Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

monestiko seksiä viikossa?

Vierailija
16.12.2011 |

saatteko mielestänne tarpeeksi?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan OK mutten hanttiin panis jos ois useamminkin. Lapsiperheessä riittää hommia.

Vierailija
2/37 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja riittää mulle. Ei haittais vähempiki,mutta haluan että mieskin on tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei todellakaan ole tarpeeksi.

Vierailija
4/37 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä viikolla jäi väliin ja mies kielsi minua menemästä omaan menooni, koska en antanut, ei siis katso lapsia sen vuoksi..

Vierailija
5/37 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittävästi, miehelle ei. En vaan jaksa enempää. Jos mies hoitaisi lapsen iltapuuhia ja yöheräilyjä, voisin ollakin kiinnostuneempi. Että niin makaa kuin petaa.

Vierailija
6/37 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ti, ke, pe, la, su Aina...

Täysin absurdia tuommoinen HIMONUSSINTA!

Vierailija
7/37 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä olisi kiva jos olisi jokapäivä seksiä eikä 1-2kertaa viikossa

Vierailija
8/37 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

te jotka ette "jaksa" kuin kerran kahteen viikkoon, voi harrastaa ns. pikapanoja, eli semmosia missä saa kyllä tyydytyksen mutta ei tarvi tuntikausia tuhrata? Pysyis mieskin tyytyväisempänä.

Vierailija
9/37 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jää joku päivä paitsioon jos minä en jaksa tai ei huvita. Mutta muuten käytännössä jotakuinkin joka päivä. Mies on valmiina aina :)

Vierailija
10/37 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee ihan kausittain. Välillä joka päivä, välillä harvemmin. Kuitenkin vähintään 2-3 kertaa viikossa. Tämä siis varsinaista yhdyntää - itse en aina halua panna, niin otan sitten mieheltä suihin tai runkkaan.

Vierailija
11/37 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kauheasti pikapanoja harrasteta ellei pikapanoksi lasketa sitä kun mies "hoitelee" minut ja itse sen jälkeen kuumissaan laukeaa lyhyessä ajassa.

Vierailija
12/37 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syty yhtään. Viimeisetkin seksihalut menee kyllä sillä.

T. 0-1 kertaa viikossa ja tyytyväinen.

Vierailija
13/37 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet tyytyväinen mutta entäs puoliso? Aika monet täällä ilmeisesti kuvittelee, että heillä on parisuhteessa oikeus itse päättää seksin määrä eikä puolison mielipiteellä ole mitään väliä.

Vierailija
14/37 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, voisi useammankin. Ollaan vaan molemmat liian väsyneitä. Parasta olis 2-4 x vko.

Vierailija
15/37 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus saattaa olla kahden viikon taukokin, mutta keskimäärin 1-3 krt/vko. Enempää en jaksaisi eikä ilmeisesti mieskään, koska minä teen nykyisin melkeinpä aina aloitteen. Tämä on hyvä määrä meille pikkulapsiperheen arjen keskellä.

Vierailija
16/37 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä olisi kiva jos olisi jokapäivä seksiä eikä 1-2kertaa viikossa

Mä olisin ylionnellinen jos seksiä ois kerran viikossa. Mutta ei. Ihan sama, mitä teen, aina saan pakit =( Kyllä tässä alkaa jo itsetunto kärsiä, kun aina torjutaan.

Vierailija
17/37 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet tyytyväinen mutta entäs puoliso? Aika monet täällä ilmeisesti kuvittelee, että heillä on parisuhteessa oikeus itse päättää seksin määrä eikä puolison mielipiteellä ole mitään väliä.

Mutta ei se halua mitään velvollisuusseksiä minulta, toisin kuin kaltaisesi omaan napaan tuijottajat.

Seksiä voi harrastaa myös yksin, tiedoksi sinulle.

Vierailija
18/37 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se halua mitään velvollisuusseksiä minulta, toisin kuin kaltaisesi omaan napaan tuijottajat.

Millähän lailla minä olen omaan napaani tuijottaja jos haluan,että myös mieheni on tyytyväinen meidän seksielämäämme?

Vierailija
19/37 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän lailla minä olen omaan napaani tuijottaja jos haluan,että myös mieheni on tyytyväinen meidän seksielämäämme?

Joka harrastaa velvollisuusseksiä miehen vaateesta, vaikka itseä ei huvittaisi. Ei kaikkien miehet ole yhtä itsekkäitä kuin sinun kädetön ukkosi.

Vierailija
20/37 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisen kanssa noin 2-4 kertaa viikossa, ihan liian vähän. Edellisen miesystävän kanssa sekstailtiin viisikin kertaa päivässä, sitä kyllä kaipaan! En sitä miestä, mutta sitä aktiivisuutta.