Mitä voin tehdä, juuri 17 täyttänyt poikani seurustelee 22 vuotiaan naisen kanssa!
Neuvoja? En oikein tiedä, mitä tehdä, voinko kieltää heitä tapaamasta kun poika kuitenkin alaikäinen? Olen naisen pari kertaa tavannut sillä nielin ylpeyteni ja tutustuin häneen, poikani pyynnöstä. Haluan että lapseni on onnellinen, hän on fiksu ja urheilullinen poika. Tämän suhteen myötä kuitenkin tullut huonolla tapaa pikkuvanhaksi, siis unohtanut täysin kaverinsa, pleikkarilla pelaamisen ja lätkätreeneistä lintsailee, ja koulustakin poissaoloja... käy syömässä naisen kanssa ravintoloissa jne... Olen sanonut että minähän en yhtään anna rahaa näihin ravintolakeisseihin! Nainen oli ihan fiksun tuntuinen, siis todella aikuismainen, opiskelee lakimieheksi.. Pukeutuu kuitenkin hyvinkin seksikkäästi ja puhui meillä ollessaan esimerkiksi illan baarikierroksesta... Pelottaa että vetää poikani mukaan aikuisten maailmaan liian varhain! :/ olen periaatteessa täysin vastaan tätä suhdetta, mutta mitä voin tehdä..
Kommentit (24)
Miten tuossa jutussa kävi, ap?
Nyt poikasi on jo aikuinen mies.
Hauskaa noissa on se, että sille hysteeriselle äidille puolustautuessaan pari hitsautuu entistä paremmin yhteen.
Mulla on reilusti nuorempi mies. Äitinsä tuntien mies piti minut salassa ensimmäiset vuodet. Sitten kun äidin tapasin, niin siitähän helvetti repesi. Me selvittiin sillä, että meillä oli jo vuosia luotu vankka pohja alla. Ja jo muutaman kuukauden päästä äidin tapaamisesta meidän suhde oli upeampi kuin ikinä, kun ne vanhempien tuomat taakat oli avattu yhteiseksi asiaksi.
Miehen äiti jatkaa kiusaamistaan. Mutta me ollaan jo jatkettu elämää. Touhutkoon äiti mitä lystää.
Poika saapi pinppiä ihan eri malliin kuin ikäisiltään pimuilta...
Voithan neuvoa poikaa esim preservatiivien käytössä.