Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4732)
Ei ihme jos tänne tarvitaan yhä enemmän ja enemmän kehitysmaalaisia töihin 😄 Kun niin moni nuori jää työkyvyttömyyseläkkeelle 😄
Vierailija kirjoitti:
Tiedän miehen ja hänen poikansa. Pojalle diagnostisoitiin adhd, mutta enemmän olen heikkolahjaisuuden kannalla. Vaikea jutella heidän kanssaan mitään, kun ei vaan löydy yhteistä säveltä.
Sitä se serkkujen tai sisarusten kanssa kuksiminen teettää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme jos tänne tarvitaan yhä enemmän ja enemmän kehitysmaalaisia töihin 😄 Kun niin moni nuori jää työkyvyttömyyseläkkeelle 😄
Toki me tarvitaan, kun hehän ovat tunnetusti avaruusinsinöörejä ja aivokirurgeja. Tutkintopaperit vain katosivat mystisesti mereen.
Kaikki Perussuomalaiset. Ja iso osa kokoomuslaisista.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Perussuomalaiset. Ja iso osa kokoomuslaisista.
Persut on kaikki pelkkää saastaa, kokoomuslaisistakin iso osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on yhteiskunnassa että nykylapset ja nuoret pärjää huonosti koulussa. Nykylapset ei sovi yhteiskunnan muottiin.
Syynä on juurikin digitalisaation korostaminen. Digiä, digiä, digiä ja digiä joka paikassa. Opetetaan siellä peruskoulussa "sukupuolten moninaisuutta" ja erityisluokan seinällä voi komeilla Setan juliste. Onko ihmekään, miksi oppimistulokset ovat laskussa ja suomalaislasten taidot ovat heikoissa kantimissa.
No teknologian käytön osaaminen on tärkeää nykymaailmassa. Se nyt vaan on fakta.
Enemmän se ymmärtävä luku- ja kirjoitustaito sekä perustiedot (mm. matematiikka, englanti, biologia) ovat tärkeitä tulevaisuudessa. Ei kyse ole vielä mistään kvanttifysiikasta, vaan perustaidoista, joita arkenakin tarvitset kuten yhteen- ja vähennyslaskut sekä kellonajat. Mitä enemmän korostetaan digitalisaatiota, sitä enemmän ihmisten fyysinen kunto ja älykkyys rappeutuvat. Nykyäänhän alle 20-vuotiaitakin pääsee eläkkeelle, kun ei nyt vain kestä työelämän pelisääntöjä. Saaneen epäillä, että tuotakin järjestelmää terveet, mutta motivoitumattomat hyväksikäyttävät ja oikeasti sairaat ihmiset tekevät työtä taistellen tk-eläkkeestä, jotta saataisiin maksettua laiskottelijoiden elämä.
Tunnen, elänytkin nuoruudessa sellaisen miehen kanssa. Apukoulun muinoin käynyt, kirjoitti tosi huonosti ja koulut hädin tuskin läpi. Asperger ja oman erityisalansa suvereeni taitaja kuitenkin. Yrittäjä nykyään ja miljoonaomaisuus
Vierailija kirjoitti:
Tunnen, elänytkin nuoruudessa sellaisen miehen kanssa. Apukoulun muinoin käynyt, kirjoitti tosi huonosti ja koulut hädin tuskin läpi. Asperger ja oman erityisalansa suvereeni taitaja kuitenkin. Yrittäjä nykyään ja miljoonaomaisuus
Eli et tunne 😄
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, av:n palstahullu.
pyh ja pah 😄
No mie oonki hullu 😄 Siinä on mun elämän tarkoitus 😄
Mut en oo mikään ihan köyhä hullu 😄 Mulla on varmasti tilillä enemmän mania mitä monella perusduunarilla 😄
Minä olen niinkun Uuno Turhapuro 😊
Saara Aalto syntynyt 2.5.1987 😄
Kirjailija Sofi Oksanen on syntynyt 7.1.1977 😄
Laulaja Jippu oli syntynyt muistaakseni 10.9.1985 ja Laulaja Herra Ylppö oli 16.3.1973 😄
Taikuri Simo Aalto on syntynyt 19.3.1960 😄
Vaan minusta tuli työkyvyttömyyseläkeläinen😄 Sepä on nykynuorilla tavallista,kolmasosa yli 16 vuotiaista on eläkkeellä 😄