Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouluruuat anoppilaan

Vierailija
21.12.2011 |

Menemme siis anoppilaan jouluksi. Joka joulu kysyn, että mitä me voisimme tuoda mukanamme. Tykkään ruuanlaitosta ja teen jouluruuat mielelläni itse. Mutta olen myös työssäkäyvä äiti toisin kuin anoppi.

Joka joulu yritän aikatauluttaa asiat hyvissä ajoin, että ei tule stressiä. Mutta aina sama juttu, huoh. Just soitin anopille, että mitäs me tuodaan tänä vuonna. Ei kuulemma tiedä vielä, kun ei ole itsekään käynyt kaupassa. Anoppilaan kun tulee muitakin, niin en voi vain viedä jotain, kun jollakulla muulla saattaa sitten olla samat tuomiset.

Oon yrittänyt sanoa asiasta anopille, mutta joka vuosi on sama juttu. En haluaisi enää viimeisiä päiviä käyttää ruuanlaittoon vaan tehdä ruuat valmiiksi esim. pakkaseen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä osuus on jo hoidettu.

Toinen juttu on sitten se, että kuka haluaa syödä jotain pakasteruokaa jouluna...

Vierailija
2/4 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi tosiaan et tee sitä mitä tykkäät ja teet hyvissä ajoin ja ilmoitat anoppilaan että me tuodaan tämä. Säästypähän anopilta sen asian miettiminen. Nyt kerrankin ymmärrän anoppia :)

Meillä miehen sisko tekee rosollin, koska tekee sen aina ja tietää että minä hakisin sen kaupasta valmiina. Ja setä tuo kalat, koska on aina tuonnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanot, että sä tuot nämä tarjottavat. He saavat sitten jakaa loput keskenään.

Vierailija
4/4 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jnejne.

Eiköhän laatikoiden ja leivonnaisten tekeminen pakkaseen ole ihan tavallista jouluna. Itse en ainakaan haluaisi aattoa viettää keittiössä.