Kummit ja mummit ovat kysyneet lapselta lahjatoiveita ja nyt näyttää
yhtä lautapeliä olisi tulossa kaksin kappaleita, paketit näyttävät ja kuulostavat samalta. Laitanko molemmat pukinkonttiin vai mitä teen? Kiitos!
Kommentit (12)
niin sanot jokaiselle eri toiveen, niin ei tule montaa samaa lahjaa.
ja sitten vaan sanot, että pukille sattui vahinko, voidaan vaihtaa toinen niistä kaupassa joksikin muuksi.
Kaipa jompi kumpi lahjanantajista on säilyttänyt kuitin?
Tai jos nyt haluat vaivaa nähdä, soitat noille lahjan antajille ja yrität järjestää vaihdon jo nyt.
ilman muiden mielipidettä, niin pitäisköhän sun mennä johonkin tv:n keskusteluohjelmaan puhumaan tästä?
Toisaalta tietysti ihanaa että joidenkin elämä on niin yksinkertaista että tällaistaa vaivautuu edes miettimään..
Itse laittaisin kaikki ihan sinne pukinkonttiin koska etä voi tietää mitä ne sisältää eikä sinun tarvitsekaan. Anna mennä vaan, ja jos tulee samaa tavaraa niin lahjoita sellaisille jotka tarvitsevat. Nauti elämästäsi joka on noin helppoa!
Jos eivät, ei ongelmaa. Älä nyt kumminkaan yhden pelin takia antajia enää vaivaa. Anna toinen eteenpäin/myyntiin ja laita toinen pukinkonttiin.
ja tosiaan jatkossa sanot eri kyselijöille eri toiveet!
kysyneet lapselta minun tietämättäni ja sitten toteuttaneet lapsen toiveen - ja nämä samat lapsi sanoo kaikille ja on myös joulupukille kirjoittanut. Tämä toinen ei koskaan osta lahjoja ja nyt oli sitten kysynyt lapsen toivetta, kun oli yhtenä iltana lasta hoitamassa.
ap
niin sanot jokaiselle eri toiveen, niin ei tule montaa samaa lahjaa.
minä käsitin AP:n tekstistä, että mummot ja kummit olivat kysyneet lapselta eikä AP:lta. Ainakin meidän tyttö kyllä vastaa varmasti kaikille sen mieluisimman toiveen jos kysytään, ei hän osaa ajatella että sitten saattaa saada niitä lahjoja useamman tuolla tavoin.
säästän toisen sitten eteenpäin annettavaksi:-)
ap
Ja on ihan varmasti sama peli, kolmesta pelitoiveesta se kookkain ja sisältökin liikkuu samalla tavalla:-)
ap
Ja on ihan varmasti sama peli, kolmesta pelitoiveesta se kookkain ja sisältökin liikkuu samalla tavalla:-)
Useimmat kaupat vaihtavat joululahjoja mm. juuri tästä syystä. Tuskin on mikään erityinen ongelma tälläkään kertaa. Olen minäkin joskus vuonna 1 ja 2 saanut kaksi samaa uutta Neiti Etsivää, mutta kirjakaupassa vaihtoivat toisen muuhun kirjaan suhteellisen suoraviivaisesti.