Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4732)
Mutta kun ei tuu mitään mieleen? 🤔😢
Tai kaikki mummo jaksojen nimet tai kyllä isä osaa sarjan kaikki jaksojen nimet 😂 Nekin mie osaan kaikki ulkoa 😂
Metsolat sarjan jaksojen nimiä en muista kun ehkä muutamia 😂
Okei mie luettelen kaikki mummo ja kyllä isä osaa sarjojen jaksojen nimet 😂 Nekin on kyllä jo lueteltu,mutta niinhän se sanonta on että kertaus on opintojen äiti 😂
Mummosarjan jaksot. 1 ennustus,2 tietotekniikkaa,3 taikauskoa,4 kuviteltu ystävä,5 yksinäistä,6 merirosvoradio,7 kiellettyjä kasetteja, 8 graffiteja,9 koiran elämää ja 10 omalla porukalla 😀
Vois ne Uunotkin luetella taas joutuessaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuohon voi laskea lähes puolet suomalaisista?
Valitettavasti voi. Suuret ikäluokat ovat rakentaneet hyvinvointiyhteiskunnan, jossa nuoremmat sukupolvet eivät jaksa tehdä 6-8 tunnin työpäiviä ja valitetaan loppuunpalamisesta. Senkö takia tk-eläkkeelle pääsee helposti nuoremmat. Ja yhdeksäsluokkalainen ei osaa lukea ymmärrettävästi, ja ei ole kyse vain yksittäisestä nuoresta. Ihan huolestuttava ilmiö.
Monta prosenttia niistä nuoremmista eläkeläisistä on tietyn vähemmistön edustajia? Ihan tunnettua, että iso osa heistä pääsee suoraan eläkkeelle 18 vuoden iässä ilman, että olisi mitään yritetty opiskella tai tehdä töitä.
Tuossa taitaa olla aika lailla kaikki Euroopan maiden pääkaupungit, paitsi minä en muistanut minkä maan pääkaupunki oli Podgorica 😀
Podgorica oli Montenegron pääkaupunki voi olla että jotain muutakin puuttuu tosta listalta 😀
Kuka poistaa mun tekemiä listoja? 🤔
Sama kai se on ne kertotaulutkin luetella 😀
Nää ei jaksa luetella kertotauluja 😀 Sori jos täällä palstalla on joku joka ei osaa kertotauluja. Mut minä oon ne jo joskus luetellut ,niin voi kelata sivuja taaksepäin ja opella ne sieltä,mikäli ne on vielä tallessa 😀
Miksei kaikki mun kirjoituksia joku poista,mutta osan poistaa? 🤔 Mikä logiikka tuossa on ihmiset hei? 😛
Tänään on tälläinen että kiinnostaa vaan kirjoitella tälle palstalle😀 Ei jaksa pelata tänään last of us part kakkosta 😀
Ja jos ei joku tiiä millainen peli on last of us,niin se on naughty dogin tekemä toimintaseikkailu ja selvitymiskauhupeli 😀 Hyvä peli on,ykkönen on vedetty läpi ja kakkonenkin on jo loppusuoralla 😀
Parisataa Arkadianmäen sirkuksessa
Vierailija kirjoitti:
Kuka poistaa mun tekemiä listoja? 🤔
Ne eivät kuulu tähän keskusteluun. Sinulla koko ajan kommentit syrjähtelevät. Toivon mukaan olet vain trolli.
Tunnen.
Myllypurossa asuva esimies.
Mitä asioita te haluatte kuulla? Haluatteko te kuulla Uuno lehvat vai mitä? 😀