Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4735)
Niin ja Australian pääkaupunki?????
Japanin Pääkaupunki on Tokio ja Australian pääkaupunki on Canberra.
Suomen pääkaupunki on Helsinki,Ruotsin pääkaupunki on Tukholma,Norjan pääkaupunki on Oslo,Tanskan pääkaupunki on Kööpenhamina,Islannin Pääkaupunki on Reykjavik,Viron pääkaupunki on Tallinna,Latvian pääkaupunki on Riika,Liettuan pääkaupunki on Vilna,Venäjän pääkaupunki on Moskova,Valko-Venäjän Pääkaupunki on Minsk,Ukrainan Pääkaupunki on Kiova,Unkarin, Pääkaupunki on Budabest,Puolan Pääkaupunki on Varsova,Tshekin pääkaupunki on Praha,Iso-Britannian pääkaupunki on Lontoo,Irlannin Pääkaupunki on Dublin,Alankomaiden pääkaupunki on Amsterdam,Ranskan pääkaupunki on Pariisi,Espanjan pääkaupunki on Madrir,Portugalin pääkaupunki on Lissabon,Italian Pääkaupunki on Rooma,Saksan pääkaupunki on Berliini tai Munchen en muista et kumpi oli noista vai oliko kumpikaan,Itävallan pääkaupunki on Wien,Sveitsin pääkaupunki on Bern.
Perun pääkaupunki on Lima se on kyllä helppo muistaa
Usan Pääkaupunki on Washington DC ja Kanadan pääkaupunki oli Montreal tai Ottawa vai oliko sittenkin Edmonton🤔
Brasilian Pääkaupunki on Brazil
Uuden-Seelannin pääkaupunki on Wellington ja Intian pääkaupunki on New Delhi jos en ihan väärin muista
Mitkä oli Japanin 4 pääsaarta. No Hokkaido,Honshu,Shikoku ja Kyushu
Mulla on aivan uskomattoman hyvä muisti ja lääkärit väittää että minä olen heikkolahjainen😀
Mä luulen et joku luulee et mä kattoin jotain karttakirjaa ja siitä laitoin nuita maitten pääkaupunkeja,mutta en kattonut kun ihan omasta pääkopasta ne luettelon
Noitten lisäksi vielä minä muistan kaikki perheenjäsenten puh.numerot ,oman tilinumeron ja ties mitä muita kaikkia numeroita ulkoa
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen et joku luulee et mä kattoin jotain karttakirjaa ja siitä laitoin nuita maitten pääkaupunkeja,mutta en kattonut kun ihan omasta pääkopasta ne luettelon
Ovathan nuo yleistietoa. Mitä tuollaisella listalla muuten tekee? Etkä tarkistanut Saksan pääkaupunkia netistä, vaikka olit netissä.
Vierailija kirjoitti:
No ei hirveän hyvin ole selvinnyt. Hurja ylipaino jonka ottaa jotenkin annettuna. Tai hällä ei säteile syödyn karmean ruokavalion yhteys ylipainoon, selittelee ilmiselvää asiaa geeneillä. Muun muassa. Muita asioita ei viitsi rääpiä.
Mikään tässä ei viitannut heikkolahjaisuuteen.
Mut mulla on diagnosoitu myös Aspergerin oireyhtymä Laaja-alaisten oppimisvaikeuksien lisäksi. Ehkä se on mun vahvuus ja sentakia mulla on noin hyvä muisti. Koulussa on sanottu et liikunnassakin olen erittäin ketterä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovathan nuo yleistietoa. Mitä tuollaisella listalla muuten tekee? Etkä tarkistanut Saksan pääkaupunkia netistä, vaikka olit netissä.
En tarkistanut
Tai sit mä oon se indigolapsi. Indigoiden muistikapsiteetti on valtava
Mut itelle on kaikki piirtämiset yms vaikeita
Entäs Japanin pääkaupunki?