Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, saiskoha alusasusetin vaihtaa ilman että mieheni huomaa?!

Vierailija
21.12.2011 |

Tilanne tämä: mies unohtanut Stockan kassin eteiseen. Olin aiemmin sanonut toivovani tiettyjä alusasuja lahjaksi, tilanne oli niin nopea eikä juteltu enempää etten huomannut edes kokojani sanoa, eikä mies tietenkään ole tajunnut katsoa vaatekaappiini. No, arvasin että on nyt sitten ostanut alusvaatteita enkä voinut olla kurkkaamatta - aivan väärän kokoiset, laadukkaat alusvaatteet. Kuitti mukana. Voisinkohan käydä vaihtamassa sopiviksi Stockalta niin ettei mies saa tietää? Ettei kuittiin tulisi merkintää tms?

Ongelmana kun vietämme joulua muualla ja saavumme lomalta vasta 2 viikon kuluttua, ehtiikö edes vaihtaa ja onko vastaavia enää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siisei niin väärän kokoiset, että heti epäilisi tai että minä epäilisin niiden tulevan jollekin toiselle ;-P mutta siis kuppikoko yhden pienemmäksi ja juu, ympärysmittani valitettavasti on hieman yli 34:) Sinänsä positiivista että mies teki juuri tuollaisen kokovalinnan!:)

Vierailija
2/5 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että miehesi ei ole ostanut niitä jollekkin toiselle? joka on erikokoinen kun sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kai sanoa ihan suoraan "rakas, kurkkasin tonne lahjakassiin ja huomasin, että koko on harmi väärä. Mä käyn vaihtamassa nää oikeaan kokoon, niin sä voit sitten paketoida ne."

Tai "sait nyt syyn piiskata mua sängyssä noi uudet alusvaatteet päällä, kun olin niin tuhma, että jo kurkkasin sinne. harmi vain, että noi on vähän väärää kokoa, joten käyn vaihtamassa ne oikeaan kokoon, niin on kaikilla kivempaa".

Tai, soita sinne stoccalle, ainakin täällä osa kaupoista myöntää pidempää vaihtoaikaa joululahjoille. Voit kenties vielä jälkikäteenkin sopia jotain järjestelyä.

Vierailija
4/5 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä stockalla vaihdetaan kaikki, ei tartte ees kuittia olla. kunhan laput on kiinni niin alusvaatteetkin saa vaihdettua. monella kaupalla on pidennettyä joululahjojen vaihto-oikeutta. vilkaseppa lukeeko kuitissa tästä mitään?

Vierailija
5/5 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin aion yrittää vaihtoa, kiikutan nuo sinne ja kysyn mahdollisuutta. Toki voin miehellekin sanoa. Mutta enpä muista milloin viimeksi olisin satasen alusvaatteet saanut/ostanut, nyt ehdottomasti teen jotain asian eteen:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi