"joulukukat" päiväkotiin
Eli ideoita mitä viedä päiväkodintädeille ns joulukukiksi? Jotain edullista kun 7 tätiä joille pitää ostaa? Onko tyhmää ostaa jokaiselle lahjakassiin esim paketti kahvia ja suklaarasia/levy?
Antakaa vinkkejä, pää lyö tyhjää..
Kommentit (6)
kahvi ja suklaa on loistava idea. Ylipäänsä kaikki mikä on kuluvaa. Harvalla n varaa tai halua ostaa mitään oikeasti järkevää koriste ym esinettä. Joten knttilät, kahvit, teet, suklaa, glögi, servetit jne. Itse vien omien lasten hoitajille(7kpl)kauniisti pakatut Pentikillä myytävät tiskirätit ja kynttilät. Ne eivät toivottavasti jää kenenkään nurkkiin pyörimään vaan menevät käyttöön
me leivottiin opettajille itse joulupipareita ja kauniisti sellofaanilla pakettiin. tulee toivottavasti syötyä :)
Meidän perhe muisti hoitajia (lapset samassa ryhmässä) joulukassilla, jossa oli juurikin kahvipaketti, vihreää teetä, glögiä, manteli-rusina -pussi, konvehteja, servettejä..
Kukkia en veisi, ainakaan näitä joulukukkia, monet niistä ovat todella voimakkaan tuoksuisia, ja joku voi olla allerginen, jos ei pk:n täti itse, niin joku hänen perheestään sitten.
Mielummin vaikka joku lapsen itse askartelema kortti ja suklaata/kahvia/teetä/glögiä ja kynttilöitä kauniisti paketoituna, itseleivotut piparit kans hyvä idea.
Tai tarviiko sitä jokaiselle tädille viedä oma juttu, vie mielummin koko henkilökunnalle yhteisesti vaikka niitä pipareita tai isompi suklaarasia, menee parempaan käyttön hlökunnan yhteisiin kahvihetkiin.
ennen joulua jonkun suklaa/keksirasian yhteiseksi tädeille, kahvihuoneessa nautittavaksi. Ei kaikille voi olla ostamassa mia jutttuja, tulee monta "lahjottavaa" eikä ainakaan meidän talous kestä.
mitä sitten?!