Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein teidän n. 13-vuotiaat tytöt värjää hiuksiaan?

Vierailija
10.01.2012 |

Värjääkö he itse vai käyvätkö kampaajalla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotias tyttö (4 kk päästä 14) sai ensimmäisen kerran väriä päähän, mutta ei kokonaan, vaan raitoja. Ja kampaaja laittoi.

Vierailija
2/6 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taidan tehdä kaikkeni estääkseni värjäämästä. Itsekin olen miettinyt, että pitäisi lopettaa ennen kuin henki lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt pitää linjaa, että vasta 14 vuotiaana saa värjätä.

Vierailija
4/6 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittävän pitkän jankkauksen jälkeen suostuin lopulta siihen, että tyttö värjäsi hiuksensa ekan kerran 13-vuotiaana (kotivärillä). Vuoden verran sama väri miellyyti, hiukset värjätiin siinä ajassa ehkä 4 kertaa samalla värillä. Sitten otettiin kampaajalla värinpoisto, ja lopputulos oli tietysi aika kamala. En kuitenkaan antanut tytön ryhtyä värjäämään uudestaan heti värinpoiston jälkeen ja nyt onkin kasvatellut omaa väriään takaisin kohta vuoden. Jostain syystä värjäysinto hiipui, mistä olen vain tyytyväinen.

Vierailija
5/6 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tyttö on kohta 17, ja hällä on toisen kerran väriä päässä.

Vierailija
6/6 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa laittaa mustaksi luonnostaan maantienvaaleat hiuksensa. Minun puolesta ihan ok hakea omaa tyyliään tuossa iässä. Ostan ekokaupasta Herbatint värejä hänelle siinä toivossa että olisivat vähän vähemmän myrkkyjä kuin markettivärit vaikkei nuokaan mitään täysiä yrttivärejä ole.