Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännittää, huomenna olkapääleikkaus.

Vierailija
19.12.2011 |

Nukuttetaan yms kivaa, ja olkapää hyvin arkana kun nukutuksesta tokenee. Vastaava operaatio tehty 2 vuotta sitten, silloin en tiennyt mitä pelätä, nyt tiedän. Tsempatkaa että pystyn menemään sänkyyn, viideltä pitää nousta ottamaan joitain lääkkeitä ja vikat vesihörpyt.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän