Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä muita ärsytä nykyajan naisten vaatteet?

Vierailija
20.12.2011 |

Mitään ei voi pestä pesukoneessa ja jos voi niin vain pari kertaa. Napit irtoilee ja kangas on tod. ohutta.

Mistä mä löytäisin kivan näköisiä ja laadukkaita vaatteita, joita voisi käyttääkin vähän kauemmin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti joku sitten sanoo, että tietyt merkit on tanttamaisia tms. Ja paskat. Hyvän näköisiä ja hyvänlaatuisia vaatteita löytyy paljonkin, jos shoppailee kunnon kaupoissa ja ostaa sen oman tyylin mukaan.

Neuleet mä ostan pääosin postimyynnistä (Peter Hahn - superhyvää laatua, joka kestää äidiltä tyttärelle - mä en ole ainakaan vielä saanut yhtään huonon näköiseksi) tai hyviltä merkeiltä mm. Noa Noalta.

Odd Mollyn vaatteita olen myös ihaillut, muuta kun en ole päässyt kokeilemaan, en ole uskaltanut tilata. Niitä kun pääsisin kokeilemaan, niin olisi taas yksi hyvä merkki tilattavaksi - näin uskon. Ei sen hintaiset vaatteet voi parissa pesussa mennä pilalle :)

Vierailija
2/3 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato kun ostaa Henkkamaukalta ja Tiinan trikookaupasta kaikki rättinsä, suurimman osan voi lykätä 60 asteen pesuun. Puhdasta tulee ja kestää niin kauan kun niitä muutenkin jaksaa katsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei voi pestä pesukoneessa ja jos voi niin vain pari kertaa. Napit irtoilee ja kangas on tod. ohutta.

Mistä mä löytäisin kivan näköisiä ja laadukkaita vaatteita, joita voisi käyttääkin vähän kauemmin?

Eikä ole varaa ostaa mitään laadukkaampia merkkejä, pakko pärjätä perus H&M:llä, Zaralla ym. Ostaisin heti laadukasta (tiedä sitten olisiko kangas sen laadukkaampaa..) jos olisi varaa.