Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fb vuoti mun yksärit kaikille kavereille. Ihan kaikille.

Vierailija
19.12.2011 |

Eikä auta vikka poistan niitä yksitellen, ne jää sinne kavereille.

Ja eilen poistetuista jotkut ovat tulleet tänään takaksin.

V-n fb.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa nyt hyvät ihmiset

kun moni on NÄHNYT näitä yksityisviestejä ja myös minä itse ystäväni timelinessa. Kiusallista!

todellakaan uskota. Ne on wall-to-wall -viestejä.

Vierailija
62/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ja ei... Täällä(kin) kommentoidaan virheellisesti että kyseessä olisi viestejä, joita on lähettetty seinältä seinälle tarkoituksessa. Sieltä on löytynyt materiaalia mitä ei todellakaan ole tarkoitettu julkisiksi, eikä niitä keskusteluja ole vahingossakaan käyty wall-to-wall. Itse satuin näkemään ystäväni seinällä erittäin arkaluontoista materiaalia. Eli kyllä, ne näkyy muillekkin kun itselle. Ja mitä minun seinälläni oli, muistan kyllä tämän keskustelun, jonka kävin yksityisesti chatissa. Kannattaa ihmiset miettiä mitä kommentoitte. Jos sinulla niitä viestejä ei satu näkymään, ei tarkoita sitä että koko ongelmaa ei olisi! Keskustelupalstoja selatessani ja ystävieni havaintoja kuunnellessani, ongelma on yleinen ja viestit on todellakin näkynyt muille. Ne HENKILÖKOHTAISET viestit. Melko vastuutonta että facebook vähättelee tällaista ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikajana tulee käyttöön lähiviikkoina. Kun se on valmis, näet ilmoituksen vanhan profiilisi ylälaidassa.

Ei mitää päivämääristä. Eli ainakaan vielä ei ole tiedossa, milloin tuo tulee kaikille. Itse en ota tuota käyttöön ennen kuin on pakko. Näin osa sen bugeista on ehditty hoitaa pois :)

Vierailija
64/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikajana tulee KAIKILLE käyttäjille 23.12. en tiedä mistä kuusesta ootte repineet ton 25. tai 26. päivä. Kyllä naurattaa kun hölmöt luulee ettei tartte ottaa käyttöön. Parempi olisi mennä kiltisti sinne harjoittelemaan käyttöä (ehtii muutaman päivän, sitä ei tartte heti julkaista) ettei kaikki lävähdä ikävästi näkyville.

Mutta tehkää miten lystäätte, itkette täällä sitten aattona kun p*t on housussa :D.

Tässä suoraan Facebookista kopsattuna:

Tervetuloa aikajanallesi (7 päivän esikatselu)

Vain sinä näet aikajanasi 7 päivän esikatselun aikana. Tänä aikana voit tehdä seuraavaa:

1. Tarkista, mitä aikajanallasi on nyt, ja lisää tai piilota, mitä haluat.

2. Valitse Julkaise nyt tai odota, kunnes aikajanasi julkaistaan 26. joulukuuta

eipä kauaa kestäny siivous, ku pääsi yhdellä klikkauksella tiettyyn vuoteen ja kuukauteen. helppoa.

Vierailija
65/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se tulee kaikille 26.12.

Mitään takarajaa kaikille tulemiseen ei ole olemassakaan.

"Uuden Suomen haastattelema Facebookin tiedottaja Jan Fredriksson kertoo, että Timelineen siirtyvät toistaiseksi vain ne käyttäjät, jotka ovat sen itse valinneet.

Aiemmin on kerrottu, että kaikki Facebookin käyttäjät siirretään Timelineen automaattisesti 23.-26.12. Fredriksson sanoo kuitenkin US:lle, että siirtäminen tulee kestämään. Vielä ei ole päätetty, milloin operaatio toteutuu."

Mutta kuitenkin jossain vaiheessa tuo on kaikilla, uskokaa nyt!

Vierailija
66/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ja ei... Täällä(kin) kommentoidaan virheellisesti että kyseessä olisi viestejä, joita on lähettetty seinältä seinälle tarkoituksessa. Sieltä on löytynyt materiaalia mitä ei todellakaan ole tarkoitettu julkisiksi, eikä niitä keskusteluja ole vahingossakaan käyty wall-to-wall. Itse satuin näkemään ystäväni seinällä erittäin arkaluontoista materiaalia. Eli kyllä, ne näkyy muillekkin kun itselle. Ja mitä minun seinälläni oli, muistan kyllä tämän keskustelun, jonka kävin yksityisesti chatissa. Kannattaa ihmiset miettiä mitä kommentoitte. Jos sinulla niitä viestejä ei satu näkymään, ei tarkoita sitä että koko ongelmaa ei olisi! Keskustelupalstoja selatessani ja ystävieni havaintoja kuunnellessani, ongelma on yleinen ja viestit on todellakin näkynyt muille. Ne HENKILÖKOHTAISET viestit. Melko vastuutonta että facebook vähättelee tällaista ongelmaa.

Ihmeellistä että jotkut jaksavat inttää täällä. Jos heidän arkaluontoiset asiat eivät ole lävähtäneet muiden seinille ,ei se tarkoita sitä että kenellekään ei voi käydä niin.

Ja pahintahan on se, että OMAT kommentit näkyvät sen toisen ihmisen seinällä,joten et edes pääse poistamaan niitä!(chattiviestit siis)

Vierailija
67/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uuden Suomen haastattelema Facebookin tiedottaja Jan Fredriksson kertoo, että Timelineen siirtyvät toistaiseksi vain ne käyttäjät, jotka ovat sen itse valinneet. Aiemmin on kerrottu, että kaikki Facebookin käyttäjät siirretään Timelineen automaattisesti 23.-26.12. Fredriksson sanoo kuitenkin US:lle, että siirtäminen tulee kestämään. Vielä ei ole päätetty, milloin operaatio toteutuu." Mutta kuitenkin jossain vaiheessa tuo on kaikilla, uskokaa nyt!

jotta voi itse siivota sitä,ennen kuin muka tulee kaikille. Sitten joulun aikaan ilmoittavatkin että ei tule kaikille vielä pitkään aikaan. heh.

Tod.näk.näin käy.

Kaikki panikoivat ja lataavat aikajanan,ja silloinhan siitä ei pääse pois. Maltillisemmat(lue järkevät)eivät tee mitään, ja ehkä saavat säästyä kaikilta näiltä ongelmilta...

Vierailija
68/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä että jotkut jaksavat inttää täällä. Jos heidän arkaluontoiset asiat eivät ole lävähtäneet muiden seinille ,ei se tarkoita sitä että kenellekään ei voi käydä niin.

Ja pahintahan on se, että OMAT kommentit näkyvät sen toisen ihmisen seinällä,joten et edes pääse poistamaan niitä!(chattiviestit siis)

mutta miksi te jaatte niitä puhelinnumeroita siellä? Edes chatissä.

Järjen käyttö sallittua, jopa suotavaa.

Vierailija
69/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uuden Suomen haastattelema Facebookin tiedottaja Jan Fredriksson kertoo, että Timelineen siirtyvät toistaiseksi vain ne käyttäjät, jotka ovat sen itse valinneet. Aiemmin on kerrottu, että kaikki Facebookin käyttäjät siirretään Timelineen automaattisesti 23.-26.12. Fredriksson sanoo kuitenkin US:lle, että siirtäminen tulee kestämään. Vielä ei ole päätetty, milloin operaatio toteutuu." Mutta kuitenkin jossain vaiheessa tuo on kaikilla, uskokaa nyt!

jotta voi itse siivota sitä,ennen kuin muka tulee kaikille. Sitten joulun aikaan ilmoittavatkin että ei tule kaikille vielä pitkään aikaan. heh.

Tod.näk.näin käy.

Kaikki panikoivat ja lataavat aikajanan,ja silloinhan siitä ei pääse pois. Maltillisemmat(lue järkevät)eivät tee mitään, ja ehkä saavat säästyä kaikilta näiltä ongelmilta...

Mutta pakko:

Jos on hoitanut hommansa siellä fb:ssä järkevästi (lue, ei ole huudellut puhelinnumeroitaan, tilinumeroitaan, haukkunut sukulaisiaan tai pomojaan) niin ei tuossa ole mitään hätää.

Vierailija
70/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta voi itse siivota sitä,ennen kuin muka tulee kaikille. Sitten joulun aikaan ilmoittavatkin että ei tule kaikille vielä pitkään aikaan. heh. Tod.näk.näin käy. Kaikki panikoivat ja lataavat aikajanan,ja silloinhan siitä ei pääse pois. Maltillisemmat(lue järkevät)eivät tee mitään, ja ehkä saavat säästyä kaikilta näiltä ongelmilta...

Mutta pakko: Jos on hoitanut hommansa siellä fb:ssä järkevästi (lue, ei ole huudellut puhelinnumeroitaan, tilinumeroitaan, haukkunut sukulaisiaan tai pomojaan) niin ei tuossa ole mitään hätää.

Taidat itse olla salaliittoteorikko, jos chatinkin aikana samalla skitsoilet että kukahan tätäkin lukee....

Vierailija
71/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokee uhkaa, että Facebook aikoo julkaista salaisia viestejä, kannattaa laittaa Facebookille tieto, että ei hyväksy sitä. Jos siitä huolimatta Facebook toimii, on teko tahallinen ja siitä on rikoslain mukainen rangaistusvastuu. Joka tapauksessa Facebookilla on tieto, joten kuka tahansa, jonka tiedot on julkaistu voi tehdä rikosilmoituksen.

Perustuslain 10§:stä "Kirjeen, puhelun ja muun luottamuksellisen viestin salaisuus on loukkaamaton." Rikoslain 38 luku käsittelee tuota. Rikoslain rangaistavuus toteutuu, kun teon seuraukset on tunnettuja ja siten tahallisia. Viestintäsalaisuuden loukkaus edellyttää kuitenkin, että asianomistaja vaatii rangaistusta. Tietosuojavaltuutetullekin voi valittaa.

Vierailija
72/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi olen kirjoittanut siellä ainoastaan sellaista tietoa, jonka voisin julkaista kadunvarrella oman naamani kera :)

Enkä ajatellut ottaa itse timelinea käyttöön, koska sen käyttöönotto varmasti venyy (kuten joku jo tiesikin kertoa). Jotenkin oli arvattavissakin, ettei se tule ajallaan vaan joskus myöhemmin niille, jotka eivät ole olleet aktiivisia asian kanssa.

Vierailija
73/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta voi itse siivota sitä,ennen kuin muka tulee kaikille. Sitten joulun aikaan ilmoittavatkin että ei tule kaikille vielä pitkään aikaan. heh. Tod.näk.näin käy. Kaikki panikoivat ja lataavat aikajanan,ja silloinhan siitä ei pääse pois. Maltillisemmat(lue järkevät)eivät tee mitään, ja ehkä saavat säästyä kaikilta näiltä ongelmilta...

Mutta pakko: Jos on hoitanut hommansa siellä fb:ssä järkevästi (lue, ei ole huudellut puhelinnumeroitaan, tilinumeroitaan, haukkunut sukulaisiaan tai pomojaan) niin ei tuossa ole mitään hätää.

Taidat itse olla salaliittoteorikko, jos chatinkin aikana samalla skitsoilet että kukahan tätäkin lukee....

En jaa puhelinnumeroa tai tilinumeroa tms tietoja sähköpostitsekaan, tai messengerissä tms. jutuissa.

Kuten joku sanoi, minäkään en ole julkaissut siellä mitään, mitä en voisi sanoa kirkkassa päivänvalossa ihmisille suoraan.

Netti on katsos siitä ihmeellinen paikka, että kaikesta jää jälki ja kaikki tiedot ovat tosiaan jäljitettävissä, vaikka olisikin poistanut ne irc-galleriasta tai fb:stä.

Vierailija
74/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei CHAT viestejä. Kuten joku voi muistaakin ne oli ennen 2 eri asiaa.....

Vierailija
76/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne jotka latasivat sen, eivät pääse siitä eroon.

heh hee. Maltti on valttia.

Vierailija
77/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei CHAT viestejä. Kuten joku voi muistaakin ne oli ennen 2 eri asiaa.....

Vierailija
78/78 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun kavereissa kaikki ne peelot jotka ovat muutenkin aivan käsiä kaikessa mihin ryhtyvät, kohkaavat tästä kuinka privaviestit on timelinella nyt...yksikään järkevä kaveri ei ole löytänyt mitään asiaankuulumatonta uudelta aikajanaltaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän