Viiva vaalenee r-testissä.
Hei!
Plussasin maanantaina suht haaleat viivat (halpis-Davidiin ja Apteekin omaan). Eilen viiva oli vähän tummunut tossa Davidissa, mutta tänään taas samanmoisessa haalistunut Kuitenkin viivan erottaa mutta ei se ole niin vahva kuin eilen.. Kaikki tehty aamupissasta.
Viivanhan pitäisi tummua eikä vaaleta, eli onko sama jos vedän joulupöydässä punaviinit ja graavilohet ja illalla terästetyt glögit hyvällä omallatunnolla??
Nyt kp 28/30, tuo eka plussa tuli siis 26/30.
Kommentit (12)
eikös sen testiviivan kuuluisi olla tummempi päivä päivältä, nyt siis vaaleampi ja haaleampi kuin eilen..?
eri tulos. ainakin itse olen sen huomannut.
t. 2
niin mitä merkitystä sillä silloin on? :) Eri valmistajat tekevät testinsä eri tapaan ja värin vahvuuskin voi olla ihan toisenlainen. Silloin jos saman merkin testi haalenee, voi olla merkki tulevista kuukautisista. Mutta silloinkin ottaisin jäitä hattuun....
Ja just tän takia testaan uudelleen ja uudelleen että onko mitään toivoa, ts. lähteekö se viiva vahvistuun.
Taustalla keskenmenoja ja kemiallisia, mut eipä tuo testaaminen tosiaan lopputulokseen vaikuta..
Sillähän se hcg:n todellinen määrä selviää.
tuolla vessan kaapissa on viime tapanina testattuja plussia. Ei ne kyllä siitä ole tummennu, päinvastoin. Ja ihan haaleita olivat jo silloin. Tuolla toi vauva kuitenkin nukkuu.
Ja ihan terve on, vaikka söin aattona savukalaa, ja taisin yhen siiderinki jouluvalmisteluja tehdessä juoda. En tosin sillon vielä tiennyt.
Onnea tulevasta syysvauvasta!!!
en taida vaan vielä päästä verikokeisiin kun kp:t noin vähäiset :) No, ei se mitään, otetaanpa joulu rauhassa ja ne menkat tulee jos on tullakseen :)
ap
Ja ihanaa että sinulla kävi hyvin :)
Tuo testi on vähän kuivahtanut eikä se viiva nyt ihan olematon oo, mutta mun silmään haalempi kuin eilen.
Edelleenkin, yritän ottaa rauhassa, tällainen "hysteriointi" tuskin saa raskautta jatkumaan ;)
ap
että viiva tummenee kun raskaus etenee?
Sillä viivan värillä kun ei ole mitään merkitystä; jos viiva näkyy haaleana niin yhtä paljon olet raskaana kuin jonkun naisen yhtä kauan kestänyt raskaus jos viiva punainen.
Mutta kiva jos saat kiksejä testata uudestaan ja uudestaan positiivisia testejä! Ei ne hormonit mihinkään häviä tai ole vähempi raskaana jos viiva vaalea.
se kemiallista ennakoida, mutta muuttuvia tekijöitä toki asiassa on. Eli kuinka pitkä sulla on ollut virtsaamisväli ja kuinka paljon olet tikkuun pissannut yms.
Älä vielä lannistu. Raskaana, kunnes toisin todistetaan. Vasta, jos testi näyttää negaa niin voit alkaa itkemään kemiallista ja kasaamaan itseäsi kohti uutta yritystä.
olen keksinyt tuon viivan tummumisen, että eikös sen pitäisi olla sitä vahvempi mitä enempi hormonia virtsassa on?
Ok, olen siis raskaana. Kemiallista tuskin "itkisin", sehän on hyvin tavallista näin alussa.
Mutta kiitos vastaajille, ja Hyvää Joulua!!
sama kuinka haalea viiva on, niin silti se on viiva. eli raskaana olet. mulla aina raskauden alussa näyttänyt haaleaa viivaa, ja joka kerta olen ollut raskaana (5 raskautta)