Tunnetko ihmisiä, jotka ovat heikkolahjaisia, mutta eivät kuitenkaan kehitysvammaisia?
miten ovat selvinneet elämässään? käyvätkö töissä? Miten selviävät kotitöistä ja lasten kasvatuksesta jos heillä lapsia on?
Kommentit (4732)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Denna tråd är tydligen för svenskhatare. Jag skulle klassificera hatare som direkt debila och inte endast svagt begåvade. Diskussionens innehåll understryker klassificeringen.
Jahas joku näköjään osaa Ruotsia enemmänkin 😂
Tarkoittanet ruotsia.
Suomennatko vielä tuo tekstin,kiitos! Minä en ole mestari Ruotsissa ja veikkaan ettei moni muukaan tiiä mitä tuo on suomeksi😀
Jos siis olet sama henkilö,joka on kirjoittanut tuon tarkoittanet ruotsia ja ja sen ruotsin kielisen tekstin. Ainakin vois päätellä ,että olet sama henkilö kun huomauttelit kirjoitusvirheestä ja osaat ruotsia. 😀
Luettelotrolli herännyt talviunilta.
mikä ihmeen 7-ottelu? onko semmonenki olemassa?
shakkinyrkkeilyn tiedän kuitenki
Aasian maiden pääkaupunkeja. Kypros=Nikosia,Turkki= Ankara,Saudi-Arabia= Riad,Afganistan=Kabul, Irak=Bagdad,Iran= Teheran,Syyria= Jerusalem tai Damaskos,Qatar=Doha,,Yhdistyneet Arabiemiirikunnat = Abu Dhabi,Intia= New Delhi,Thaimaa= Bangkok,Indonesia=Jakarta,Filippiinit= Manila,Malesia= Kuala Lumpur,Kiina =Peking,Japani=Tokio,Etelä-Korea= Soul ja Vietnam Hanoi
Damaskos on Syyrian pääkaupunki ja Jerusalem oli Israelin.
Etelä-Amerikan pääkaupunkeja. Brasilia= Brasil,Argentiina= Buenos Aires,Chile= San Diego, Peru=Lima,Venezuela= Caracas,Uruguay= Monte video
Pieni korjaus/ lisäys. Chile = Santiago de Chile ja Kolumbia= Bogota.
Afrikan maiden pääkaupunkeja en luetteloi,koska en osaa kun about viiden Afrikan maan pääkaupungin. Enkä myöskään Pohjois-Amerikan pääkaupunkeja. Sama juttu Oseanian maiden pääkaupunkien kans 😃
Miesten kymmenottelun ensimmäisen päivän lajit. 100 m,pituushyppy, kuulantyöntö,korkeushyppy ja 400 m. Toisen päivän lajit 110 m,kiekko,seiväshyppy,keihäänheitto ja 1500 m.
Minä en osaa taas keskittyä tällä hetkellä mihinkään. Hypin 2 striimin,musiikin kuuntelun ja tän palstan välillä 😃 No tää tänne palstalle luettelointi kiinnostaa tällä hetkellä eniten 😃
Miesten yleisurheilun ME tulokset,en luettele nimiä,koska en muista kaikkia/osaa kirjoittaa. 100 m 9.59,110m AJ 12.81 ,200m 19.19. 400 m 43.03,400 AJ 45.94,800 1.40.91,1500 m 3.26.00,3000 m esteet 7.53 ja jotain ,5000 m 12.35 ja jotain,10000 m 26.14 ja jotain, pituushyppy 895, kolmiloikka 18.29,korkeushyppy 245,seiväshyppy 621, kuulantyöntö 23.36 tai 23.37, kiekonheitto 74.08,Moukarinheitto 86.78,en oo satavarma, keihäänheitto 98.48,kymmenottelu 9126,4100 36.84 ja 4400 2.54 ja jotain.
Ja miesten maratonin ME on 2.01.09
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki apukoulua käyneet heikkolahjaisia?
Kuka vielä puhuu apukouluista!?
Vierailija kirjoitti:
Minä en osaa taas keskittyä tällä hetkellä mihinkään. Hypin 2 striimin,musiikin kuuntelun ja tän palstan välillä 😃 No tää tänne palstalle luettelointi kiinnostaa tällä hetkellä eniten 😃
Niin mutta miksi? Jätä paskomatta tänne typeriä luetteloitasi. Ne eivät kiinnosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta miksi? Jätä paskomatta tänne typeriä luetteloitasi. Ne eivät kiinnosta ketään.
Koska minua kiinnostaa tehä luetteloita 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki apukoulua käyneet heikkolahjaisia?
Kuka vielä puhuu apukouluista!?
Jarmo. Mistä sinä sitten puhut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska minua kiinnostaa tehä luetteloita 😃
Itsekäs paska. Ne eivät kiinnosta ketään muuta tässä ketjussa. Tee oma ketju ja mene sinne. Poistatan luetteloitasi täältä, sillä tänne ne eivät kuulu.
Tarkoittanet ruotsia.