Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin tehdä, juuri 17 täyttänyt poikani seurustelee 22 vuotiaan naisen kanssa!

Vierailija
17.12.2011 |

Neuvoja? En oikein tiedä, mitä tehdä, voinko kieltää heitä tapaamasta kun poika kuitenkin alaikäinen? Olen naisen pari kertaa tavannut sillä nielin ylpeyteni ja tutustuin häneen, poikani pyynnöstä. Haluan että lapseni on onnellinen, hän on fiksu ja urheilullinen poika. Tämän suhteen myötä kuitenkin tullut huonolla tapaa pikkuvanhaksi, siis unohtanut täysin kaverinsa, pleikkarilla pelaamisen ja lätkätreeneistä lintsailee, ja koulustakin poissaoloja... käy syömässä naisen kanssa ravintoloissa jne... Olen sanonut että minähän en yhtään anna rahaa näihin ravintolakeisseihin! Nainen oli ihan fiksun tuntuinen, siis todella aikuismainen, opiskelee lakimieheksi.. Pukeutuu kuitenkin hyvinkin seksikkäästi ja puhui meillä ollessaan esimerkiksi illan baarikierroksesta... Pelottaa että vetää poikani mukaan aikuisten maailmaan liian varhain! :/ olen periaatteessa täysin vastaan tätä suhdetta, mutta mitä voin tehdä..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 17 vuotiaani seurustelee 21-vuotiaan miehen kanssa. Tämä tosin varmaanneriasia, sillä tyttäreni onnaina ollut jollain tapaa ikäisiään kypsempi ja pyörinyt muutaman vuoden vanhempien kanssa.. Omien sanojensa mukaan eikestä kuinka lapsellisesti poikaystävänsä välillä käyttäytyy. Minulla ei ole suhdetta vastaan mitään, tyttö onnellinen ja poika oikein mukava :) ehkä sinun kannattaisi puhua poikasi kanssa? Tuohan vetää helposti poikasi alkoholin ja seksin maailmaan pahasti, ainakin jos poikasi on näiden suhteen täysin kokematon ennestään

Vierailija
2/24 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nainen lastasi katselee niin anna katsella. Ja kyllähän se kohta olisi muutenkin baariin menossa se sinun vauva....

Että ei tarvi tehdä yhtään mitään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen nainen näkee 17 vuotiaassa?

Vierailija
4/24 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli 19 kun tavattiin, minä olin 28. Anoppini ei sanonut asiaan mitään ihmeellistä. Tosin miehen veli kauhisteli "tajuatko minkä ikäinen se nainen on" miehelleni.

Ollaan oltu pian 5 vuotta yhdessä kaikesta huolimatta ja hyvin menee. Lapsikin meillä on. Itse myös alkuun ihmettelin että miksi hän minut halusi eikä oman ikäisiään. Sanoi ettei niistä ollut seurustelijoiksi. Hän halusi oikeasti itselleen naisen, ei mitään kikattavaa tyttöä.

Et oikeasti voi mitään jos poikasi on päättänyt olla naisen kanssa. Kieltäminen vain lisää "uhmaa".

Vierailija
5/24 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aijokkaan kieltää, sillä haluan lapseni oppivan omista teoistaan- hyvistä ja huonoista. Tämä kuitenkin häiritsee mua jollain tapaa, että pitäskö kuitenkin yrittää jutella pojalle ja naiselle tai jotakin.

Vierailija
6/24 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisele kiva oma koulutettava ja pojalle jännittävä kokemus ja hyvä ope

Onhan ehkäisyjutut kunnossa?

Vierailija
7/24 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin arkkitehdiksi, poikaystävä oli lukiossa. Meillä oli kivaa, oltiin yhdessä (yhteisten) kavereiden kanssa, käytiin rannalla, elokuvissa, kokattiin, käytiin kävelyllä - ja seksi oli loistavaa.

Loppui aikanaan, ei ollut tarkoituskaan alkaa "leikkiä kotia", minä menin kokopäivätöihin ja tämä exäni kävi intin ja alkoi, yllätys yllätys, lukemaan myös arkkitehdiksi:-)

Ymmärrän kyllä panikointisi äitinä, mutta tuskin sinä sille mitään voit. Toivotaan nyt kuitenkin, että ehkäisevät huolellisesti...

t. nykyään 40-kymppinen perheenäiti

Vierailija
8/24 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä,?

Minun poikani on naimisissa itseään 6 vuotta vanhemman naisen kanssa ja heillä on 3 ihanaa lasta.

Olen onnellinen ja tytyväinen siitä.

Vierailija
9/24 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin se naikkonen kuitenkaan jaksaa parin vuoden päästä enään tuollaista pikkupenikkaa katella

Vierailija
10/24 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kasvaa ja vanheneehan se poikakin, siinä missä se nainenkin. Ja osa näistä poikasista voi olla paljonkin miehisempiä kuin ikä antaa olettaa. Uskon että ap on kasvattanut pojastaan kunnon miehen jollekin.

Minä olen se jolla on 9-vuotta nuorempi mies, enkä olisi ihan heti uskonut millaisen helmen löysin nuinkin nuoresta miehestä. Hyvä isä ja mies.

tuskin se naikkonen kuitenkaan jaksaa parin vuoden päästä enään tuollaista pikkupenikkaa katella

Vierailija
11/24 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tapasimme juurikin 17 ja 22 vuotiaina. Vähän yli 5 vuotta oltu jo onnellisesti yhdessä :). Vanhemmat ja tututut kyllä vähän kummastelivat aluksi, mutta hyvin on kuitenkin mennyt. Meidän tapauksessa asiaa auttoi ikäerosta huolimatta hyvin samankaltaiset elämäntilanteet.

Poikasi tapausta tuntematta en tietenkään pysty sanomaan, onko tämä suhde hyvä juttu, mutten en suosittele tuomitsemaankaan heti. Ei tämä nainen välttämättä läheskään huonointa seuraa ole, mitä poikasi voisi löytää.

Vierailija
12/24 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 35 ja minulla on suhde 19-vuotiaaseen poikaan. Ja todellakin, se on vain suhde. Poika kai menisi naimisiin vaikka heti, mutta kyllä tähän ikään on jo tajunnut, että liikaa ikäeroa on liikaa ikäeroa. Sitä paitsi hänellä on elämä vielä edessä ja kaikki. Tykkään kovasti, mutten ole rakastunut. Näin hyvä, ajankulua ja hauskaa. Aikansa kutakin. Olen itseasiassa alkanut tapailla ikäistäni miestä ja tuntuu, että hänen kanssaan voisi miettiä vakavampaakin. Kaipa tuo toinen juttu pitäisi lopetella... teen itseasiassa pojalle palveluksen, jos heitän hänet ulos. Haluan vielä lapsen ja ei se suhde kuitenkaan toimisi pitkän päälle.

Vierailija
13/24 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 35 ja minulla on suhde 19-vuotiaaseen poikaan. Ja todellakin, se on vain suhde. Poika kai menisi naimisiin vaikka heti, mutta kyllä tähän ikään on jo tajunnut, että liikaa ikäeroa on liikaa ikäeroa. Sitä paitsi hänellä on elämä vielä edessä ja kaikki. Tykkään kovasti, mutten ole rakastunut. Näin hyvä, ajankulua ja hauskaa. Aikansa kutakin. Olen itseasiassa alkanut tapailla ikäistäni miestä ja tuntuu, että hänen kanssaan voisi miettiä vakavampaakin. Kaipa tuo toinen juttu pitäisi lopetella... teen itseasiassa pojalle palveluksen, jos heitän hänet ulos. Haluan vielä lapsen ja ei se suhde kuitenkaan toimisi pitkän päälle.

että vanhempi nainen käyttää poikaa hyväkseen. todella törkeää käytöstä sinulta tuo, jos poika ilmiselvästi on jutussa mukana enemmän kuin sinä ja luulee sinunkin olevan ihan tosissaan.

Vierailija
14/24 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama ikäero kun mieheni tapasin, minä tosin olin tuo 17-vuotias, mies 22.

Vanhemmat eivät olleet lainkaan innoissaan asiasta alkuun, mutta kun tutustuivat mieheeni paremmin ja täytin 18, niin ääni muuttui kellossa.

Nykyään niitä aikoja ei enää edes muistella. Ollaan kohta oltu yhdessä jo 10 vuotta ja on lapsia.

Tutustu nyt siihen naiseen kunnolla ja ajattele enemmän positiivisia asioita kuin negatiivisia.

Tuo ikäero tuntuu tuossa vaiheessa kauhealta kun toinen on vielä alaikäinen.

Poikas menee pian muutenkin baariin. Voitko olla varma, että naisen elämään baari ja alkoholi kuuluu säännöllisesti?

Tuossa iässä muutenkin alkaa vanhat harrastukset menettää kiinnostustaan. Käykää nyt keskustelu siitä, jatketaanko lätkää enää vai ei. Se kun on kallis harrastus, ei siitä turhaan kannata maksaa. Omaksi ilokseen kavereiden kanssa voi lätkiä ilmaiseksikin.

Vierailija
15/24 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä sinun pitäisi sanoa pojalle että hänen pitäisi löytää oman ikäistä seuraa. Minulla itselläni on 12 vuotias poika ja hän seurustelee 11 vuotiaan tytön kanssa! Ja minä sallin se vaikka he ovatkin nuoria!

Vierailija
16/24 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jumalauta kuvittelekaan meneväs väliin! Itse olisin antanut raajan jotta olisin saanu parikymppisen kanssa kuherrella 17v:na. Pistää vihaksi sunkaltaiset ylisuojelevat mammat. Ettet vain ole mustasukkainen? Minä olen ainakin helvetin kateellinen miehenalulle. Sinun on vain parasta alkaa totuttelemaan ajatukseen että et voi hallita poikaasi enää, ja että kasvatus on loppusuoralla.

Jännä kysymys tuo että voiko poikaa ja naista estää tapaamasta vedoten siihen että poika on vielä alle 18v. Ensinnäkin sinun täytyisi näyttää että naisesta on haittaa pojallesi. Tietty molemmat heistä oletettavasti kertoisivat olevansa täysin onnellisia, he kummastelisivat syytöstäsi, ja näin sinusta tulisi viranomaisten silmissä se joka tarvitsisi tukea. Toisekseen, vaikka onnistuisit vakuuttamaan viranomaiset siitä että se nainen on vain haitaksi, ja jos jopa saisit lähestymiskiellon (!) sille naiselle, mieti mitä se tekisi sinun ja pojan väleihin! Hän odottaisi vuoden, lähtisi lätkimään luotasi etkä saisi edes joulukorttia sen jälkeen.

Ainoa mitä voit tehdä on kysellä sillointällöin pojalta miten heillä menee, ja kuunnella tarkkaan pojan reaktiota.

- terv. mies

Vierailija
17/24 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi kauheaa, poika ei enää pelaa pleikkarilla!".

Kyllä se ps vielä löytyy ja vanhat kaveritkin, kunhan hekin siitä vuoden, pari varttuvat ja seuraelämä siirtyy enemmän ravintoloihin.

Poika on rakastunut, ja ihanaa niin. Monenlaista pariskuntaa mahtuu maailmaan eikä tämä kuulosta ollenkaan olevan sieltä kummallisimmasta päästä.

Ainoa mihin itse äitinä sanoisin sanani tässä, on että koulu pitää silti hoitaa vaikka elämän rakkaus löytyisikin. Uskoisin, että tyttöystävä on samaa mieltä eli sieltä voi saada tukea tälle.

Vierailija
18/24 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ilkeetä. Kai tajuat paljonko tuo poika satuttaa itteeensä. Toivon vain että sinun tulevat suhteesi ei toimi : )

Vierailija
19/24 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia minkä ap voit tehdä on ostaa kortsuja.

Vierailija
20/24 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna heidän olla vaan kyllä se oppii siitä seurustelen minäki 4 vuotta vanhemman kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan