me asutaan ulkomailla joten eivät tapaa kovin usein.

Vierailija
2/4 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisella puolella maapalloa. Aiemmin soittelivat kerran kaksi vuodessa, siellä ollaan käyty kaksi kertaa, ja veli Euroopassa kerran, jolloin nähtiin (siis meidn yhdessäolon aikana). Nyt on Skype, hieno vehje. Ainakin kerran kuukaudessa, useimminkin yleensä soittelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on yksi sisko, itsellä kaksi. Omia siskojani tapaan vähintään kuukausittain, välillä useamminkin, lisäksi puhumme puhelimessa. Mieheni tapaa siskoaan lasten syntymäpäivillä ja kesällä saattaa ohimennen nähdä vanhempiensa mökillä.

Koen sisarukseni perheineen itselleni tosi läheiseksi, olemme mm. matkustaneet yhdessä. Miehen sisko perheineen on melko vieras, vaikkei mitään "huonoja välejä" olekaan.

Jouluna on pulma, kun haluaisin nähdä siskojani, koska ovat läheisiä, mutta mieheni taas haluaisi mennä vanhempiensa luokse, "kun siskokin on siellä". ja juuri jouluna siksi, kun minun "siskojani nähdään muutenkin". minusta jos ei juuri pidä yhteyttä, niin tarviiko sitten juuri jouluna nähdä..

Vierailija
4/4 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman sisaruksen kanssa olen yhteyksissä viikoittain (soitto, tekstarit), joskin pakko myöntää, että monesti olen meistä se passiivisempi osapuoli, ihan jo "omien kiireideni" vuoksi. :( Soosoo minua.

Miehelläni on useampia sisaruksia ja yllättävän vähän ovat tekemisissä. Tapaavat yhteisissä perhetilaisuuksissa (joulut, isommat synttärit, äitienpäivä) mutta muuten ovat yhteyksissä tosi harvoin, kortteja ja tekstareita tulee kai pari vuoden aikana lähetettyä. Saan suorastaan vähän patistella miestä olemaan yhteyksissä ja joskus soittamaan (kerran/pari vuodessa). Mutta eivätpä nämä sisaruksetkaan toisaalta ole osoittaneet sen enempää kiinnostusta olla tekemisissä mieheni kanssa...

Anyway, sisarukset ovat voimavara elämän myrskyissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan