Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsemurhan partaalla. Hehkuviiniä mennyt jo yli puoli pulloa.

Vierailija
18.12.2011 |

Sekava olo ja voisin ihan hyvin ottaa Opamoxit päälle. Ne jotka lääkäri määräsi suruun, kun läheinen kuoli. Mieskään ei rakasta mua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katuisit sitä myöhemmin, kun pilven reunalla mietit, että tekoasi ei voi enää peruuttaa.

Vierailija
2/6 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinnumero 01019 5202

Puhelimen aukioloajat

ma– pe 9.00– 06.00

la 15.00– 06.00

su 15.00– 22.00

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kylläkin valitsin elämän ja lopetin alkoholinkäytön kokonaan ja vaihdoin rauhoittavat Antabukseen. Alussa oli vaikeeta, mutta sitten alkoi tuntua mahtavan hienolta.

Vierailija
4/6 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinan ja lääkkeiden kanssa tulevat ajatukset eivät ole omiasi. Kun pääset eroon niistä, elämä alkaa näyttää paremmat puolensa.

Menetin läheiseni juuri tuon sekakäytön takia, turrutti pahaa oloaan noilla keinoin, mutta meni liian pitkälle. Minä rakastin häntä, sinuakin varmasti rakastaa joku, jos ei mies nyt, niin joku parempi tulevaisuudessa, kunhan ensi opit taas rakastamaan itseäsi!

Vierailija
5/6 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin lähinnä testata. Hekuviiniä olen kyllä juonut ja itkettää ihan kauheasti, mulla ja miehellä menee aina huonosti. tai tuntuu tosiaan, ett mies ei enää välitä minusta. Haluaisin niin sellaista oikeaa rakkautta. Mutta Opamoxit jätän ottamatta ja tyydyn tuohon hekuviiniin.

Vierailija
6/6 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke ja ota huppelit, ja huomenna sitten hymyssä suin kohti joulua. Sinä pärjäät kyllä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan