On lasta kohtaan väärin, jos lahjat jaetaan
heti aattoaamuna tai päivän mittaan, klo 17 aikaisintaan.
Se joulujen ikimuistettavuus tulee juuri siitä, kun odotetaan joulupukkia saapuvaksi/lahjojen jakoa, siinä aamun mittaan katsotaan TV:stä jouluohjelmaa ja soitetaan pukille Korvatunturille ja lauletaan joululauluja.
Kommentit (25)
Minulla alkaa työt huomenna klo 13.30 eli lähden kotia klo 12.45. Siksipä meillä avataan lahjat huomenna jo siinä 11 aikaan, että minäkin kerkeän mukaan. Sitten lapset saavat täällä leikkiä ja pelata uusilla jutuillaan, niin siinähän se aatto kuluukin.
Kun sitten tulen kotiin n. klo 22, lapset ovat sängyissä ja saavat vain hyvän yön halin ja nukahtavat / osa on jo nukahtanut.
Sitten mieheni saa oman joululahjansa, kun on jaksanut hienosti koko päivän odottaa ;)
niin pitääkö ne lahjat jättää avaamatta ja avata vasta klo 20 ja sit lapset meneekin jo nukkumaan?
joten lapset herää tarhaan 06:15 joten en mä voi odottaa iltamyöhään lahjojen kanssa kun ei ne jaksa valvoa. Ei se olisi kivaa kenellekään.
Täällä ei taida taas moni ymmärtää ettei kaikkien joulut mene niinkuin strömsössä.
äiti oli monesti aattoaamuna töissä, joten siskoni kanssa saimme aukaista jonkun pelin tms. aamulla ja sitä pelailimme kahdestaan ja meistä oli tosi kivaa.
Apua, onko lapsuutemme tuhottu siskoni kanssa. Onko meillä enää mitään toivoa elämässä.
Jos tottuu saamaan lahjat aamulla niin se on ikimuistoista. Kaikkien kokemus ei ole sama.
Itse en koskaan lapsena katsonut telkkaria aamulla. Ei kuulunut meidän perheen jouluohjelmaan. Joulua voi viettää monella tavalla.
Älä nyt ainakaan väitä, että sun joulusi olisi jotenkin ikimuistoisia... kuvittelet vaan, että sulla olisi ollut hauskaa.
joten on ihan naurettavaa vaatia lapsia aattona odottamaan iltaan asti, koska silloin saadaan vain osa lahjoista. Kun ne joka tapauksessa tulevat vähintään kolmena eri kertana, niin miksi ei samantien vaikka viitenä.