Ammattisi ja tämän vuoden tulosi?
Vartija ja tän vuoden tienestit 39.400euroo,
vika päivä tulee haittoja n 200euroo, eli himpun verran jää alle 40.000euroon tän vuoden tulot.
Kommentit (125)
Kirjailija 12 000. Joo olen ilmeisesti paska kirjailijaksi. Tää vuosi oli laiha.
et ole ollenkaan paska kirjailijaksi.
eli ilman lisiä 22000.
täytyy varmaan lähteä takas koulunpenkille.
asia. Kaikki eivät vuorolisiä edes saa, kun eivät ole vuorotyössä. Myöskään ylitöistä maksettava korvaus eivät ole osa tehtäväkohtaista palkkaa.
Ja Tehy ei ollut menossa lakkoon. Eikä ollut päivääkään edes työtaistelussa.
Hoitoalan ihmisten mukaan vuorolisät eivät ole palkkaa.
Sitähän ne hokivat tälläkin palstalla silloin kun vaativat palkankorotuksia edellisen kerran ja uhkailivat lakolla.
tähän asti 24100e, vika päivä tulee vielä palkka
Lähihoitaja, teen jonkinverran ylitöitä, 32000. En kyllä ymmärrä miten joku lähihoitaja on tienannut yli 40 000 vuodessa???
minähän tienaan reilusti enemmän kuin juristi tai lääkäri...:)
DI
(ulkomailla)
minä näköjään tienaan ihan surkeasti, kun tienaan 34 000e vuodessa. Jännä juttu, että olen kuitenkin saman verran tienaavan mieheni kanssa ainoita, jotka ystäväpiiristäni matkustelevat ja asuvat suuressa talossa.
Miksi minun lähihoitajaystävilläni ei ole ikinä rahaa tehdä mitään, vaikka asutaan vuokralla kerrostalossa?
Lähihoitaja 35300
33600 €/vuosi
akateeminen tutkinto
Mä olen mediavirrasta saanut käsityksen, että sairaanhoitajilla ja opettajilla olisi huonot palkat. Siis HUONOT. Mutta tän lyhyen ketjun perusteella sanoisin, että ei sinne päinkään. Opettajilla lisäksi paremmat lomat kuin missään muussa ammatissa.
Mä olen markkinointisuunnittelija isossa suomalaisessa yhtiössä. Palkka on 33 000eur vuodessa ja masentuneena katson riviä -muutama vuosi sitten it-alalla samasta hommasta sain 42 000eur.
Mutta tein siirron sen takia, että pääsen tekemään isoa, tunnettua brändiä. Tietoisesti laski palkkakin... loppuelämän paikka tämä ei ole kun palkka on niin huono, mutta vielä 1-2v niin sitten pääsen hakemaan sitä unelmaduunia. Onneksi miehellä hyvät tulot: 67 000eur (it-alalla)
Mahtuu joukkoon tietysti niitäkin, joilla näin ei ole - mutta selvästi vähemmistönä.
Luulisin, että esim. useimmista opettajista ei ole mukavaa myöntää edes itselleen, miten rupisella palkalla tekee vaativaa akateemisen koulutuksen edellyttämää työtä. Opettajien palkoissa erot voivat olla valtavia riippuen siitä, missä organisaatiossa työtä tekee, millä koulutusasteella ja minkä ikäisten parissa.
Joidenkin ammattikorkeakoulujen lehtoreiden, yhdistettyjen yläkoulun ja lukion lehtoreiden palkat ovat varmaan parhaimmistoa. Sitten on iso joukko harmaata puurtajamassaa, joilla ei ole toivoakaan noille palkoille. Rehtorit tietty on omaa luokkaansa.
käytännössä myyn ihan vaan ilmoitustilaa yhdessä mediayrityksessä :=)
pohjapalkka + tulospalkkaus, tänä vuonna tienasin rapiat 42000 euroa, kun eihän kukaan enää näytä lehdistä ilmoitustilaa ostavan....
siihen vielä lisiä päälle
kun sanot ensin peruspalkan netto-osuuden???
Aika muhkea bruttopalkka sulla, kun 70 000 euroa netto.... Eikö tuolla bruttosummalla kannattais jo järjestää niin, että saat osinkoina osan palkkatulosta?
minä näköjään tienaan ihan surkeasti, kun tienaan 34 000e vuodessa. Jännä juttu, että olen kuitenkin saman verran tienaavan mieheni kanssa ainoita, jotka ystäväpiiristäni matkustelevat ja asuvat suuressa talossa.
Miksi minun lähihoitajaystävilläni ei ole ikinä rahaa tehdä mitään, vaikka asutaan vuokralla kerrostalossa?
Tienaan vielä vähemmän, mutta silti elintasoni on paljon parempi kuin useimmilla tuntemillani ihmisillä. Mukaanlukien lähärit ja opettajat ;-)
Lisäksi työaikani on keskimäärin 15 tuntia viikossa.
t. kielenkääntäjä