Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?

Vierailija
04.04.2012 |

miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?

Kommentit (4735)

Vierailija
721/4735 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tummaihoiset on heikkolahjaisia😀 Vai onko? Nehän maailman kovimpia kestävyysjuoksijoita😀 Heikkolahjainen tarkoittaa näin kirjaimellisesti ajateltuna sitä että ei ole lahjoja mihinkään.

Tämä todistaa roduissa olevan eroja.

Mustat ovat tutkitusti alemman alykkyysosamäärän omaavia ja vahvuusalue löytyy heiltä juoksusta. Saman vuodenajan mantereella ei ole tarvinnut pitkäjänteisyyttä ja älykkyyttä miettiäkseen, että miten huolehtia ja ruokkia perhe tulevana talvena ja mistä löytää sopivaa ravintoa. Afrikassa eletään hetkessä. Savimajat, metsästys ja keräily villipetojen keskellä joka päivä eivät ole vaatineet älykkyyttä.

Aasialaiset ovat voineet käyttää aikaa ulkonäköönsä ja sivistyksen kehittämiseen vähäisten erämaiden takia. Älykkyys kompensoi fyysistä heikkoutta aasialaisilla eikö ole tarvinnut ruokaansa hankkia metsästämällä, vaan on asetettu viljelemään ja rakennettu taloja.

Valkoiset asettuu keskikastiin, he ovat metsästäneet ja keräilleet, eläneet maaseutuyhteiskunnassa ja samalla on myös sivilisaatio kehittynyt. Valkoiset ovat luoneet keksintöjä ja rakentaneet, myös viljely on ollut suuressa roolissa ja voimakkuus oli kaikkein tärkeintä. Valkoisissa on myös älyllisesti enemmän keskitasoisia sekä älyllisesti kehitysvammaisia ja neroja siitä huolimatta, että aasialaiset ovat tutkitusti älykkäämpiä, muttei aasialaisia neroja tapaa hirveämmin siinä missä mustiakaan neroja.

Tämä on tietysti tabu, jos puhutaan älykkyyseroista. Sen takia nykyään psykologin lausunnoissakin puhutaan laaja-alaisista oppimisvaikeuksista heikkolahjaisuuden sijaan.

Vierailija
722/4735 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tummaihoiset on heikkolahjaisia😀 Vai onko? Nehän maailman kovimpia kestävyysjuoksijoita😀 Heikkolahjainen tarkoittaa näin kirjaimellisesti ajateltuna sitä että ei ole lahjoja mihinkään.

Tämä todistaa roduissa olevan eroja.

Mustat ovat tutkitusti alemman alykkyysosamäärän omaavia ja vahvuusalue löytyy heiltä juoksusta. Saman vuodenajan mantereella ei ole tarvinnut pitkäjänteisyyttä ja älykkyyttä miettiäkseen, että miten huolehtia ja ruokkia perhe tulevana talvena ja mistä löytää sopivaa ravintoa. Afrikassa eletään hetkessä. Savimajat, metsästys ja keräily villipetojen keskellä joka päivä eivät ole vaatineet älykkyyttä.

Aasialaiset ovat voineet käyttää aikaa ulkonäköönsä ja sivistyksen kehittämiseen vähäisten erämaiden takia. Älykkyys kompensoi fyysistä heikkoutta aasialaisilla eikö ole tarvinnut ruokaansa hankkia metsästämällä, vaan on asetettu viljelemään ja rakennettu taloja.

Valkoiset asettuu keskikastiin, he ovat metsästäneet ja keräilleet, eläneet maaseutuyhteiskunnassa ja samalla on myös sivilisaatio kehittynyt. Valkoiset ovat luoneet keksintöjä ja rakentaneet, myös viljely on ollut suuressa roolissa ja voimakkuus oli kaikkein tärkeintä. Valkoisissa on myös älyllisesti enemmän keskitasoisia sekä älyllisesti kehitysvammaisia ja neroja siitä huolimatta, että aasialaiset ovat tutkitusti älykkäämpiä, muttei aasialaisia neroja tapaa hirveämmin siinä missä mustiakaan neroja.

Tämä on tietysti tabu, jos puhutaan älykkyyseroista. Sen takia nykyään psykologin lausunnoissakin puhutaan laaja-alaisista oppimisvaikeuksista heikkolahjaisuuden sijaan.

Juutalaiset ja parsit (mm. Queen-yhtyeen solisti oli parsi) ovat menestyneitä, luovia ja älykkäitä. Suosivat vain omiaan naimisiin mennessään. Katsokaa nyt mitä seuraa, kun suomalaiset avioituu kehitysmaalaisten kanssa. Meidän pitäisi ottaa mallia nuista kansoista tai sitten korkeintaan suomalaiset avioituu itäaasialaisten kanssa, jos oman kansan ulkopuolelta etsivät puolison. Aasialaisten kanssa lisääntyminen on vielä suht. neutraalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/4735 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olla heikkolahjainen

Vierailija
724/4735 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella idiootti

Vierailija
725/4735 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen minä heikkolahjaisena nimittäin minä itse olla heikkolahjainen.

Vierailija
726/4735 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I,m "syrjäytynyt" oravanpyörä

Vierailija
727/4735 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä olla heikolahjainen. Oispa joku lääke olemas siihenkin😂

Vierailija
728/4735 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan Uuno Turhapuro Heikkolahjainen vai "Heikkolahjainen"

Vierailija
729/4735 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spede Pasanen tais olla kans Heikkolahjainen

Vierailija
730/4735 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Kaksikin, aivan eri ikäpolvista. Molemmat ovat kyllä työskennelleet. Ei vaativissa tehtävissä, eikä tehtävissä mihin vaaditaan jokin koulutus.

Kummallakaan ei lapsia. Toinen varmasti tulevaisuudessa hankkii, tulee erityisen hyvin lasten kanssa juttuun (koen että johtuen juuri heikkolahjaisuudesta/ lapsenmielisyydestä) mutta on myös lapsenomaisella tasolla heidän kanssaan, saattaa esimerkiksi loukkaantua tai menettää hermonsa lapsenomaisista syistä, joten ei mikään ”turvallinen ja järkevä aikuinen” kuten tavallisesti. Aikuisten kanssa heikot sosiaaliset taidot, ei osaa keskustella mistään eikä tiedä mistään mitään.

Vierailija
731/4735 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yhtä laiska kun Uuno Turhapuro,Uuno Turhapuro on minun esikuva👍

Vierailija
732/4735 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole "Järkevä" aikuinen. No skidei en maha koskaan tulla tekemään👍

Vierailija
733/4735 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin moni diggaa Uuno Turhapuro???? 👍

Vierailija
734/4735 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olla 27 ja en ole vielä seurustellut koskaan😀 Mitä se seurustelu ees on,onko se jtn hyvää syötävää??

Vierailija
735/4735 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen no life immeinen👍😀

Vierailija
736/4735 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpä muutkin on no life immeisiä tän viruskoronan takia😀

Vierailija
737/4735 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, mutta aina tällä palstalla vierailtuani ole todennut hyvin suuren osan palstalaisista olevan vähä-älyisiä, toinen yleinen piirre on suunnaton ilkeys, kateus kolmas.

Toki itse en omaa noita kolmea piirrettä.

Vierailija
738/4735 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluta kasvaa koskaan aikuiseksi niinku Uunokaan ei halunnut👍

Vierailija
739/4735 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan Uuno Turhapuro Heikkolahjainen vai "Heikkolahjainen"

Uuno on harvinaisen fiksu sälli joka tanssittaa muita oman pillinsä mukaan, esittää toki tyhmempää kuin on.

Vierailija
740/4735 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spede Pasanen oli kyllä viisas mies kun se tollaisen Uuno Turhapuro hahmon loi. Se Uuno hahmohan tais kuvastaa vähän Spedeä itseään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme