Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kummilapsen ja sisarusten lahjat

Vierailija
18.12.2011 |

Jos teidän kummilapsi on yksi (eikä vanhin) sellaisesta sisarusparvesta, jonka kanssa olette muutenkin tekemisissä, annatteko kummilapselle "isomman" lahjan kuin muille sisaruksille?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvoltaan 25-50e riippuen sen hetkisestä omasta rahatilanteesta.

Vierailija
2/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille kummilapsilleni, jotka ovat sisarusteni lapsia annan yhtä suuret lahjat kuin heidän siskoilleen ja veljilleen. Kaikille noin 20-30 euron lahjat.

Muille kummilapsille annan vain oman lahjan, en muille sisaruksille mitään. Heidän vanhemmatkaan eivät anna meille lahjoja ja onneksi näin.

Mielestäni ei kannata paisuttaa listaa niistä ihmisistä joille lahjoja antaa. Muuten joulusta seuraa konkurssi joka vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama käytäntö toistepäin. Jos on epäselvyyttä, niin asian voi sopia myös varmasti kummilapsen vanhempien kanssa.

Vierailija
4/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikille sisaruksille sama, mutta kummilapselle sitten vielä yksi ekstrapaketti (kerään hänelle Nomination-korua).

Vierailija
5/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä lahjoisin myös muut lapset? Itsellä on viisi kummilasta joista jokaisella on 1-4 sisarusta ja tulisi aika hurja menoerä jokaiselle ostaa lahjoja!

Vierailija
6/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli tehtyä niin, että kummipojalle ja pikkuveljelle on yksi yhteinen lahja (tyyliltään sellainen, jota pystyy "käyttämään" yhdessä, ei siis luultavasti tappelun vaaraa vaikka yhteiseksi saavatkin) ja sitten kummipojalle vielä erikseen lelu. Molemmat tarhaikäisiä.

Vierailija
7/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kanssa neljä kummilasta, joilla on yhteensä kahdeksan sisarusta. Kivoja lapsia ne kaikki on, mutta en mä ala heille lahjoja ostamaan. Kivoja on noi tarhakaveritkin eikä niille lahjoja hommata.

Vierailija
8/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu heidän perheen kanssa aina tosi paljon tekemisissä. Lapset ovat yhtä läheisiä kuin siskon lapset. Heidän vanhempansa kutsuneet meidät aina kaikkien lasten kastetilaisuuksiin ja synttäreille.

Kummilapselle ostan yleensä tässä perheessä hiukan isomman lahjan, sisaruksille pikkuisen pienemmät. Tiedän, mistä he pitävät ja olen pyrkinyt ostamaan sellaista, mitä tiedän, että vanhemmat eivät ainakaan osta.

Viime vuonna tosin ostin yhdelle ei-kummilapselle isoimman lahjan. Hän ennen joulua niin hartaasti toivoi yhtä lelua, mutta äitinsä sanoi aina, että sitä ei osteta, ettei sillä kukaan leiki.

Sattumalta lelu oli sellainen, jota itse lapsena aina toivoin kovasti. Monena jouluna en saanut ja kun lopulta sain, olin ikionnellinen.

Siksipä ostin tälle lapselle hänen toivomansa jutun. Näyttää nyt vuoden päästäkin olevan kovasti leikissä mukana...

Vierailija
9/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyi, että jos annatte koko sisaruskatraalle, annatteko isomman kummilapsellenne kuin muille? Joillakin sattuu kummilapsen perhe olemaan läheinen syystä tai toisesta, ja siksi "lahjovat" kaikki sen perheen lapset.

Itse kysymykseen! Minä annan kaikille samanarvoiset riippumatta, onko kummilapsi vai ei. Ja olen huomannut, että meille päin tulee lahjat myös samoin, kaikille samanarvoiset.

Vierailija
10/10 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen sisarusten kanssa ristiin kummeja. Sisarusten lapsia on kaikkiaan kahdeksan ja me ollaan niistä kolmen kummeja. Ollaan sovittu yhteisesti sisarusten kanssa, että kaikille ei osteta lahjaa vaan ainoastaan sille kummitettavalle. On toiminut tosi hyvin, eikä kenellekään ole tullut paha mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme