Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sulle tule mieleen, jos kaverisi päivittää Facebook sivuilleen näin.. ov

Vierailija
01.01.2012 |

Eli kaverisi laittaa seinälleen:

Juhlista väsynyt äiti, ei uskoisi, että tuo äidin "Hilla" mussukka on jo ISO tyttö, äiti on niiiiiiiin ylpeä pikku juhlijastaan.

Mulle tuli mieleen, että heidän LAPSENSA on täyttänyt 7v, mutta tänään kävikin ilmi, että se "Hilla" onkin perheen KOIRA, kaveri on siis päivittänyt lähes päivittäin mitä äidin pikku mussu on tehnyt ja kuinka reipas neiti on ollut..

Kaveri ei ole niin läheinen (ollaan oltu samalla luokalla koulussa), mutta tiedän kyllä, että heillä on myös tyttö (jonka nimi onkin "Milla" eli lapsella ja koiralla on saman tyylinen nimi..).

Ja mikä tässä on hauskinta, niin kaverin "Hilla" sai yhteensä SATA onnittelua ;D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten, että miten he olivat juhlineet, mutta kuitenkin..

Ei siinä mitään, kyllä mäkin joskus päivittelen meidän koiran tai kissojen edesottamuksia, jos ne on hauskoja, mutta en mä joka päivä kerro, mitä "mamin mussu" on tehnyt..

Tuosta joulukortista tuli mieleen.. Mun sisko laittaa joka helkkarin korttiin ja lahjaan; "Matti, Maija, Marja, Martti ja Merja sekä Mirri" eli se kissa pitää tunkea joka paikkaan. JOPA postikortteihin, jotka lähetetään ulkomaanmatkalta ja kissa on tietty kotona ;D

Vierailija
2/7 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaverisi laittaa seinälleen:

Juhlista väsynyt äiti, ei uskoisi, että tuo äidin "Hilla" mussukka on jo ISO tyttö, äiti on niiiiiiiin ylpeä pikku juhlijastaan.

Mulle tuli mieleen, että heidän LAPSENSA on täyttänyt 7v, mutta tänään kävikin ilmi, että se "Hilla" onkin perheen KOIRA, kaveri on siis päivittänyt lähes päivittäin mitä äidin pikku mussu on tehnyt ja kuinka reipas neiti on ollut..

Kaveri ei ole niin läheinen (ollaan oltu samalla luokalla koulussa), mutta tiedän kyllä, että heillä on myös tyttö (jonka nimi onkin "Milla" eli lapsella ja koiralla on saman tyylinen nimi..).

Ja mikä tässä on hauskinta, niin kaverin "Hilla" sai yhteensä SATA onnittelua ;D

miten se on sinulta pois? Sehän tarkoittaa, että tällä sun fb-kaverilla on sen verran kavereita, jotka tykkää eläimistä. Jos et itse tykkää, niin poista tämä Hillan omistaja omista kavereistasi. Se on niin yksinkertaista, äläkä tule tänne itkemään ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että iltaa vaan sinnekin.

Vierailija
4/7 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan koiria.

Jos ei koskaan kirjoita lapsestaan, se voi olla valinta pitää "yksityisyyttä": Minäkään en kirjoita oikeastaan koskaan teinien elämästä, koska voivat itse miettiä mitä siitä haluavat jakaa. Sen sijaan kirjoitan pikkulasten edesottamuksia, koska ovat aika viattomia kepposia tai muuta arkea. Joku voisi tietysti ajatella, että en välitä isoista lapsista, mutta eipä tosiaan ole siitä kyse.

En juurikaan mainitse myöskään miestä samasta syystä. FB on lähinnä kevyen huulenheiton paikka minulle.

Vierailija
5/7 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun mielestä kaikki on täällä provoja?

Vierailija
6/7 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päätti ironisesti päivitellä koirastaan. Mun mielestä on ihan hauska.

Vierailija
7/7 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri ei juuri muuta kirjoita seinälleen kuin kissoista. Joululahjoissakin (on meidän lapsen kummi) luki "Liisa, Maija (=tytär) ja kissat", ja muutenkin tunkee niitä kissoja ihan jokaiseen keskusteluun.

Tää tyyppi on masentunut, paljon yksin kotona (tytär isänsä luona arkisin) ja hänellä ei paljon muuta elämää ole kuin ne kissat.

Säälittävää mutta yritän olla vetämättä hernettä nenään, joku toinen taas vouhottaa jostain muusta asiasta mikä evvk. Ja jotakuta ei ehkä kiinnosta minunkaan jutut ihan täysillä.