Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fb vuoti mun yksärit kaikille kavereille. Ihan kaikille.

Vierailija
19.12.2011 |

Eikä auta vikka poistan niitä yksitellen, ne jää sinne kavereille.

Ja eilen poistetuista jotkut ovat tulleet tänään takaksin.

V-n fb.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tässä ole ollut kyse chatista ja viesteistä joita käyty yksityisesti? Ei siis facebookiin tilitetty mitään vaan toiselle henkilölle, ei julkiseen jakoon.

Vierailija
22/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis niillä vuotaneet, ketkä ottaneet aikajanan. itse en aio ottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tulee kaikille 25.12.2011

Vierailija
24/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kavereitten kans aika härskejäkin juttuja chattailty..... Voi jumalauta jos ne näkyy kaikille. Menee välit poikki useammankin kans. Olen poistanut viesteistä kaiken, koko viestit-kansio on tyhjä, mutta ilmeisesti se kaivelee sit jotain vanhoja silti??

Vierailija
25/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee torstaina kaikille.

Itselläni ei ole mitään sinne vuotanut, ihan hauska oikeastaan. Ainoa mikä ärsytti, on ihmeelliset kavereiden irralliset kommentit siellä - siis joku kaveri on kommentoinut joskus vuonna x mun statusta ja sitten niitä kommentteja on siellä irrallaan siitä alkuperäisestä statuksesta, mikä näyttää ihan urpolta, tyyliin: "Maija Meikäläinen: Joo meillä on ihan sama juttu!!!" ja mistään ei käy ilmi että mihin tuo liittyy. Mietin vaan mitä mun omia kommentteja on samalla tavalla irrallaan kavereiden aikajanoilla urpoilemassa.

Vierailija
26/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille

Vierailija
27/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla en olekaan kirjoittanut sanaakaan.

Vierailija
28/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien yksityisviestejä vuoda, onneksi. Mun aikajanalla näkyy vain sille kuuluvat jutut. On muuten aika hyvä uudistus!

Vierailija
29/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä auta vikka poistan niitä yksitellen, ne jää sinne kavereille. Ja eilen poistetuista jotkut ovat tulleet tänään takaksin. V-n fb.

vai näkyvät sinulle kaverin seinällä?

Jos kyse ensimmäisestä (eli kolmas osapuoli näkee yksityisviestit kaverisi seinällä), niin sitten tuossa oikeasti on bugi...

Vierailija
30/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne yksityisviestit näkyä muille vaikka olis

poistanu fb-tilin jo noin kuukausi sitten???? :O Tietoa kellään??

Miten kukaan enää uskaltaa olla facessa???

Vierailija
31/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aikajana kaikille vaikka kuinka yritätte vänkyttää vastaan. Itse tsekkasin jo omani, ei ole yv:t vuotaneet.

Vierailija
32/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naamakirjassa

Vierailija
33/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne kuulumatonta. ihan kiva uudistus mielestäni.

Vierailija
34/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Kovasti huhutaan että näitä privaattikeskusteluja (chatistä, joka myöhemmin muuttui samaksi toiminnoksi "viestien" kanssa) olisi vuotanut seinälle. Mutta facebook itse ilmoittaa, ettei heille ole kukaan ottanut yhteyttä tällaisen ongelman kanssa.

http://www.hs.fi/kotimaa/Facebook-k%C3%A4ytt%C3%A4j%C3%A4t+kertovat+vuo…

Minä kans luulen että ihmiset eivät muista mitä ovat puhuneet seinällä alkuaikoina fb:ssa ja mitä chatissa.

Vierailija
35/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee torstaina kaikille.

Itselläni ei ole mitään sinne vuotanut, ihan hauska oikeastaan. Ainoa mikä ärsytti, on ihmeelliset kavereiden irralliset kommentit siellä - siis joku kaveri on kommentoinut joskus vuonna x mun statusta ja sitten niitä kommentteja on siellä irrallaan siitä alkuperäisestä statuksesta, mikä näyttää ihan urpolta, tyyliin: "Maija Meikäläinen: Joo meillä on ihan sama juttu!!!" ja mistään ei käy ilmi että mihin tuo liittyy. Mietin vaan mitä mun omia kommentteja on samalla tavalla irrallaan kavereiden aikajanoilla urpoilemassa.

Että sillon facebookin alkuaikoina ei voinut kommentoida suoraan statukseen, vaan oli tapana vastata sen toisen seinälle. Tuo on kohtuu uus juttu, että viestit voi laittaa suoraan jonkun tekstin alle ja siihen liittyen,

Vierailija
36/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne yksityisviestit näkyä muille vaikka olis

poistanu fb-tilin jo noin kuukausi sitten???? :O Tietoa kellään??

Miten kukaan enää uskaltaa olla facessa???

Poista eli deletoi kaikki luovuttamasi sisältö facebookista.

Tee uusi sähköpostiosoite facebook-tilin tuhoamista varten.

Vaihda tämä facebook-sähköpostiksesi.

Kirjoita tekstieditoriin satunnainen pätkä kirjaimia ja numeroita.

Muuta Facebook-tilisi salasana kopioimalla tuo pätkä salasanaksesi.

Tee sama uuden sähköpostiosoitteesi asetuksissa.

Sulje tekstieditori tallentamatta, loggaa ulos sähköpostista, lopeta Facebook- tili.

Tämän jälkeen paluuta vanhaan ei ole. Pitää alottaa uusi tili jos tulee tarvis.

Vierailija
37/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille

Viimeistään sillon 25 päivä, mutta käsittääkseni jo 23. päivä alkaa olemaan kaikilla.

Vierailija
38/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Kovasti huhutaan että näitä privaattikeskusteluja (chatistä, joka myöhemmin muuttui samaksi toiminnoksi "viestien" kanssa) olisi vuotanut seinälle. Mutta facebook itse ilmoittaa, ettei heille ole kukaan ottanut yhteyttä tällaisen ongelman kanssa. <a href="http://www.hs.fi/kotimaa/Facebook-k%C3%A4ytt%C3%A4j%C3%A4t+kertovat+vuo…" alt="http://www.hs.fi/kotimaa/Facebook-k%C3%A4ytt%C3%A4j%C3%A4t+kertovat+vuo…">http://www.hs.fi/kotimaa/Facebook-k%C3%A4ytt%C3%A4j%C3%A4t+kertovat+vuo…; Minä kans luulen että ihmiset eivät muista mitä ovat puhuneet seinällä alkuaikoina fb:ssa ja mitä chatissa.

Itse en ole aihealueen asiantuntija mutta kävin huvikseni läpi omaa seinääni ja siellä on kyllä alkuajoilta hyvinkin henkilökohtaisilta vaikuttavia lyhyitä ketjuja, jotka ovat kyllä ihan aidosti "seinällä", vaikka vaikuttavat pikemminkin INBOX-kamalta. Itsekään en olisi näitä muistanut, jos en olisi käynyt erikseen katsomassa.

Vierailija
39/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole aihealueen asiantuntija mutta kävin huvikseni läpi omaa seinääni ja siellä on kyllä alkuajoilta hyvinkin henkilökohtaisilta vaikuttavia lyhyitä ketjuja, jotka ovat kyllä ihan aidosti "seinällä", vaikka vaikuttavat pikemminkin INBOX-kamalta. Itsekään en olisi näitä muistanut, jos en olisi käynyt erikseen katsomassa.

Alkuaikoina käytiin tosiaan aika intiimejä keskusteluja seinillä. Eli ei sinne ole mitään vuotanut.

Vierailija
40/78 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tulee kaikille 25.12.2011

Ei se tule kaikille 25.12.2011.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan