Kyllä hävettäis jos olisin kuin yksi tuttavani
Jakoi seksiä kymmenille miehille ja sitten kehtaa muka väittää olevansa rakastunut nykyiseen mieheen. Sääliksi käy miestä! Ero tulee varmaan muutaman vuoden sisään kun nainen pettää.
Aina kun näemme tätä pariskuntaa, niin mietin että onneksi meidän avioliitto on onnellinen, koska minä en ollut tuollainen ... niin tuollainen nainen...
Jossain asiassa sentään olen onnistunutkin elämässä.
Kommentit (15)
kuin se tuttavasi voisi ikinä ollla.
Ällötti taas eilen katsella sitä naista, kun se on niin valheellinen. Hyi!
tätä naista tuskin kiinnostaa sun ystävyys tai mielipiteesi. Jännä että sua kuitenkin kiinnostaa tuo nainen?
se että on ollut joskus jakorasia, ei tarkoita sitä, etteikö voisi sitoutua kuitenkin jossain vaiheessa ja rakastaa kumppaniaan.
Mua kyllä v**uttais aika rankasti, jos olis sunlainen tuttu mulla.
olenkohan ap tuttava? Joskin johan meillä littä nyksän kanssa on kertänyt liki 20v...
Luuleeko nykyinen mies että naisella ei ole ollut aikaisemmin miehiä? Vai onko ne miehet ollut heidän suhteensa aikana vai mitä ap tarkoitat?? Omituisia juttuja sulla..
Mitä niillä muilla miehillä on tekemistä sen kanssa rakastaako ystäväsi nykyistä miestään?? En ymmärrä?
että kun sinulla on tuo tuttava sinä voit tuntea itsesi hyväksi ihmiseksi! Sehän on aivan loistavaa! Ajattele, jos kaikki olisivat samanlaisia kuin sinä, et voisi olla parempi muita.
On se kyllä vähän törkeää, että tuttavasi on vuosien myötä muuttunut. Muuttuminen on väärin!
On kertakaikkisen pöyristyttävää ettei tuttavasi ollut kunniallinen neitsytvaimo! Koskemattomuus on pyhä asia ja immenkalvo on morsiamen arvokkain omaisuus! Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 1850 myös sinulle arwoisa ap!
on pannut ennen sua. Valehtelee määrän taatusti alakanttiin ja sinä luulet olevasi miehesi ensimmäinen...joo ehkä ensimmäinen, muttet viimeinen ketä se panee.
ja hän on minun neljäs mies. Onneksi emme ole kummatkaan mitään kymmenien kanssa vehdanneita. Kyllä hävettäisi! ap.
on pannut ennen sua. Valehtelee määrän taatusti alakanttiin ja sinä luulet olevasi miehesi ensimmäinen...joo ehkä ensimmäinen, muttet viimeinen ketä se panee.
ja nuoruudessani varsinainen lunttuleena. nyt tosin elänyt rauhassa jo vuosiakausia ihanan mieheni ja kahden lapseni kanssa.. mitään en kadu, päinvastoin, mitään ei ole jäänyt kokematta ni voin keskittyä nautiskelemaan nykyisestä seesteisen ihanasta ja leppoisasta elämästäni :)
On kertakaikkisen pöyristyttävää ettei tuttavasi ollut kunniallinen neitsytvaimo! Koskemattomuus on pyhä asia ja immenkalvo on morsiamen arvokkain omaisuus! Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 1850 myös sinulle arwoisa ap!
kun itselläsi ei ole riittävästi kokemuksia?
Eipähän tarvitse niitä lähteä etsimään. Ja mies kyllä tietää menneisyydestäni, kuten myös senkin että rakaastan häntä eniten maailmassa ja hän on parasta mitä minulle on tapahtunut...
ei itseäni kiinnosta nainen, jota puoli kaupunkia on painanut.
etkä porvoo-pirkko, niin ainoa joka käy sääliksi, olet sinä! Hupaisaa joulunaikaa! :)