Facebookista sen verran,toimintaloki EI NÄY MUILLE ,viestit turvassa.
Olen ihan aikuisten oikeesti opiskellut facen uudistusta yms.
Aikajanassa on toimintaloki joka ei näy muille vaikka haluisi eli se on täysin turvassa.Älkää menkö mukaan kaikkeen hysteriaan ja uskoko et teidän privaatti viestit näkyisi.Ne ei näy.
Kommentit (10)
Ystäväni privaviestit näkyivät mulle, siis ne, jotka olivat siellä inboxissa.
Ystäväni privaviestit näkyivät mulle, siis ne, jotka olivat siellä inboxissa.
Eli ystäväni seinällä.
hän on jo julkaissut timelinensä?
Toimintalokissa on STATUKSET ja "tykkäämiset". Nehän on julkista tietoa muutenkin.
Mä olen julkaissut timelinen.Onko siis oletettavaa et mun viestit näkyy sitten muilla kun he ovat ottaneet timelinen käyttöön.? Näkyykö vaikka mulle näkyvä inboxi on tyhjä?
http://fin.afterdawn.com/uutiset/artikkeli.cfm/2011/12/19/facebook-vuot…
Turhaa vouhotusta.
Mä olen julkaissut timelinen.Onko siis oletettavaa et mun viestit näkyy sitten muilla kun he ovat ottaneet timelinen käyttöön.? Näkyykö vaikka mulle näkyvä inboxi on tyhjä?
Nuo (harvat) viestin julkaisut ovat ennen 2009 kirjoitettuja viestejä. Eikä niitä tosiaan ole massoina tullut julki, mutta jokainen keissi on kyllä äärimmäisen kiusallinen.
yksi keskustelu, joka päällisin puolin vaikuttaisi yksityisviestittelyltä. Mutta tämä keskustelu on alunperinkin käyty seinälläni, ihmettelin jo tuolloin siskoani, että miksi ihmeessä hän ko. keskustelun aloitti seinälleni eikä privana. Kyseessä nyt ei kuitenkaan ole mikään salainen keskustelu joten olen antanut sen siinä olla.
Veikkaisin siis näiden yksityisviestivuotojen olevan just tämänkaltaisia tapauksia, eli keskustelu on alunpitäenkin käyty seinällä eikä privana.
Tarkoitatko niitä jotka on profiilisivulla sanan viestit takana vai oikeassa alakulmassa olevan chatin viestejä????