Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukahan on kuollut...

Vierailija
17.12.2011 |

Tulimme juuri lastemme jolujuhlista koululta ja kotiin tullessamme huomasimme, että talomme lipputangossa on suruliputus.

Tosi ikävää, olemme varsin tiivis 20 asunnon talo ja suuri osa aukkaista osti kotinsa samaan aikaan kuin mekin talon valmistuessa eli yhteen on hitsauduttu, talkoita pidetään väh2x/vuodessa ja siellä maistuu niin grillaus kuin muukin työn lisäksi.

Ei tässä vanhuksia ole kuin 2kpl 70kymppisiä ja heidä on nähty tällä vkolla ihan, sitten on eräs alkkis joka asuu yksin ja loput lapsiperheitä tai pariskuntia.

Nyt vaivaa ja kunnolla tämä juttu eikä tietenkään ole korrektia mennä kysymään esim hallituksen puhjohtajalta vaikka hän niin rento ja rempseä nainen onkin.

Voi itku, tuossa tuo surulioutus vaimeasti liikkuu pienessä tuulessa ja sateessa ikkunamme edessä:´(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilouutisena kertoa, että se oli se Lyyli, joka kuoli, se joka eleli sen Taunon kanssa, aivoinfarktiin meni :(

Vierailija
22/30 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on niin moukka että menee ovikelloja tällaisessa asiassa rimputtelemaan niin huhhuh:/

Ja koska en ole se "kyylä" niin en tod rupea mitään nrotiedusteluja kaivelemaan, jotakin rajaa.

Valitettavasti kuljen silmät auki ulkona joten lipputanko osuu silmään se kun tuossa p-alueen vieressä seisoo.

ap

Mä soittaisin isännöitsijälle. Olen ihan hyvissä väleissä hänen kanssaan. Ei muuten ole tapana soitella naapureille puhelimella vaan ihan osaan soittaa ovikelloa. Ja numerotiedustelukin on keksitty jos teidän ns. tiiviissä yhteisössä ei henk. koht kontakteja voi ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä olet ap niin pässi etten voi sanoin kuvata.

Suruliputus on ihan sitä varten (kuten joku jo aiemminkin kommentoi) että sillä viestitetään jonkin kuolemasta. Jos asia olisi jotenkin salainen, ei liputettaisi. Jos olet niin tyhmä ettet sitä käsitä, en voi asialle mitään.

Edelleen, isännöitsijälle tms soittaminen ei olisi mitenkään törkeää. Mä ainakin haluaisin esittää surunvalitettelut asianosaisille.

Ja se ei onnistu, jos ei tiedä ketä asia koskee.

Vierailija
24/30 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän nuo käytänteet omasta kokemuksestani joten niistä ei minulle tarvitse messuta.

Sen sijaan jollekin isännöitsjälle soittaminen ja asian sieltä päästä utelu ei todellakaan ole mieelstäni korrektia käytöstä enkä suoraan sanoen usko että hän edes kertoisi asiaa vaan toteaisi jotakin mm yksilön oikeuksista.

Ihan uskomatonta kuinka joku voi edes ehdottaa tuollaista ja sitten vielä arvostella jos ei niin tee, haloo!!

ap

Kyllä sä olet ap niin pässi etten voi sanoin kuvata.

Suruliputus on ihan sitä varten (kuten joku jo aiemminkin kommentoi) että sillä viestitetään jonkin kuolemasta. Jos asia olisi jotenkin salainen, ei liputettaisi. Jos olet niin tyhmä ettet sitä käsitä, en voi asialle mitään.

Edelleen, isännöitsijälle tms soittaminen ei olisi mitenkään törkeää. Mä ainakin haluaisin esittää surunvalitettelut asianosaisille.

Ja se ei onnistu, jos ei tiedä ketä asia koskee.

Vierailija
25/30 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelemaan kun pappi kertoo viikon aikana kastetut, vihityt ja kuolleet.

Tai lue paikkakuntalehtesi kirkollisista ilmoituksista.

Vierailija
26/30 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hittoa edes teit täällä aloituksen jos olet noin hankala. Oletitko että me täällä tiedetään teidän talon asioista jotain?

Suksi kuuseen miettimään mitä on tapahtunut jos olet noin idiootti. Oikeesti, tyhmät ihmiset kuvottaa mua.

Puuttuu ihan alkeellinenkin ajatusmaailma.

Vierailija
27/30 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sitä että hän on kuollut nyt ihan to-pe aikana eli ei ole vielä lehdessä mitään enkä usko että edes huomisessa kirkon ilmoituksessa.

ap

kuuntelemaan kun pappi kertoo viikon aikana kastetut, vihityt ja kuolleet.

Tai lue paikkakuntalehtesi kirkollisista ilmoituksista.

Vierailija
28/30 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kutsutaan keskusteluksi, ajatuksien vaihdoksi, ainakin niiltä osin joissa sinä et ole suurta älyäsi ja karismaasi toitottamassa.

Oletko tietoinen siitä, että ne oikeastikin tyhmät/yksinkertaiset ihmiset hermostuvat ja alkavat alatyylisiksi ja asiattomiksi jutuissaan ja argumenteissaan kun eivät muuta reppanat osaa ja kokevat olonsa nurkkaan ajetuksi, aivan kuten sinä nyt.

ap

No mitä hittoa edes teit täällä aloituksen jos olet noin hankala. Oletitko että me täällä tiedetään teidän talon asioista jotain?

Suksi kuuseen miettimään mitä on tapahtunut jos olet noin idiootti. Oikeesti, tyhmät ihmiset kuvottaa mua.

Vierailija
29/30 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/30 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes nostan, en tiedä. Toivottavasti ap on törmännyt roskia viedessä johonkin naapuriin, niin on saanut arvokkaasti keskusteltua aiheesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi