Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4732)
Maalaiskomedioiden näyttelijöiden nimiä. Urmas Hakkarainen= Matti Tuominen, Matias Pohto= Jarkko Tiainen, Kanttori Ilmari Piiparinen= Tom Lindholm, Suvi Aaltonen= Miia Nuutila, Rainer Mielonen= Ahti Kuoppala, PA Turpeinen= Kristo Salmi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nyt? 🤔
Sulje tietokone.
En mä käytä tietokonetta, kun puhelinta.
Minä tein tänään ekan kerran chili con carnea. Oli ihan jees. 👍💪
Se on siis huutokauppakeisari. Piti googlata. Minä en oo mestari yhdyssanoissa.
Pekko elokuvien näyttelijöitä. Pekko= Timo Koivusalo , Pekon äiti ekassa elokuvassa oli Helga Kuusisto, Pipsa= Satu Silvo, Heka Haimakainen= Jope Ruonansuu, Reino Kuovi= Esko Nikkari, Kaisa Kuovi= Tuija Piepponen, Tuikku = Tuija Ernamo, Iisakki Torkkeli= Seppo Helenius, Lääkäri= Esko Hukkanen, Markku= Tapio Liinoja, Kalle= Kalle Wallin
Siis Pekon äitiä ensimmäisessä Pekko leffassa näytteli Orvokki Oksanen. Muissa Pekko leffoissa äitiä näytteli Helka Kuusiluoto.
Siiri Saikkosta Pekko leffoissa näytteli Maritta Viitamäki.
PA Turpeisen näyttelijän oikea on Risto eikä Kristo.
Aina tulee pieniä virheitä. No onneksi on netti mistä voi tarkistaa aina. 😀
Pekko elokuvien ilmestymis vuodet. 93= Pekko aikamiespojan poikamiesaika, 94= Pekko ja poika, 95 Pekko ja massahurmaaja, 96 Pekko ja muukalainen, 97 Pekko ja unissakävelijä
Aikamoinen wt-tyyppi. Peruskoulu meni naapurilla kutosia saaden, vietti suurimman osan ajasta bileissä ja poikien kanssa. Tuli äidiksi heti peruskoulun jälkeen eikä ole opiskellut mitään. Lapsi tietysti kasvaa isättömänä, joten lapsen puolesta pelkäänkin millaiset eväät saa teinivanhemmalta, josta tuli nopeasti yksinhuoltaja. Varmasti on poikkeuksiakin olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Nykynuoriso on oikeasti niin heikkolahjaista, etteivät osaa edes peruslaskutoimituksia. Edes sormilla eivät osaa laskea ja ihmetellään, että mikä on pyhäinpäivä (kyllä, harjoittelussa eräs 2000-luvulla syntynyt nuori kysyi että mitä silloin tehdään) tai kuka oli Urho Kekkonen, edes kuvastakaan ei tunnisteta historian tunnetuimpia nimiä. Jopa tietokonekin tuottaa näille tekniikan neroille ongelmia, luokkatilassa ei osattu käynnistää niitä ja ihmeteltiin, että mikä se tiedosto oikein on.
Näille nuorille pitää tosiaan kertoa kaikki selkosuomeksi, erityisopet on työllistetty loppuun saakka ja luku- ja kirjoitustaito ovat ihan kuralla. Tällaisia sitten näkee lukiossakin, jonne on tultu wanhojen ja naamiaispirskeiden takia. Eivät poloiset pysty mitenkään ymmärtämään, että siellä pitäisi olla myös oppimassa ja opettelemassa.
talossa näyttää olevan kun talossa asuvan miehen etunimellä häiriköi jatkuvasti. tulee kiire keksiä jokin sepitys jankuttavalle häirinnälle.
kuten joku tokaisi muuallakin "jankutat samaa asiaa sile.." JÄTÄ RAUHAAN SE MIES.
Huomasin tuossa että oon kirjoittanut Saudi- Arabian pääkaupungin väärin, se on Riad eikä Road. 😀
Vierailija kirjoitti:
Huomasin tuossa että oon kirjoittanut Saudi- Arabian pääkaupungin väärin, se on Riad eikä Road. 😀
Mene muualle viisastelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene muualle viisastelemaan.
En minä viisastele.
Jos ei mistään näyttelijöistä puhuta niin presidentti ehdokas Aaltola on.
Vierailija kirjoitti:
Asperger luennoitsija Paula Tiili on kans päässyt eläkkeelle Aspergerin,ADD ja Touretten syndrooman takia. 🙂
Suomessa kannattaa kuulua tiettyyn heimoon, niin pääsee jo 18-vuotiaana tk-eläkkeelle ilman, että tarvitsee käydä edes työkykyarvioinnissa.
Tänään ei taas jaksa keskittyä kattomaan salkkareita, eikä keskittyä mihinkään muuhunkaan kovin pitkäksi aikaa. Röökiäkin menee tavallista enemmän,kun normaalisti minä käyn tasan kahden tunnin välein röökillä. 46 Minuutin päästä alkaa huutokauppa keisari, saa nähdä jaksaako nyt keskittyä kattomaan sitäkään kunnolla. 😀