Mitä Macaulay Culkinille on tapahtunut?!
Kommentit (37)
Mun miehellä on BMI 19, joten aika laihaan oon kotona tottunut. Culkin on kyllä vielä laihempi, BMI max 17.
jos karppaamalla vanhenee parissa vuodessa 20v niin tää läski passaa :D
Ainahan se on hoikka ollut mutta nyt eroa parin vuoden takaiseen aivan huimasti:
http://www.celebritycouples.net/portals/1/ProfilePics/MacaulayCulkinMil…
http://images.inquisitr.com/wp-content/2011/01/macaulay-culkin-mila-kun…
ei nyt mikään nisti ole... ihan viihdekäytön rajoissa, tottumattomasta tietty näyttää vain vähän siltä kun olisi pahempikin.
katsokoon joka haluaa vaikka wikipediasta.
Narkkarin näköinen nykyään.
normaalia. Nenävarsikin karsea. Bmi ei ole 19 tolla.
normaalia. Nenävarsikin karsea. Bmi ei ole 19 tolla.
ketjussa väitettykään.
laiha ja hoitamattoman oloinen. Tuon näköisiähän ne ovat, kun tulevat päivystyspolille, olen nähnyt siellä vaikka kuinka monta.
kuvasarja josta näkyy nykyinen tila.
http://www.etonline.com/gallery/featured/118889_Exclusive_More_Shocking…
ei nyt mikään nisti ole... ihan viihdekäytön rajoissa, tottumattomasta tietty näyttää vain vähän siltä kun olisi pahempikin.
ihan siltä itseltään.
Maratoonareilla bmi varmaan alle 20 mutta terveitä kuin pukki
Maratoonareilla bmi varmaan alle 20 mutta terveitä kuin pukki
näytä kovin terveeltä enää:
http://www.etonline.com/gallery/featured/118889_Exclusive_More_Shocking…
Vanhentunut 30 vuotta Yksin kotona -kuvauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vanhentunut 30 vuotta Yksin kotona -kuvauksista.
Aloitusviesti ja valokuva ovat vuodelta 2012. Miltäs äijä näyttää nyt 2020 kynnyksellä?
Onhan se heroiinikoukussa ollut jo pitkään, mutta ainakin jokin aika sitten oli kuivilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhentunut 30 vuotta Yksin kotona -kuvauksista.
Aloitusviesti ja valokuva ovat vuodelta 2012. Miltäs äijä näyttää nyt 2020 kynnyksellä?
https://www.ccdiscovery.com/macaulay-culkin-biography-his-net-worth-age…
Freessiltä ikäisekseen.
Bonus:
Lapsitähdille vanheneminen on usein tavallista rankempaa.
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770…
Onko ylipainoon niin totuttu että normaalipainoinen on jo kummajainen