Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos taas tämän myötä hetken muistaisi olla kiitollinen terveistä lapsistaan...

Vierailija
21.12.2011 |

...ja nurisematta turhista asioista.

http://www.iltalehti.fi/terveys/2011122014978734_tr.shtml

Itkin kun katsoin tuon videon. Koskettava.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan siitä, että minä en tarvitse erityisiä "muistutuksia" asiasta, siis siitä että olen kiitollinen terveistä lapsistani tms.

Yksi asia mitä en siedä on se kuinka ihmiset arvottavat toistensa "kärsimyksiä" ja sitä onko kenties "oikeus" olla loppu/väsynyt/naatti/valittaa jne.jne

Aina on maailmassa joku jolla on asiat vieläkin huonommin kuin itsellä ja esim tuolla linkin perheellä.

Minä kyllä muistan olla kiitollinen terveistä lapsistani joka ikinen päivä ihan ilman ylimääräisiä muistutuksia.

Sen sijaan väsynyt olen ja saankin olla ja saan myös nurista kun tässä nyt pian 2kk sairasteltu putkeen, onneksi tänään tulleet nieluviljelyn tulokset olivat sentään puhtaat lapsella.

Tottakai jokainen narisee välillä, se on inhimillistä, mutta jos mä olisin sun sijassa niin varmasti ajattelisin että onhan tässä asiat kuitenkin ihan mallillaan. Mutta jokainen meistä ajattelee tavallaan.

Mutta asiat voi esittää erilailla. Tulee vähän outo fiilis kun katsoo noin surkeeta kohtaloa mikä tolla pojalla on ja sitten tulee joku palstamamma selittämään "minäminäminä"..

Pikkasen kylmää!

Vierailija
22/22 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on omituinen palsta, monellakin tapaa.

Eikä vähiten siksi ettei täällä saa vastata, esittää mielipidettään, kyseenalaistaa yms vaan tulee myötäillä ja hymistellä ja yhtyä itkuvirteen oikein lammasjoukkona.

Siinä ei mielestäni ole mitään kylmää, että esitin ap:n viestiin vastineeksi sen kuinka muistan kyllä olla kiitollinen ihan ilman eri muistutuksiakin. Ilm niin ei saa tuntea/kokea vaan olisi pitänyt vain todeta, että "aaah niin kyllä nyt minäkin muistan, kiitos ap hyvä kun muistutit, tuli tarpeeseen"!

Vaan siitä, että minä en tarvitse erityisiä "muistutuksia" asiasta, siis siitä että olen kiitollinen terveistä lapsistani tms.

Yksi asia mitä en siedä on se kuinka ihmiset arvottavat toistensa "kärsimyksiä" ja sitä onko kenties "oikeus" olla loppu/väsynyt/naatti/valittaa jne.jne

Aina on maailmassa joku jolla on asiat vieläkin huonommin kuin itsellä ja esim tuolla linkin perheellä.

Minä kyllä muistan olla kiitollinen terveistä lapsistani joka ikinen päivä ihan ilman ylimääräisiä muistutuksia.

Sen sijaan väsynyt olen ja saankin olla ja saan myös nurista kun tässä nyt pian 2kk sairasteltu putkeen, onneksi tänään tulleet nieluviljelyn tulokset olivat sentään puhtaat lapsella.

Tottakai jokainen narisee välillä, se on inhimillistä, mutta jos mä olisin sun sijassa niin varmasti ajattelisin että onhan tässä asiat kuitenkin ihan mallillaan. Mutta jokainen meistä ajattelee tavallaan.

Mutta asiat voi esittää erilailla. Tulee vähän outo fiilis kun katsoo noin surkeeta kohtaloa mikä tolla pojalla on ja sitten tulee joku palstamamma selittämään "minäminäminä"..

Pikkasen kylmää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla