Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKÄ V***U mua vaivaa???

Vierailija
19.12.2011 |

Mulla on semmonen uusi tuttu... jonka kaa me tullaan toimeen tosi hyvin ja treffataan n. kerran viikossa. ollaan treffailtu kesästä lähtien.. ja mä jatkuvasti ostelen ja annan sille kauheesti kaikkia arvokkaitakin esim lasten vaatteita jne lahjoja.. ihan hyvää hyvyyttäni..

miks???

mä oon jotenkin samaistunu sen elämän tilanteeseen, ja jotenkin mun tekee mieli hemmotella sitä??

oon miettiny et oonko joku lesbo tms.. mut en usko...en oo sillä lailla siihen "ihastunu" vaan jotenkin äidillisesti tms..

wtf??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä olla takana jotain pätemisen tyylistä?

Musta tuntuu että mun sisko antaa mulle tavaroitaan ihan sen takia että haluaa esitellä niitä ja sit kysyy haluaisitko sä tän, ota vaan jos haluut.

Vierailija
2/3 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mul on tarvetta päteä.. ei esiinny sillä tavalla.. vaan lähinnä esiintyy sellasena yli auttamisena.. sellasena mikä menee ihan överiks.. autan esim asioissa mitkä ei tod! kuulu mulle...

kerran menin niille yöks hoitaa vauvaa jotta se saa nukkua, vaikka itellänikin suht pieniä lapsia...

ihan ilmeisesti hyvää hyvyyttäni.. ja koko ajan mietin kaupassakin et voiku tää ois kiva sille jne...

oon ihan ihmeissänmi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kiltin tytön syndrooma. Jos joku tarvii apua niin sä lupaat auttaa, omat jutut jää aina kakkoseksi? Osaatko sanoa muille ystäville ei?

Onko tämä uusi ystävä erityisen uupunut tai vailla lasten vaatteita tms? Sittenhän se on hieno homma että autat! Toivottavasti sitten toisinpäinkin joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän