monestiko seksiä viikossa?
Kommentit (37)
ja riittää mulle. Ei haittais vähempiki,mutta haluan että mieskin on tyytyväinen.
tällä viikolla jäi väliin ja mies kielsi minua menemästä omaan menooni, koska en antanut, ei siis katso lapsia sen vuoksi..
Mulle riittävästi, miehelle ei. En vaan jaksa enempää. Jos mies hoitaisi lapsen iltapuuhia ja yöheräilyjä, voisin ollakin kiinnostuneempi. Että niin makaa kuin petaa.
Ti, ke, pe, la, su Aina...
Täysin absurdia tuommoinen HIMONUSSINTA!
kyllä olisi kiva jos olisi jokapäivä seksiä eikä 1-2kertaa viikossa
te jotka ette "jaksa" kuin kerran kahteen viikkoon, voi harrastaa ns. pikapanoja, eli semmosia missä saa kyllä tyydytyksen mutta ei tarvi tuntikausia tuhrata? Pysyis mieskin tyytyväisempänä.
Joskus jää joku päivä paitsioon jos minä en jaksa tai ei huvita. Mutta muuten käytännössä jotakuinkin joka päivä. Mies on valmiina aina :)
Tämä menee ihan kausittain. Välillä joka päivä, välillä harvemmin. Kuitenkin vähintään 2-3 kertaa viikossa. Tämä siis varsinaista yhdyntää - itse en aina halua panna, niin otan sitten mieheltä suihin tai runkkaan.
Meillä ei kauheasti pikapanoja harrasteta ellei pikapanoksi lasketa sitä kun mies "hoitelee" minut ja itse sen jälkeen kuumissaan laukeaa lyhyessä ajassa.
En syty yhtään. Viimeisetkin seksihalut menee kyllä sillä.
T. 0-1 kertaa viikossa ja tyytyväinen.
Sinä olet tyytyväinen mutta entäs puoliso? Aika monet täällä ilmeisesti kuvittelee, että heillä on parisuhteessa oikeus itse päättää seksin määrä eikä puolison mielipiteellä ole mitään väliä.
juu, voisi useammankin. Ollaan vaan molemmat liian väsyneitä. Parasta olis 2-4 x vko.
Joskus saattaa olla kahden viikon taukokin, mutta keskimäärin 1-3 krt/vko. Enempää en jaksaisi eikä ilmeisesti mieskään, koska minä teen nykyisin melkeinpä aina aloitteen. Tämä on hyvä määrä meille pikkulapsiperheen arjen keskellä.
kyllä olisi kiva jos olisi jokapäivä seksiä eikä 1-2kertaa viikossa
Mä olisin ylionnellinen jos seksiä ois kerran viikossa. Mutta ei. Ihan sama, mitä teen, aina saan pakit =( Kyllä tässä alkaa jo itsetunto kärsiä, kun aina torjutaan.
Sinä olet tyytyväinen mutta entäs puoliso? Aika monet täällä ilmeisesti kuvittelee, että heillä on parisuhteessa oikeus itse päättää seksin määrä eikä puolison mielipiteellä ole mitään väliä.
Mutta ei se halua mitään velvollisuusseksiä minulta, toisin kuin kaltaisesi omaan napaan tuijottajat.
Seksiä voi harrastaa myös yksin, tiedoksi sinulle.
Mutta ei se halua mitään velvollisuusseksiä minulta, toisin kuin kaltaisesi omaan napaan tuijottajat.
Millähän lailla minä olen omaan napaani tuijottaja jos haluan,että myös mieheni on tyytyväinen meidän seksielämäämme?
Millähän lailla minä olen omaan napaani tuijottaja jos haluan,että myös mieheni on tyytyväinen meidän seksielämäämme?
Joka harrastaa velvollisuusseksiä miehen vaateesta, vaikka itseä ei huvittaisi. Ei kaikkien miehet ole yhtä itsekkäitä kuin sinun kädetön ukkosi.
nykyisen kanssa noin 2-4 kertaa viikossa, ihan liian vähän. Edellisen miesystävän kanssa sekstailtiin viisikin kertaa päivässä, sitä kyllä kaipaan! En sitä miestä, mutta sitä aktiivisuutta.
Ihan OK mutten hanttiin panis jos ois useamminkin. Lapsiperheessä riittää hommia.