Kuin kauheeta olisi jos söisin graavilohta joulupöydässä (rv33)? :)
Toinen on porkkanakakku (johon tulee siis kuorrutukseen tuorejuustoa!), mutta siis nyt ajankohtaisena kysyisin tuon graavilohen perään :) Kinkkua en syö joten graavilohta aina jouluna mennyt paljon, siksi mietiskelen..
En yleensä hössötä ja panikoi näistä ruokarajoituksista, mutta kyllähän se vähän mietityttää, sitten kuitenkin.
Kommentit (29)
Minä söin kaikkea mistään rajoituiksista piittaamatta ja 3 tervettä mukulaa on talossa.
Ei kai itse graavattu lohi edes ole ns. kiellettyjen listalla, vaan vakuumissa oleva.
mieluummin neuvolasta kuin täältä. Toisaalta, jos sanovat, ettei kannata syödä, niin voit miettiä, olisiko se kuinka kauheaa jättää se graavilohi ja tuorejuusto yhtenä jouluna väliin ja hankkia sellaisia ruokia, joita sinä voit syödä?
Itsegraavattu ei ole koskaan ollut kiellettyä.
Itsegraavattu ei ole koskaan ollut kiellettyä.
Aah, okei, ihanaa,kiitos! :)
Mä luulin et kaikki graavijutut... Oi nam nam, tää pelasti mun joulun :)
ap
mieluummin neuvolasta kuin täältä.
listeria ei ole mikään pikku juttu ja voi johtaa ennen aikaiseen synnytykseen ja vauvan vakavaan infektioon!! ja itse kraavattu on silti raakaa kalaa, joten ei kyllä suositella, koska voi sisältää listeriaa..
tuorejuusto on eriasia, koska pastöroitua maitoa käytetään niissä.
päivä plussan jälkeen, ja vauva kuoli viikolla 18. Alitajuisesti mietin, että voisiko johtua siitä, vaikkei mun verikokeissa listeriaa todettukaan jne.
Eihän sulla ole enää montaa viikkoa jäljellä, etkö söisi sitä vasta synnytyksen jälkeen? :)