Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi, helvetin tylsä elämä vai elämä täynnä konflikteja, yllätyksiä ja epävarmuutta?

Vierailija
20.12.2011 |

Taidan valita jälkimmäisen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveilin jälkimmäisestä. Nykyään kiitos mielellään tuo ensimmäinen vaihtoehto :).

Vierailija
2/6 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes sekuntia miettiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsään elämään ole helppo löytää lisää positiivisia virikkeitä, mutta epävarma elämä syö ihmistä.

Vierailija
4/6 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on semmoista missä ei ole hirveästi konflikteja, epävarmuutta ja ikäviä yllätyksiä, niin semmoinenhan kuulostaa hyvältä.

Omasta elämästään voi ihan itse tehdä mielenkiintoisen, esim. matkustelemalla ja harrastamalla mielenkiintoisia asioita.

Vierailija
5/6 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämääni yhtään konflikteja, epävarmuutta enkä ikäviä yllätyksiä.

Jos tosiaan niitten ainoa vaihtoehto on tylsyys niin valitsen paljon mieluummin sen. :)

Vierailija
6/6 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta asti elinolosuhteeni ovat olleet heittelevät, jotain laiminlyövän surkean ja välttelevan keskitason väliltä. Koulukiusausta, mielisairautta, avioero, muuttoja, juopottelua... ja kun vihdoin muutin omilleni, olin niin hajalla etten saanut edes ammattia opiskeltua itselleni.

Sitä seurasikin "jännä" aika, kun ei ollut työtä eikä ammattia; oli liian sairas työelämään mutta liian terve saadakseen kuntoutusta tai terapiaa. Pakkokurssitusta, pajatoimintaa, rahat tauolla vähän väliä milloin mistäkin syystä. Läheisiä kuoli yllättäen, joulun alla toinen vanhempani. Jne.

Niin että kyllä tähän kelpaisi se tylsä elämä, kiitoksia vaan. Nytkin loppuvuosi on ollut niin jännää, että sain vatsahaavan alkuasteen ja purukiskon, sillä stressin takia narskuttelin hampaani melkein piloille.

t. paska karma tai joku tuolla yläkerrassa vihaa minua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi